حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه گوشی جدید نوکیا در راه است

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | نوکیا

به نظر می رسد تعداد زیادی از دستگاه های نوکیا در دست تولید هستند. امروز خبر می رسد که سه گوشی جدید نوکیا در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی جدید نوکیا

نوکیا TA-1205

نوکیا TA-1205

نوکیا TA-1212

نوکیا TA-1212

نوکیا TA-1234

نوکیا TA-1234

مدتی بود که خبر تازه‌ای از گوشی‌های نوکیا نمی‌شنیدیم. اما به تازگی، کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) برای سه گوشی جدید نوکیا تاییدیه صادر کرده؛ نشانه‌ای از اینکه تاریخ معرفی آن‌ها نزدیک است.

وب‌سایت رگولاتوری EEC هیچ اطلاعاتی را از مشخصات فنی دستگاه‌ها فاش نکرد و تنها شماره مدل‌های TA-1205 ، TA-1212 و TA-1234 را به سه گوشی جدید نوکیا نسبت داد. حال اینکه نام تجاری آن‌ها چه خواهد بود، بر ما پوشیده است. البته با توجه به فرمول نام‌گذاری اچ ام دی گلوبال برای محصولاتش، حدس‌هایی می‌توان زد.

پیش‌تر شاهد عرضه‌ی گوشی‌هایی میان رده با اسامی نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ بودیم. حالا نوکیا ۹.۱ یا نوکیا ۸.۲ و نوکیا ۵.۲ در کنار نوکیا ۲.۳ در صف رونمایی قرار دارند و شاید سه شماره مدل جدید، به این گوشی‌‌ها تعلق داشته باشد.

احتمالا نوکیا ۲.۳ با نوکیا ۲.۲ تفاوت زیادی ندارد، چرا که هنوز زمان زیادی از ورود نوکیا 2.2 به بازار نمی گذرد. بد نیست بدانید که نوکیا 2.2 نیز در واقه نسخه بهبود یافته تری از نوکیا 2.1 محسوب می شود که از نمایشگری نسبتا بزرگتر بهره می برد.

این گوشی به جای پردازنده هلیو A22، مجهز به تراشه ۲۸ نانومتری اسنپدراگون ۴۲۵ بوده و همچنین در زمینه حافظه رم و فضای ذخیره سازی نیز پیشرفت هایی داشته است (دو پیکربندی 2/16 گیگابایتی و 3/32 گیگابایتی). HMD Global همچنین دوربین پشتی نوکیا ۲.۲ را از 8 مگاپیکسل به 13 مگاپیکسل ارتقا داده اما در عین حال ظرفیت باتری را از 4000 به 3000 میلی آمپر کاهش داده است.

نوکیا ۲.۳ به عنوان یک گوشی اندروید وان وارد بازار خواهد شد اما مطمئن نیستیم که این گوشی به صورت پیش فرض از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد یا نه.

منتظر موبایل های جدید نوکیا هستید؟ چه انتظاری از آن ها دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

اسنپ ۴۲۵ 😂😭

afsoon

داشتم توی شبکه های ماهواره ای میگشتم یهویی خوردم به کانال آزادی 😂طرف کال اف بازی میکرد و میگفت اینجا جنگه 😂😂شما که انقلاب کن نبودید چرا کاری کردید که ما بی اینترنت باشیم .😩😩ای خدا کی میشه کارام تمام بشه برم از این کشور اسم و فامیل و ملتی وزبانم رو عوض کنم 😩😩

V800B

ب سلامتی کجا
دست م

afsoon

قطر میریم همین که بابام بازنشستگی اش بگیره .

سردار

به سلامتی ،اونجا رفتی حجابتو رعایت میکنی ؟؟

afsoon

خخخخ باش حجاب

Mehrdad77

راستی به سفر، قطر میکنی ؟ یا به قطر ، سفر میکنی؟😂

V800B

ب سلامتی کجا
دست منم بگیر((مزاح))
امیدوارم بری بر نگردی
تا خوشبخت بشی

afsoon

خخخ اگر کسی قرار باشه خوشبخت بشه جهنم هم بره خوشبخت میشه .منم کلا خودم رو زیاد وفق میدم ممنون امیدوارم همه تون خوشبخت بشید .ماها آدم های خوبی بودیم اما جای اشتباه و زمان اشتباه لک لکه پرتمون کرد پایین 😩😑

Mahdi

میخوای بری پس ملت رو تنها بزاری بدون تو نمیشه

afsoon

😑توی این کشور نباید خودت رو فدای کسی کنی.اولش میگن قهرمان بعد زود فراموش میشی.هرچند من مخالف نیستم موافق هم نیستم و در کل واسم مهم نیست کی چیکار می‌کنه .😩باید از مردمی که فرهنگ و تمدن و انسانیت ندارن فرار کرد من امیدی ندارم به این کشور چون مردمش تعغیر ناپذیر هستن .میرم کشور عربها سوسمار میخورم و اروق تمدن چند هزار ساله واین چیزا رو نمیزنم .متاسفم که ایرانی هستم متاسفم که اینجا بدنیا اومدم و متاسفم واسه این خاکی که روش پا میزارم .

mTAAHAAm

این حرفا را باید یکی مثل پرفسور سمیعی بزنه

Milad7

بیخیال شو… بذار خاطرات خوبت باقی بمونه 😐

mTAAHAAm

برو کسی جلوتو نگرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)