حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فتوشاپ آیپد منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | نرم افزار

یک سال و چند ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم نسخه کامل فتوشاپ به آیپد می آید. چند ماه بعد بود که نگاه نزدیک به نسخه کامل فتوشاپ برای آیپد (iPad) را نیز داشتیم. حالا اما در نهایت فتوشاپ آیپد منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم با ترنجی همراه باشید.

 فتوشاپ آیپد

 فتوشاپ آیپد

فتوشاپ آیپد

پس از مدت ها انتظار، کاربران آیپد به نسخه کامل فتوشاپ دسترسی دارند. همانطور که می دانید، فتوشاپ یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش عکس محسوب می شود که کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. حال این برنامه با ویژگی های بسیار مناسبی برای آیپد عرضه شده است.

اپل در سال های اخیر عملکرد تبلت های خود را افزایش داده است. با توجه به این موضوع، کاربران می توانند به راحتی از برنامه فتوشاپ استفاده کنند. ادوبی به این موضوع اشاره کرده که با تغییر در ابزارها و بهینه سازی فتوشاپ برای نمایشگرهای لمسی، آن را برای آیپد و اپل پنسل آماده کرده است. در نسخه های بعدی این برنامه شاهد بهبود ابزارها برای آن خواهیم بود.

از ویژگی های اصلی این برنامه می توان به تولید فایل PSD اشاره کرد. این فایل تفاوتی با فایل تولید شده توسط نرم افزار فتوشاپ برای کامپیوتر ندارد. همانطور که می توان حدس زد، رابط کاربری این برنامه برای نمایشگرهای لمسی بهینه سازی شده تا کاربران بتوانند با انگشتان خود به راحتی از آن استفاده کنند.

فایل های PSD ساخت شده توسط آیپد در فضای ابری ادوبی ذخیره می شود. بنابراین می توانید در آینده کار خود را توسط هر دستگاه دیگری که از این برنامه پشتیبانی می کند، ادامه دهید. این برنامه برای iPadOS توسعه یافته است.

فتوشاپ آیپد روی کدام مدل ها نصب می شود؟

تبلت های زیر قادر به پشتیبانی از ادوبی فتوشاپ هستند:

  1. ۱- آیپد پرو
  2. ۲- آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی و نسل دوم
  3. ۳- آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی
  4. ۴- آیپد پرو ۹.۷ اینچی
  5. ۵- آیپد نسل پنجم
  6. ۶- آیپد مینی ۴
  7. ۷- آیپد ایر ۲
  8. ۸- اپل پنسل نسل دوم
  9. ۹- اپل پنسل نسل اول

برای استفاده از این برنامه باید اشتراک ماهیانه خریداری کنید، البته به مدت ۳۰ روز قادر به استفاده رایگان از آن خواهید بود. می توانید ادوبی فتوشاپ آپید را از این لینک دانلود کنید.

شما آیپد دارید؟ فتوشاپ را نصب می کنید؟ تجربه شما چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

می توانید ادوبی فتوشاپ آپید را از این لینک دانلود کنید! دقیقا کدوم لینک؟! لینک اپل استور هم ندادین یعنی فقط خواستین از جاهای دیگه کپی پیست کنید!

HM-Royal

اپل فقط یه appstore رسمی داره سرچش که دیگه کاری نداره

با ipad روی این لینک بزنید

https://apps.apple.com/us/app/adobe-photoshop/id1457771281

online_wireless

من سال هاست از اپل استور دانلود میکنم و همه چیشو فوت آبم صحبت سر بلد بودن یا نبودن نبود که سر اینه که وقتی پینویسن از این لینک دانلود کنید ولی هیچ لینکی ندادن یعنی مطلب رو فقط از جایی اومدن کپی کردن و اصل نوشته از خودشون نبوده و زحمت یه لینک گذاشتن هم به خودشون ندادن.

Milad7

پولیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)