حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محبوب ترین خودرو آقایان در بازار کشور کدام است؟

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تا چندین سال پیش که هنوز خودرو ها در این حجم در دسترس مردم قرار نداشت، شاید کسی تصور روزی را نداشت که خانم ها نیز سوار بر خودرو شوند. به همین دلیل هر خودرویی که تولید میشد بلا استثنا برای آقایان بود. اما با گذر زمان به مرور خانم ها نیز به عنوان راننده، پشت فرمان بسیاری از انواع خودرو ها ظاهر شدند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به بررسی محبوب ترین خودرو آقایان در بازار کشور بپردازیم.

ایران خودرو محصولات مردانه تری دارد یا سایپا؟

در کشور ما مفهوم خودرو با نام دو برند قدیمی و بزرگ تولید ماشین پیوند خورده است. منظورمان ایران خودرو و سایپا است که دو کمپانی شناخته شده در بازار ایران هستند. از سال ها پیش شاهد حضور انواع خودروهای تولیدی این دو برند در خیابان های کشور هستیم و امروز بیشتری تنوع ممکن در خط تولیدات این دو کمپانی وجود دارد.

به صرف تغییر فرهنگ و نیاز افراد به داشتن خودرو، به زودی بانوان نیز به عرصه رانندگی وارد شدند. در عمین راستای کمپانی های تجاری نیز اقدام به تولید محصولاتی متناسب با نیاز خانم ها کردند. به همین ترتیب به زودی توانستیم مرز مشخص و ملموسی بین خودروهای مخصوص بانوان و آقایان ایجاد کنیم. این مرز در بین محصولات خارجی شهود بیشتری دارد، اما در بحث تولیدات داخل خودروهای ایران خودرو مردانه ترند یا سایپا؟

سمند، خودرویی مردانه در خط تولید ایران خودرو

سمند به عنوان اولین خودرو ملی کشور از اولین روز های ورود به خیابان های ایران، همواره در طرح فروش نقدی ایران خودرو جایی ثابت دارد. هر چند که برای دسترسی بهتر افراد، به زودی فروش اقساطی سمند نیز در دستور کار قرار گرفت.

سمند در بدو تولید، در مقایسه با محصولات دیگری که در ایران وجود داشت دارای ابعاد بسیار بزرگتری بود. بطوریکه در تجربه رانندگی و سواری با سمند به وضوح متوجه تفاوت ابعاد خودرو می شدیم. استفاده از موتوری قدرتمند، شاسی نسبتا بلند تر در مقایسه با پیکان، پراید و پژو ها به عنوان خودروهای هم زمانش، مهمترین دلایلی است که سمند را خودرویی مردانه می کند. پس اولین امتیاز در تولید خودروهای مردانه به ایران خودرو تعلق می گیرد!

اچ سی کراس، خودروی محبوب آقایان از برند سایپا

اچ سی کراس مهمانی چینی در سبد محصولات کمپانی سایپا است که علاقمندان بسیاری دارد. خودرویی با کیفیت که در دسته اتومبیل های کراس اوور قرار دارد و از پیشرانه معروف TU5 استفاده می کند. به واسطه استفاده از پلتفرم پژو 308 برروی خودرو H30 کراس، نمای بیرونی و کلی محصول کاملا اسپرت و جذاب جلوه می کند.

همچنین خودرو دارای قدرت مناسبی است و با عرضه در دو نمونه 4 دنده اتوماتیک و 5 دنده دستی، تجربه رانندگی خوبی از اچ سی کراس به دست آمده است. با توجه به اطلاعات موجود در خرید اچ سی کراس، باید این محصول را هم به عنوان یکی دیگر از خودرو های مناسب برای آقایان معرفی کنیم.

جک اس 5 و جک اس 3، قدرت عضلاتی چینی در قالب خودرو

در بین سگمنت کراس اوور های جمع و جور در بازار ایران، همواره می توان شاهد ردپایی از حضور جک s5 و جک s3 بود. خودروهایی شاسی بلند اما جمع و جور که انتظار شما از یک خودرو قدرتمند را برآورده می کنند.

جک اس 3 دارای موتوری 1.6 لیتری و 4 سیلندر با توانایی تولید 107 اسب بخار نیرو است. نیرو تولیدی نیز با گیربکس CVT به چرخ های جلویی منتقل می شود. در آن سوی قضیه نیز جک اس 5 با داشتن موتوری 2 لیتری توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت را دارد و گشتاور 235 نیوتن بر متر تولیدی را به چرخ های جلویی منتقل می کند.

هر دو نمونه معرفی شده از خانواده جک جز خودروهای محبوب در بین آقایان هستند و با کیفیتی که در اختیار شما می گذارند، بهترین گزینه برای خرید خودرویی شاسی بلند به حساب می آیند. خودرویی که توسط کرمان موتور در کشور عرضه می شود.

هایما اس 7، اتومبیل محبوب مردان ایرانی!

هایما اس 7 خودرویی شاسی بلند، دارای طراحی مدرن، موتوری قدرتمند و اتاقی جا دار برای سرنشینان است. اتومبیلی که در زمره محصولات پرفروش سال 2013 از برند هایما در بازار های بین المللی قرار گرفت. در کشور ما نیز در فروش اقساطی خودرو در طی چندین سال متوالی، شاهد آمار فروش بالایی برای هایما اس 7 بودیم.

هایما s7 دارای موتوری 2 لیتری است و حداکثر توان آن 148 اسب بخار اعلام شده است. با استفاده از چنین موتوری حداکثر سرعت خودرو به عدد 165 کیلومتر بر ساعت، با گشتاور 180 نیوتن بر متر می رسد. با بررسی آمار و ارقام موجود هم می توان به قدرت مناسب این شاسی بلند جذاب پی برد. پس اگر هایما اس 7 در لیست خودروهای محبوب آقایان در بازار کشور قرار بگیرد، انتخابی غیر منطقی نیست.

لیفان X60، کراس اوور مورد علاقه آقایان

لیفان x60 یکی دیگر از خودروهای مورد علاقه بین آقایان ایرانی است که در کلاس کراس اوور ها قرار دارد. کراس اوور لیفان x60 یکی از قدیمی ترین کراس اوور های چینی در بازار ایران است که بیشتر طرفداران آن آقایان هستند.

لیفان X60 دارای موتوری 1.8 لیتر با تنفس طبیعی است که قدرت آن 131 اسب بخار بوده و گشتاوری 168 نیوتن بر متر دارد. گیربکس خودرو از نوع CVT است که حداکثر سرعت آن نیز 170 کیلومتر بر ساعت می باشد. این خودرو به صرف داشتن طراحی جذاب، موتوری قدرتمند، امکانات و آپشن های رفاهی مناسب و همچنین ایمنی بالایی که دارد از جمله خودروهای با ارزش خرید بالا در بازار کشور به حساب می آید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اگه تاریخ عوض نمیشد الان هممون داشتیم فولوکس پاسات،بنز و ماشین های آمریکایی سوار میشدیم،حیف حیف حیف 👑

pooria

چالتون برا اولین بار بات موافقم دمت گرم خوب اومدی

Milad7

هایما اس 7 توربو از بقیه بهتره 🙂

Miladkheyri

از کی تا حالا اچ سی کراس محصول سایپا شده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)