حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۸.۲ 5G در MWC 2020 ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه 5G، نوکیا

سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم نوکیا ۸.۲ با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی پاپ‌آپ و اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد. امروز اما خبر می رسد که نوکیا ۸.۲ 5G در MWC 2020 ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۸.۲ 5G

کاربر شبکه 5G

کاربر شبکه 5G

امروزه استفاده از فناوری 5G روز‌به‌روز در حال گسترش است. این موضوع نه تنها زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده، بلکه اکثر شرکت های سازنده را وادار به تولید محصولات 5G کرده است. به همین دلیل طی سال های اخیر شاهد تولید اسمارت فون هایی هستیم که بعضا قابلیت پشتیبانی از شبکه های ارتباطی جدید را دارند.

طبق جدیدترین گزارشات شرکت نوکیا نیز تصمیم گرفته تا گوشی جدید خود یعنی نوکیا ۸.۲ را به فناوری 5G مجهز کند. جالب آنکه این محصول تنها در نسخه 5G به بازار می آید و نسخه دیگری از آن تولید نخواهد شد. نوکیا در کنگره جهانی موبایل 2020 از گوشی جدید خود رونمایی می کند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بودند که گوشی نوکیا ۸.۲ در دو نسخه 4G و 5G در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد؛ با این حال منبع خبری فوق اظهار داشته که این محصول تنها در نسخه 5G قابل دسترس خواهد بود. همچنین خبر رسیده که نوکیا 6.1 و نوکیا 6.1 پلاس نیز تنها در یک نسخه عرضه می شود. از نسخه پلاس نوکیا 6.2 هم فعلا خبری نیست.

اسنپدراگون ۷۳۵ با پشتیبانی از 5G برای گوشی های میان رده معرفی شد

طبق اطلاعاتی که تاکنون پیرامون گوشی نوکیا ۸.۲ منتشر شده، می دانیم که پرچمدار جدید از چیپست اسنپدراگون ۷۳۵ شرکت کوالکام بهره می برد. این پردازنده نیز قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارد. شرکت نوکیا برای دوربین سلفی محصول خود از طراحی پاپ-آپ استفاده می کند. در پنل پشتی نیز بک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل به چشم می خورد.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۸.۲ 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

نوکیا باید با یه سیاست خفن عمل کنه تا سهمی به دست بیاره از بازار،،جزو تولید فروشندگان برتر راحت میتونه بشه

Mr_asterky

نوکیا گوشی های خوبی میزنه ولی خالی از ویژگی خاص نصبت به گوشی های دیگه هست.و اگه رابط کاربری خاص خودش بساز خیلی خوبه چون اندروید خام کمبود هایی داره.

Milad7

نوکیا خیلی ضعیف عمل میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)