حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A01 با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بله درست خواندید و درست نوشتیم، گلکسی ای ۰۱ یا Galaxy A01 احتمالا موبایل جدید سامسونگ خواهد بود یا واقعا یک اشتباه بزرگ از منبع اولیه خبر رخ داده است! به هر حال فعلا تمام منابع خبری درباره سامسونگ گلکسی A01 با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری صحبت می کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی A01

گلکسی A01

گلکسی A01

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال توسعه یک گوشی هوشمند پایین رده با شماره مدل سامسونگ SM-A105F است. شایعات از این دستگاه با نام گلکسی A01 یاد می کنند. به تازگی این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه FCC شده که برخی از مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. بر اساس این تاییدیه، قدرت این دستگاه توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد و دارای فلاش LED است. بر اساس بنچمارک Geekbench قدرت این گوشی هوشمند توسط پردازنده ۸ هسته ای کوالکام تامین می شود که آن را 2 گیگابایت رم همراهی می کند. گلکسی A01 از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۰ بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

بر اساس تصویر منتشر شده از سوی FCC، احتمالا پنل پشتی گلکسی A01 دارای جنس پلاستیکی است و از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد.

مشخصات گلکسی A01 سامسونگ

  • صفحه نمایش 5.7 اینچی
  • پردازنده 8 هسته ای کوالکام با فرکانس 2.2 گیگاهرتز
  • 2 گیگابایت رم
  • 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی دوگانه
  • جک 3.5 میلی متری هدفون
  • باتری 3000 میلی آمپر ساعتی
  • سیستم عامل اندروید ۱۰

انتظار می رود این دستگاه در نسخه ای با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت نیز وارد شود. سامسونگ سال آینده محصولات سری گلکسی A خود را بروزرسانی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر سامسونگ گلکسی A01 با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

A01
😐

من فکر میکنم اشتباه شده

android 10

این دیگه نوبرشه😐😐

Milad7

خوب نیست 😐

سردار بلوچ

سامسونگ احتمالا آب شنگولی زده بالا 😂

Dr.Nazer

به‌نظر من که اسمش درسته و احتمالا یه‌نسخه ضعیف‌تر از گلکسی A11 که مدل بعدی A10 هست میشه، چون تو سری‌های قبلی نمیتونستن که بذارن A00! حالا امسال که همه آخرشون ۱ دارن اینم یه مدل جدیده به‌اسم A01

سردار بلوچ

کلا نام گزاری سامسونگ از همون اولشم اشتباه بود مثلا اگه میزاشتن a11 مردم فکر میکردن که این گوشی از a90 هم بالاتره در صورتی که به پایین رده هست …مجبور شدن این نام گزاری عجیب براش بزارن تا مردم گیج نشن

سردار بلوچ

ببخشید ،،a9*

K-Ehsani

داداش اشتباه میزنید ، با منبع تون باهم 😀😀😀
آخه بنده خدا گوشی با شماره مدل
11054
خیلی وقته تو بازار موجوده شاید بیشتر از 8 ماه ، شما تازه لو میدینش؟

K-Ehsani

با شماره مدل
A105F

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)