حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرو پیش از معرفی رسمی فردا در هند، کاملا لو رفتند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

می دانیم که فردا 25 بهمن شیائومی از میان رده های نسبتا لوکس خود یعنی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرو را رسما معرفی خواهد کرد. این مراسم در هند، یکی از اساسی ترین بازارهای مورد علاقه شیائومی برگزار خواهد شد و البته حالا یک روز پیش از معرفی رسمی تمام مشخصات این دو دستگاه لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به مشخصات این دو دستگاه دقت کنیم.

شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 plus دو میان رده اقتصادی طور تر (!) هستند که این بار افزایش تمرکز شیائومی برای بازار میان رده ها نشان می دهد. این دو دستگاه که تصور می شد همان زوج ردمی X و ردمی نوت X هر سال باشند و شاهد تغییر برندینگ هستند اما بیشتر به معنی گسترش تعداد گزینه های موجود در بازار است. شیائومی با معرفی دو دستگاه در شاخه ردمی و دو دستگاه در شاخه ردمی نوت سلیقه مخاطبین بیشتری را پوشش خواهد داد.

حال اجازه بدهید مشخصات سخت افزاری دو دستگاهی که در شاخه ردمی نوت X معرفی خواهند شد را بررسی کنیم:

مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi note 5)

شیائومی ردمی نوت 5

شیائومی ردمی نوت 5

شیائومی ردمی نوت 5 دقیقا همان شیائومی ردمی 5 پلاس است و تقریبا به سختی می توان بین این دو دستگاه تفاوتی پیدا کرد، حتی ابعاد و وزن این دو دستگاه نیز دقیقا مشابه است. ما دقیقا نمی توانید هدف تولید این دستگاه را متوجه شویم، شما چطور؟ لیست مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 5 را می توانید در تصویر زیر ببینید:

مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 5

مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 5

مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 5

مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 5

مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 5 پرو (Redmi note 5 Pro)

شیائومی ردمی نوت 5 پرو اما مشخصات بهتری دارد. چیپست اسنپدراگون 636 در کنار انتخاب های 32-4، 64-4 و 64-6 گیگابایتی به ترتیب برای حافظه داخلی و حافظه رم می تواند مشخصات سخت افزاری خوبی باشد. این دو دستگاه که هر دو باتری های 4000 میلی آمپری را نیز دارند با نمایشگر 6 اینچی 18:9 عریض و کم حاشیه با رزلوشن FHD+ عرضه خواهند شد.

دوربین شیائومی ردمی نوت 5 پرو یک دوگانه خواهد بود و چینش آن شبیه به آیفون X است اما عملکرد آن با دوربین آیفون X متفاوت است. این دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی است که دوربین 5 مگاپیکسلی برای بوکه کردن تصاویر به کار می رود، برای آشنایی کاربرانی که درباره عکس بوکه اطلاعی ندارند باید بگوییم به زبان ساده بوکه همان مات کردن پس زمینه است.

دوربین سلفی شیائومی ردمی نوت 5 پرو با حسگر سونی IMX376 تجهیز شده که یک دوربین 20 مگاپیکسلی تکی با f/2.0 و اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر خواهد بود و قرار است عکس های سلفی خوبی را برای شما ثبت کند که پشتوانه آن یک فلاش LED است.

شیائومی ردمی نوت 5 پرو

شیائومی ردمی نوت 5 پرو

شیائومی ردمی نوت 5 پرو

شیائومی ردمی نوت 5 پرو

شیائومی ردمی نوت 5 پرو با سیستم عامل اندروید 7 اما رابط کاربری MIUI 9 عرضه می شود که این مووضع کمی ناامید کننده است، نظر شما چیست؟

به صورت کلی می توان گفت شیائومی ردمی نوت 5 و شیائومی ردمی نوت 5 پرو رسما معرفی شده اند و فکر نمی کنیم فردا در مراسم رونمایی رسمی، موضوع بیشتری به جز قیمت و زمان عرضه به بازار شنیدنی نخواهد بود. شما این دو دستگاه را چطور می بینید؟ لزوم وجود شیائومی ردمی نوت 5 در چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یک میانرده عالی کاش بازار ایران وارد بشه بخرم خیلی از میان رده های شیائومی خوشم اومده عالی هشتن فقط هرچقدر گشتم اطلاعاتی در مورد اسنپ 636 پیدا نکردم

Mortazavi

موافقم

mosayebso

همون اسنپ ۶۳۵ هست که اورکلاک شده درست مثل تفاوت ۶۲۵ و ۶۲۶
کاملا موافقم که به نسبت پولی که میدی امکانات خوبی بدست میاری
بنظرم شیاومی خیلی خیلی بهتر از برندی مثل هواوی هست و خیلی بیشتر از هواوی قبولش دارم

Peiman

امیدوارم بزودی شاهد گسترش فعالیت‌ شیاومی در ایران باشیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)