حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ال جی جی ۸ ایکس برای بازی خیلی بهتر از آیفون ۱۱ و گلکسی نوت ۱۰ است

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ال‌جی، تست، عمر باتری

دو ماه پیش در جریان نمایشگاه IFA 2019 بود که ال جی جی ۸ ایکس (LG G8X) با نمایشگر دوم رسما معرفی شد. این دستگاه شاید برای خیلی از کاربران جذاب نبود و به زودی فراموش شد اما این یکی از معدود گوشی های ال جی با باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی آمپری است. امشب مشخص شده که عمر باتری ال جی جی ۸ ایکس برای بازی خیلی بهتر از آیفون ۱۱ و گلکسی نوت ۱۰ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

عمر باتری ال جی جی ۸ ایکس

عمر باتری ال جی جی ۸ ایکس

عمر باتری ال جی جی ۸ ایکس

ال‌جی G8X پرچمدار قابل احترامی است که از یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم استفاده می‌کند. همین موضوع ما را بر آن داشت تا درباره باتری آن کمی کنجکاو باشیم؛ به‌ویژه آنکه ما بعد از مدتی کار کردن با آن متوجه شدیم که عمر باتری آن به‌طرز شگفت‌آوری بالاست. لذا ما برای بررسی دقیق آن، باتری ال‌جی G8X را در چند زمینه مورد تست قرار دادیم: وب‌گردی، پخش ویدیو یوتیوب و گیمینگ سه بعدی.

ال‌جی G8X در تست وبگردی بعد از تقریبا ۱۱ ساعت خاموش شد، که نشان‌دهنده عملکرد خوب آن در مقایسه با بهترین پرچمداران موجود در بازار یعنی آیفون ۱۱ پرو مکس و سامسونگ نوت 10 پلاس است. ضمن اینکه، باتری ال‌جی G8X در بخش مرورگری وب بیشتر از گلکسی S10 پلاس دوام آورد.

تست بعدی، یکی از مواردی است که برای خیلی‌ از کاربران اهمیت زیادی دارد: پخش ویدیوهای یوتیوب. برای این منظور، ما پلی‌لیست مشابهی از ویدیوها را با ترتیب یکسان، بر روی همه گوشی‌ها پخش کردیم و مدت زمان دوام باتری هر کدام از آنها را تا لحظه خالی شدن کامل اندازه‌گیری نمودیم.

ال‌جی G8X با عمر باتری ۱۱ ساعت و ۱۰ دقیقه، عملکرد واقعا فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و توانست بالاتر از همه گوشی‌های تست‌شده قرار بگیرد. از آنجاییکه اعداد بدست آمده، همه ما را شگفت‌زده کرده بود، برای اطمینان از نتایج حاصله، تست مذکور را چندین بار تکرار کردیم؛ ولی گوشی هر بار، تقریبا در همان مدت زمان، کار خود را به اتمام رساند. بدین ترتیب، ال‌جی G8X در زمینه پخش ویدیوهای یوتیوب، با ۲ ساعت برتری نسبت به آیفون 11 پرو مکس و گلکسی S10 پلاس، بهترین عملکرد باتری را در بین همه دستگاه ها داشت.

تست بعدی برای بازی های ۳ بعدی بود. این تست به ما نشان می‌داد که باتری گوشی در صورت اجرای بازی‌های سنگین سه بعدی مانند فورتنایت، ماین‌کرافت، آسفالت و موارد مشابه دیگر چقدر دوام می‌آورد.

در این بخش نیز، ال‌جی G8X با عملکرد خوب خود در بالای لیست قرار گرفت. این موضوع از آن جهت شگفت‌آور بود که شرکت ال‌جی، در زمینه عمر باتری گوشی ها هرگز سردمدار نبوده است. اما به‌هرحال، G8X توانست خلاف این را ثابت کند.

ال‌جی G8X، با کسب امتیاز کلی ۱۰ ساعت و ۲۸ دقیقه، رکورد جدیدی را به ثبت رساند و بالاتر از همه پرچمداران دیگری قرار گرفت که ما در سال 2019 تست کرده بودیم.

البته باید توجه داشته باشید که این مدت زمان در صورت استفاده از نمایشگر دوگانه کاهش خواهد یافت، اما اگر فقط از خود گوشی استفاده کنید، عملکرد واقعا فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود؛ حتی در مقایسه با آیفون 11 پرو مکس، گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی S10 پلاس.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عملکرد عمر باتری ال جی جی ۸ ایکس چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کاش دوربینش دور و بر ۱۱۴ میاورد

Dr.Nazer

خوشم‌ میاد از الجی و گوشیاش…

D.r cozmos

مدریت غلط داره الجی نابود میکنه

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

_V_

چه جالب

Milad7

قدیما که گوشی های ال جی برد میسوزندن

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)