حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید نوکیا ۱۴ آذر ۹۸ معرفی می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم سه گوشی جدید نوکیا در راه است. تاریخ آن اما مشخص نبود تا امروز که گفته می شود گوشی جدید نوکیا ۱۴ آذر ۹۸ معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی جدید نوکیا

گوشی جدید نوکیا

گوشی جدید نوکیا

اچ ام دی گلوبال (HMD Global) که بعد از در اختیار گرفتن برند نوکیا توانسته این نام را دوباره به دنیای گوشی های تلفن همراه بازگرداند، محصول بعدی خود را در تاریخ ۱۴ آذر ۹۸ یا ۵ دسامبر به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. این خبر در کانال رسمی نوکیا در توییتر اعلام شده اما متأسفانه غیر از تاریخ معرفی و یک تیزر تبلیغاتی کوتاه، به هیچ جزئیات دیگری از گوشی جدید نوکیا اشاره نشده است.

با اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی از این گوشی جدید منتشر نشده اما با در نظر گرفتن برخی نکات می توان حدس و گمان هایی در مورد آن مطرح کرد. نوکیا  ۸.۱ سال گذشته و دقیقا در روز 5 دسامبر معرفی شده بود و اگر انتخاب همین روز را برای گوشی جدید نوکیا امری تصادفی تلقی نکنیم، به احتمال زیاد شاهد معرفی نوکیا ۸.۲ خواهیم بود.

البته این تنها احتمال نیست و گوشی های دیگری مانند نوکیا 5.2 که خیلی وقت است خبری از آن نشده و حتی نوکیا ۲.۳ که ظاهرا پیشرفت هایی جزئی نسبت به نسخه ۲.۲ خواهد داشت، از دیگر کاندیدهای معرفی شدن در روز ۱۴ آذر ۹۸ هستند.

نظر شما درباره گوشی جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

اینترنت که وصل نیست هیچ،از ساعت 4، سرعت اینترنت انقدر اومده پایین که هر پستی رو میخوای باز کنی حدود 50 ثانیه طول میکشه باز بشه.

Mr_asterky

منم همینطور شده

SASAN.T

سرعت نت هنوز مشکل داره ولی از هیچی بهتره

Milad7

نوکیا جان بیخیال شو 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)