حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ آنر ۲۰ با رابط کاربری Magic UI 3.0 ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

هواوی در اوایل ماه اکتبر رسما رابط کاربری سفارشی EMUI 10 را منتشر کرد و پس از آن لیستی از ۳۳ دستگاه که قرار است این آپدیت را دریافت کنند. در این لیست هم دستگاه هایی از هواوی و هم زیربرند آنر وجود داشتند. امروز اما خبر می رسد که آپدیت اندروید ۱۰ آنر ۲۰ با رابط کاربری Magic UI 3.0 ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ آنر ۲۰ با رابط کاربری Magic UI 3.0

آنر ۲۰ پرو

آنر ۲۰ پرو

هواوی قبلا این آپدیت را به تمامی پرچمداران اخیر خود از جمله Mate 20 ، Mate 20 Pro ، Mate 20X ، P30 ، P30 Pro ارایه داده بود و اکنون نیز گفته می شود زیر برند آنر آپدیت Magic UI 3.0 را به سری آنر ۲۰ ارائه می دهد.

واحدهای جهانی آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو و همچنین چینی آنر ویوو ۲۰ یک آپدیت پایدار رابط کاربری Magic UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ را دریافت می کنند.

آپدیت OTA به صورت مستقیم از طریق HiCare و در دسترس کاربرانی است که برای برنامه آزمایشی ثبت نام کرده اند. آپدیت این سیستم عامل را از اندروید ۹ به اندروید ۱۰ می برد. بروزرسانی OTA به روزرسانی ۴.۶۳ گیگابایت وزن دارد و دارای شماره ساخت 10.0.0.168 (C431E9R3P7) است، اگرچه برخی از کاربران خبر از دریافت به روزرسانی با شماره های مختلف ساخت داده اند.

همانطور که انتظار می رود Magic UI 3.0 ویژگی های معمول اندروید ۱۰ از جمله برخی از ویژگی های جدید و دلخواه را از آنر به ارمغان می آورد. این شامل طراحی مجله جدید ، طرح رنگی مورندی ، انیمیشن های پویا در رابط کاربری است. همچنین این به روزرسانی پیشرفت هایی را در GPU Turbo ، Phone Clone ، پیشرفتهای پخش رسانه ای و موارد دیگر ایجاد می کند.

این آپدیت همچنین با پچ امنیتی برای ماه اکتبر و همچنین پیشرفت های مرتبط با امنیت، عملکرد، پخش رسانه ها و UI همراه است. برای تغییر کامل می توانید به لینک منبع یا تصویر پیوست شده ضربه بزنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

وای چقدر خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)