حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه راه سونی برای سال ۲۰۲۰ چهار پرچمدار و سه میان رده را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

سونی هنوز روی بازار موبایل تسلیم نشده و سال ۲۰۲۰ را با برنامه از پیش تعیین شده در حال بررسی است. شاید البته این برنامه کمی برای شما عجیب باشد اما به هر حال در نوع خود جالب است. نقشه راه سونی برای سال ۲۰۲۰ چهار پرچمدار و سه میان رده را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نقشه راه سونی برای سال ۲۰۲۰

پرچمدار ۲۰۲۰ سونی

پرچمدار ۲۰۲۰ سونی

سونی می خواهد در سال ۲۰۲۰ به تولید موبایل های ۲۱:۹ خود ادامه دهد و چهار پرچمدار و سه میان رده را ارایه خواهد کرد. در این بین اما یک پرچمدار با دوربین شش گانه می تواند ایده جذابی باشد.

اگر به یاد داشته باشید شش ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شش دوربین اصلی برای موبایل بعدی سونی می تواند یک حرکت جالب توجه باشد. حتما برای شما هم تعبیه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی پرچم‌داران دیگر چندان عجیب به‌نظر نمی‌رسد و گلکسی نوت ۱۰ پرو هم ظاهرا از دوربین چهارگانه بهره می‌برد و در این زمینه نوکیا ۹ پیورویو با داشتن دوربین پنج‌گانه همچنان در این رابطه در رتبه اول قرار دارد.

حالا اگر این شایعه صحت داشته باشد، سونی هم می‌خواهد از قافله عقب نیفتد و برای این موضوع رکوردشکنی کند. شایعات درباره دوربین شش گانه برای پرچمدار بعدی سونی صحبت می کنند و حقیقتا شش دوربین اصلی برای موبایل بعدی سونی می تواند یک حرکت جالب توجه باشد.

موبایل های ۲۰۲۰ سونی همگی 5G هستند

گفته می شود چهار پرچمدار سونی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و سه میان رده آن اسنپدراگون ۷۳۵ دارند. همه این دستگاه ها از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد.

اما نام گذاری این دستگاه ها کمی عجیب و به سبک و سیاق نوکیا است. گفته می شود نسخه ۲۰۲۰ اکسپریا ۱ با نام اکسپریا ۱.۱ ارایه خواهد شد، به همین ترتیب باید منتظر اکسپریا ۱۰.۱ و اکسپریا ۵.۱ هم باشید.

منتظر موبایل های ۲۰۲۰ سونی هستید؟ نام گذاری و مشخصات آن ها مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

امیدوارم حاشیه ها رو صفر کنه و باطری ۵ هزار بزارع ⁦☹️⁩اینجا که وضعیت خیلی خیلی خیلی خرابه .پنجره باز کنی چشمات میسوزه شدید معلوم نیست چقدر گاز اشک آور زدن 😩

hamid reza

تو یدونه گوشی درست حسابی درحد زمان z3 z5 بده بیرون نمیخوام حالا 7 تا گوشی بدی بیرون خداییش وقتی اسم کیفیت میاد یاد تو میوفتم ولی الان این چه جایگاهیه که تو صنعت موبایل داری ضبط ها هدفون ها باند ها اسپیکر هات حرف ندارن تلویزیون هات حرف ندارن دوربین ها حسگر هات حرف ندارن کنسول هات حرف ندارن پس آخه چرا نمیتونی یه گوشی مثل شیا و سامسونگ بزنی ولی با کیفیت بینهایت که قبلا راضیمون میکردی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)