حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی ۵ تفریح لوکس دبی

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر دبی را غیر از سرزمین عجایب بنامیم در حق این شهر کم لطفی کرده‌ایم. دبی سرزمینی ست که با سفر به آن گویی به دور دنیا سفر کرده‌اید. پس بی دلیل نیست که این شهر توانسته با جذب بیش از 20 میلیون گردشگر در سال عنوان جذاب‌ترین مقصد دنیا را از آن خود کند.

درباره مراکز خرید، هتل‌ها، شهر بازی‌ها، ورزش‌های آبی و سایر تفریحات دبی بارها و بارها شنیده و خوانده‌ایم اما جاذبه‌های دبی به این تفریحات ختم نمی‌شود. این شهر یک روی فوق لوکس هم دارد. در این مطلب ستاره ونک می‌خواهد شما را به سرزمین عجایب ببرد. برای همراه شدن در این سفر مهیج فقط کافی ست ویزای دبی را گرفته، یک بلیط ایرعربیا بخرید و با تور دبی ستاره ونک، راهی لوکس‌ترین سفر عمرتان شوید.

لوکس‌ترین تفریحات دبی

1-اسپا با طلای 18 عیار؟

دوران حسرت خوردن و آه کشیدن به پایان رسید! سالن‌های اسپای دبی آماده‌اند تا تمام رؤیاهای شما را به واقعیت تبدیل کنند؛ اما چگونه؟ این سالن‌ها مجلل‌ترین مراکز اسپا در کل دنیا هستند و ماساژی طلایی را به شما هدیه می‌دهند. در سالن‌های اسپا جمیرا ابتدا ماساژ صورت و بدن را با طلای 18 عیار انجام می‌دهید. سپس در وان پر از شیر و عسل و رایحه‌های بی‌نظیر حمام می‌کنید و در انتها نیز یک ظرف غذا پر از خاویار، میوه‌های استوایی و مواد خوراکی جذاب مقابلتان ظاهر می‌شود. جادویی نیست؟ نرخ این پکیج فوق‌العاده لوکس تنها 25000 درهم است.

معرفی 5 تفریح لوکس دبی

معرفی 5 تفریح لوکس دبی

2-به لوکس‌ترین باشگاه دبی بروید

با یک اسب‌سواری حرفه‌ای در کنار قهرمانان دنیا موافقید؟ پولو کلاب دقیقاً برای همین کار ساخته شده است. این مجموعه عظیم یکی از لوکس‌ترین باشگاه‌های اسب‌سواری دنیا است که هر ساله در ماه اکتبر میزبان مسابقات بزرگ کارتیر می‌باشد. در پولو کلاب اصیل‌ترین اسب‌های عربی پرورش داده می‌شوند و ورزش‌هایی مانند چوگان از تفریحات آن به شمار می‌آیند. شما نیز می‌توانید با پرداخت 230 دلار یک سواری عالی داشته و در انتهای روز با غذاهای لذیذ عربی از خودتان پذیرایی کنید.

3-شام را در ارتفاعات برج العرب صرف کنید

المنتها رستورانی بی‌نهایت شیک در برج العرب است که یک سرو گردن از سایر رستوران‌های دبی بالاتر است. این رستوران در ارتفاع 200 متری سطح زمین قرار گرفته و دیوارهای شیشه‌اش نمایی فوق‌العاده از سواحل دبی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. در منو رستوران المنتها انواع غذاهای دریایی، عربی، بین‌المللی، مدیترانه‌ای و ایتالیایی را می‌توان دید. این غذاها با تازه‌ترین مواد غذایی تهیه شده و پس از تزئینی خلاقانه برای سرو بر سر میز آورده می‌شوند. میهمانان المنتها مشکلی برای صحبت و سفارش غذا ندارند، چرا که کارکنان رستوران بسیار مجرب بوده و به تمامی زبان‌های زنده دنیا مسلط هستند.

4-فضانورد شوید

فضانوردی رؤیای بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان است. دبی این رؤیای دست‌نیافتنی را هم به واقعیت تبدیل کرده است. برای فضانورد شدن به آی فلای دبی بروید. این مکان بزرگترین ستون عمودی جهان را دارد. محوطه آی فلای به گونه‌ای طراحی شده است که افراد با ورود به آن به بی‌ وزنی رسیده و همچون فضانوردان در هوا معلق می‌مانند. جذاب نیست؟ حجم بزرگ آی فلای این امکان را به گردشگران می‌دهد که بتوانند در گرو‌های چند نفری از فضا استفاده کنند. تمام نکات ایمنی در فضای آی فلای رعایت شده و کودکان 3 سال به بالا می‌توانند رؤیای فضانوردی را برای چند دقیقه زندگی کنند.

معرفی 5 تفریح لوکس دبی

معرفی 5 تفریح لوکس دبی

5-لوکس‌ترین خودروهای دنیا را در اختیار داشته باشید

اگر عاشق رانندگی با ماشین‌های لوکس هستید فرصت نشستن پشت فرمان معروف‌ترین ماشین‌های دنیا را از دست ندهید. در سفر به دبی می‌توانید هر ماشینی را که دوست دارید اجاره کرده و ماجراجویی در بزرگراه‌های دبی را آغاز کنید. فقط مراقب سرعتتان باشید چرا که پلیس دبی سرعت ماشین‌های مدل بالا را به شدت کنترل می‌کند. مبلغ اجاره هر ماشین با توجه به مدل آن متفاوت است و فراموش نکنید که حتماً گذرنامه‌تان را همراه داشته باشید.

 

جهت رزرو تور دبی با شماره 88880000-021 تماس گرفته و یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه کودک پلاک 53 مراجعه کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)