حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۲.۳ با اسنپدراگون ۴۲۵ معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | نوکیا

شاید در تاروپود ذهن‌تان خاک گرفته باشد اما پنج ماه پیش بود که نوکیا ۲.۲ (Nokia 2.2) با چیپست Helio A22، اندروید وان و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد. این از دستگاه صفحه نمایش 5.71 اینچی با رزولوشن +HD بهره می برد که در بالای آن یک بریدگی قطره طور شکل وجود دارد. حال به نظر می رسد HMD Global آماده عرضه یک نسخه جایگزین برای این مدل شده که تحت عنوان نوکیا ۲.۳ شناخته خواهد شد. نوکیا ۲.۳ با اسنپدراگون ۴۲۵ معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا ۲.۳ با اسنپدراگون ۴۲۵

نوکیا ۲.۳ با اسنپدراگون ۴۲۵

نوکیا ۲.۳ با اسنپدراگون ۴۲۵

اطلاعات لو رفته پایگاه داده یکی از توزیع کنندگان نشان می دهد که نوکیا ۲.۳ در راه است و به زودی عرضه خواهد شد. بانک اطلاعاتی این توزیع کننده پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد نوکیا ۷.۲ فاش کرده بود که در نهایت به واقعیت بدل شدند و همین مسئله باعث می شود تا به اطلاعات جدید نیز اعتماد بیشتری داشته باشیم.

اطلاعات اخیر نشان می دهند که شماره مدل نوکیا ۲.۳ احتمالا TA-1206 بوده و این گوشی از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته شده است که نوکیا 2.3 در رنگ های خاکی، سبز و مشکی وارد بازار خواهد شد.

در حالی به شماره مدل TA-1206 برای نوکیا ۲.۳ اشاره شده که پیش از این هم شاهد اعلام آن در برخی منابع بوده ایم. چندی پیش، دستگاهی با همین شماره مدل در موفق به دریافت تأییدیه FCC شده بود، اما در آن زمان تصور می شد این شماره مدل متعلق به نوکیا 5.2 است.

نوکیا ۲.۲ (Nokia 2.2) با چیپست Helio A22، اندروید وان و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

احتمالا نوکیا ۲.۳ با نوکیا ۲.۲ تفاوت زیادی ندارد، چرا که هنوز زمان زیادی از ورود نوکیا 2.2 به بازار نمی گذرد. بد نیست بدانید که نوکیا 2.2 نیز در واقه نسخه بهبود یافته تری از نوکیا 2.1 محسوب می شود که از نمایشگری نسبتاً بزرگتر بهره می برد. این گوشی به جای پردازنده هلیو A22، مجهز به تراشه ۲۸ نانومتری اسنپدراگون ۴۲۵ بوده و همچنین در زمینه حافظه رم و فضای ذخیره سازی نیز پیشرفت هایی داشته است (دو پیکربندی 2/16 گیگابایتی و 3/32 گیگابایتی). HMD Global همچنین دوربین پشتی نوکیا ۲.۲ را از 8 مگاپیکسل به 13 مگاپیکسل ارتقا داده اما در عین حال ظرفیت باتری را از 4000 به 3000 میلی آمپر کاهش داده است.

نوکیا ۲.۳ به عنوان یک گوشی اندروید وان وارد بازار خواهد شد اما مطمئن نیستیم که این گوشی به صورت پیش فرض از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد یا نه.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا ۲.۳ می تواند دستگاه جالبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_DJ Style

۲۸نانومتر یا خدا رسماً بخاری گازیه😂

android 10

28 نانومتری😂😂😂

Milad7

پردازنده دوره ی دایناسور ها 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)