حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چاپ انواع کارت ویزیت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه با وجود پیشرفت‌های روزافزون عصر دیجیتال، کارت ویزیت همچنان جایگاه خود را در صنعت تبلیغات و اطلاع‌رسانی به خوبی حفظ کرده است. چاپ انواع کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی ارزان و آسان است که فرصت هایی را برای تعامل با افراد دیگر ایجاد می کند. کارت ویزیت جسمی فیزیکی به حساب می‌آید که می‌تواند مدت‌ها نزد مشتری احتمالی شما بماند.

یک کارت ویزیت حرفه ای و با کیفیت بالا، یک اثر پایدار در ذهن مشتریان ایجاد می کند و یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است. اطلاعاتی که معمولا روی کارت ویزیت دیده می‌شود، شامل نام و نشانی و راه‌های تماس است و گاه خدماتی که صاحب کارت ارایه می‌کند.

کارت های ویزیت بر اساس جنس کاغذ، اندازه، پوشش و طراحی با برش‌های خاص در انواع و اقسام متنوعی ارائه می‌شوند و هر فردی می‌تواند متناسب با سلیقه و نوع کسب و کار خود یکی از هزاران نمونه را انتخاب کند.

چاپ انواع کارت ویزیت

چاپ انواع کارت ویزیت

طراحی انواع کارت ویزیت

برای خرید کارت ویزیت، حتما به طراحی آن اهمیت زیادی دهید. برای چاپ انواع کارت ویزیت، وظیفه طراحی کارت ویزیتتان را به طراح، بسپارید. فراموش نکنید همچنان که شما در رشته خود یک متخصص و خبره هستید، یک طراح گرافیک نیز در حوزه کاری خود یک متخصص است که بدون شک بهتر از شما می‌تواند در مورد جزییات یک کارت ویزیت اظهار عقیده کند.

روش های چاپ انواع کارت ویزیت

اصولا تکنیک‌های چاپ را می توان به دو دسته کلی تقسیم ‌بندی کرد:

چاپ افست

معمول ترین روش چاپ در ایران است و یکی از بهترین و ارزان ترین روش‌های چاپ تبدیل شده است. چاپ افست براساس ترکیب چهار رنگ آبی، ارغوانی، زرد و سیاه است. تیراژ افست، معمولا برای سفارشات بالا است که به طور معمول هزار نسخه به بالا، می باشد.

چاپ دیجیتال

روشی است شبیه اتفاقی که در پرینترهای رومیزی می‌افتد. با این تفاوت که ماده اثرگذار روی کاغذ پودر رنگی است که در اثر حرارت به صورت لایه‌های رنگ روی کاغذ می نشیند. حسن بزرگ چاپ دیجیتال سرعت فوق‌العاده و تیراژ دلخواه سفارشات است. هزینه این چاپ در تیراژ برابر با افست، بسیار بیشتر از چاپ افست است.

چاپ انواع کارت ویزیت

چاپ انواع کارت ویزیت

جنس انواع کارت ویزیت

برای چاپ انواع کارت ویزیت باید جنسی متناسب با شغل و طرح خود انتخاب کنید:

کارت ویزیت با سلفون براق و مات

این کارت ها متدوال ترین و ساده ترین انواع کارت ویزیت هستند، اگر قصد دارید شغل خود را به سادگی معرفی کنید ( مانند کارت ویزیت کافی نت، کارت ویزیت لوازم خانگی، کارت ویزیت دوربین مداربسته، خدمات ساختمانی و … ) از این کارت استفاده کنید. این کارت برای کسانی که تنها یک هدف مستقیم به عنوان معرفی شغل خ ود را با کارت ویزیت دنبال می کنند مناسب  است، همچنین هزینه ی چاپی این نوع کارت نیز بسیار پایین است و شما با صرف هزینه ی اندک صاحب هزار عدد کارت ویزیت خواهید شد.

کارت ویزیت لمینت

چاپ انواع کارت ویزیت لمینت برای کسانی که می خواهند کارتشان مدت زمان بیشتری در جیب یا آرشیو مشتریان بماند، مناسب است. در طراحی کارت ویزیت لمینت به دلیل بزرگ تر بودن کارت و ارزنده بودن جنس کارت، جا برای خلاقیت و صرف وقت در طراحی کارت ویزیت محیاتر است. کارت ویزیت لمینت در انواع متفاوت، سایز های متفاوت و دوام طولانی، و همچنین قیمت متوسط، در بازه ی زمانی، بیشترین برد را در موفقیت بازاریابی مستقیم خواهند داشت.

کارت ویزیت فانتزی

چاپ انواع کارت ویزیت فانتزی برای کسانی که می خواهند در دنیای کسب و کار خود متفاوت ظاهر شوند و کارت ویزیت خود را ماندگار کنند مناسب است. این کارت ویزیت ها متفاوت، لوکس و شیک هستند. استفاده از این کارت ویزیت نزد مشتری، نشانه ی خوش سلیقگی، داشتن ایده های ناب و خلاق و اهمیت دادن شما به حرفه و شغلتان خواهد بود.

کارت ویزیت پی وی سی و کارت ویزیت شیشه ای (ترنسپرنت)

چاپ کارت ویزیت پی وی سی و چاپ کارت ویزیت شیشه ای برای کسانی مناسب می باشد که با صرف هزینه ی بیشتر، علاوه بر دوام کارت ویزیت، کسب اعتبار شغلی برای خود را نیز خواستارند. این کارت ویزیت ها شما را منحصر به فرد، با پرستیژ و اصیل نشان می دهند. این کارت ویزیت برای مدیران، صاحبان شرکت ها، اعضای هیئت مدیره، کسانی که متفاوت می اندیشند و به خود اهمیت می دهند مناسب است.

 کارت ویزیت طلاکوب و لوکس

رنگ طلایی از دیرباز نشانه ی پرستیژ و اشرافی گری بوده است و در نظر همگان این رنگ جلوه ای دو چندان دارد که حاکی از اعتبار و ثروتمند می باشد. کارت ویزیت طلاکوب و لوکس در انواع مختلفی ارائه می شوند و از آن جمله می توان به کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب، کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب، کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب، کارت ویزیت سلفون مات مخملی طلاکوب، کارت ویزیت لمینت مات مخملی طلاکوب، کارت ویزیت لوکس طلاکوب با مقوای جیر مخملی اشاره کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی س ی ن ا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)