حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تشخیص زلزله شیائومی به MIUI 11 می آید

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

احتمالا به یاد داشته باشید که سه ماه پیش در ترنجی خواندیم پیش بینی زلزله با گوشی شیائومی در آینده نزدیک ممکن می شود. همانطور که شاید انتظار داشتید اما امروز گفته می شود که قابلیت تشخیص زلزله شیائومی به MIUI 11 خواهد آمد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قابلیت تشخیص زلزله شیائومی

 پیش بینی زلزله با گوشی شیائومی

پیش بینی زلزله با گوشی شیائومی

موبایل‌های ما ویژگی‌های ریز و درشت زیادی دارند که شاید هیچ‌وقت نه به آن ها نیاز پیدا کنیم و نه اصلا درباره آن ها اطلاعی داشته باشیم. تعداد بسیار کمی ویژگی جدید را می توان دید که همواره می توانند کارا و جذاب باشند. به نظر می رسد که شیائومی روی یکی از این ویژگی ها مشغول است.

ظاهرا شرکت شیائومی در حال توسعه‌ی قابلیت اخطار وقوع زلزله در رابط کاربری MIUI است. پس گوشی‌های شیائومی در‌آینده می‌توانند زلزله را تشخیص دهند!

شیائومی از چند ماه پیش مشغول آزمایش قابلیت تشخیص زلزله MIUI 11 در استان سی‌چوآن چین بوده است و به‌زودی، آن را برای تمام استان‌های این کشور ارائه می‌کند.

شیائومی در وبلاگ خود نوشته است MIUI 11 و پلتفرم MI TV در چین، قابلیت تشخیص زلزله را دارند. این قابلیت که با همکاری مؤسسه‌ی هشداردهنده‌ی حوادث ساخته‌ شده است، بی‌سروصدا در استان سی‌چوآن به‌عنوان بخشی از آزمایش در سپتامبر (شهریور) راه‌اندازی شده است.

شیائومی می گوید قابلیت تشخیص زلزله‌ MIUI 11 به‌زودی در تمام چین دردسترس خواهد بود و این شرکت وعده داده است «چند ثانیه تا چند ده ثانیه قبل» قبل از رسیدن امواج زلزله هشدار می‌دهد.

همچنین از شیائومی درباره‌ی ارائه‌ی قابلیت تشخیص زلزله‌ی MIUI 11 در دیگر بازارها پرسیده شده که درصورت پاسخ این شرکت حتما مقاله به‌روز خواهد شد. هرچند این شرکت با مؤسسه‌ای چینی برای هشدارها همکاری می‌کند و این نشان می‌دهد در سایر بازارها نیز به همکاری با دیگر مؤسسه‌ها نیاز است.

نظر شما چیست؟ قابلیت تشخیص زلزله قطعا ویژگی جذابی است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arshiamt1383

جون

Mahdi

تشخیص گرون شدن بن.زین داشته باشه همه شیاؤومی میگیرن

afsoon

میو ۱۰.۳.۱۲ هم قابلیت تشخیص سونامی و زلزله رو داره چیز جدیدی نیست .

سردار

Miui من با شما فرق می‌کنه ؟؟؟ از من ۱۰٫۴٫۵

Milad7

wooooow

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)