حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 11 شیائومی ردمی نوت ۵ روی اندروید ۹ ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی

یک سال و نیم پیش بود که شیائومی ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرو با اندروید ۷ و MIUI 9 رسما معرفی شدند. با اینکه این دستگاه ها میان رده شیائومی به شمار می روند و برای زمانی هستند که هنوز ردمی از شیائومی جدا نشده بود اما خبر خوب این است که آپدیت MIUI 11 شیائومی ردمی نوت ۵ روی اندروید ۹ ارایه شده و این کاربران دستگاه های مذکور را واقعا هیجان زده می کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت MIUI 11 شیائومی ردمی نوت ۵ صحبت کنیم.

آپدیت MIUI 11 شیائومی ردمی نوت ۵

ردمی نوت ۵

داشتن گوشی های هوشمند بروز شده و تمام ویژگی های تازه برای کاربران همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا می توانند بدون داشتن هزینه ی اضافی برای تهیه ی یک گوشی تازه ، در همان گوشی قدیمی خود از ویژگی های تازه بهره مند شوند.

شیائومی با علم به این مساله برای دارندگان گوشی های قدیمی تر خود یعنی Xiaomi Redmi 5 Plus یا همان گوشی Redmi Note 5 و Xiaomi Redmi 5 آپدیت هایی را ارائه کرده تا آنها هم مانند گوشی های تازه و پیشرفته ی این شرکت از تازه ترین رابط کاربری استفاده کرده و لذت ببرند. از زمانی که این گوشی ها به بازار عرضه شدند تا امروز حدود ۲ سال می گذرد و این آنها را برای دریافت آپدیت تازه از لیست خارج می کند اما شیائومی با هدف رضایت کاربران خود این کار را به انجام رسانیده است.

 

اما در مورد این آپدیت MIUI 11 شیائومی ردمی نوت ۵  باید به مساله ای مهم اشاره کنیم. آپدیت تازه تنها مخصوص شاخه ی MIUI چینی بوده و تا اینکه بخواهد به دیگر بازار هم برسد زمان زیادی باقی مانده اما اگر نمی توانید برای دریافت آن صبر کنید می توانید شاخه گوشی شیائومی خود را تغییر دهید که البته شیائومی هم از این کار استقبال خواهد کرد. دلیل این وقفه در ارائه ی آپدیت تمرکز شیائومی بر روی مدل های تازه تر و مدل های 2020 بوده اما زمان زیادی برای دریافت آنها باقی نمانده است.

رابط کاربری MIUI 11 رسما معرفی شد

آپدیت MIUI 11 شیائومی ردمی نوت ۵  با عنوان 11.0.2.0 PEICNXM و حجم 677 مگابایت ارائه خواهد شد که در آن رابط کاربری تازه ی MIUI در کنار دیگر ویژگی های تازه از جمله Dark Mode ، صداهای طبیعی و پاسخ های سریع جدید قرار داده شده اند. سیستم عامل پایه ی گوشی های redmi 5 و گوشی ردمی نوت 5 همان اندروید ۹ باقی خواهند ماند اما بسته ی امنیتی تازه به آنها اضافه خواهد شد.

شما ردمی نوت ۵ دارید؟ از این خبر خوشحال هستید؟ نظر شما درباره عملکرد شیائومی در ارایه آپدیت ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

#احترام_به_مشتری

mehrdad_ma

کی گفته فقط برای چین اومده ؟
استیبل چین
گلوبال
هند
برای این گوشی موجوده هم نسخه فست بوت هم نصب از ریکاوری

mehrdad_ma

بجای روسیه نوشتم هند

سردار بلوچ

نامرد واسه گوشی من منتشر نکرده واسه نوت پنج منتشر شده 🙃

m.b

تو مدیاتکی…
سورست فرق میکنه و طول میکشه تا مچ کنن…

سردار بلوچ

ربطی نداره کلا واسه ردمی دیر میاد …

_V_

ردمی کی ۲۰ اونهمه زود اومد!

سردار بلوچ

اون واسه چین بود که پک چین و رام چینه …می ناین تی فقط می یو آی یازده اومده نه اندروید ده

Milad7

مبارک شیا دارا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)