حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریزر جانگل‌کت (Razer JungleCat) موبایل را شبیه به نینتندو سوییچ می کند

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | Razer، لوازم جانبی

پس از اینکه هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد با تاخیر کمتر از ۶۶ میلی ثانیه و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد حالا می خواهیم با ریزر جانگل‌کت (Razer JungleCat) موبایل را شبیه به نینتندو سوییچ می کند، آشنا شویم. با ترنجی همراه باشید.

ریزر جانگل‌کت دسته بازی برای موبایل

ریزر جانگل‌کت

ریزر جانگل‌کت

طراحی جانگلکت بسیار شبیه به جوی کان‌های نینتندو سوئیچ بوده و به دو روش قابل استفاده است. می توانید آن را به دو طرف قاب مخصوص گوشی وصل کرده و سپس گوشی را داخل کیس قرار دهید. یا اینکه می توانید دو قسمت کنترلر را به یک قطعه کوچک‌تر وصل کرده و از جانگلکت به صورت یک گیم‌پد مستقل و مجزا در گوشی های اندرویدی پشتیبانی شده و رایانه های شخصی ویندوزی استفاده کنید.

البته تفاوتی که جانگلکت با جوی کان دارد این است که نمی توان از هر تکه آن به عنوان یک کنترلر مستقل استفاده کرده و به صورت دو نفره به انجام بازی ها پرداخت. البته حتی اگر چنین قابلیتی هم به جانگلکت اضافه می شد، در حال حاضر هیچ یک از بازی های موبایل امکان پشتیبانی از دو کنترلر را ندارند.

متاسفانه طراحی قاب این کنترلر به شکلی انجام شده که تنها محدود به گوشی های ریزرفون ۲ یا گلکسی اس 9 سامسونگ، گلکسی اس 10 پلاس و هواوی پی 30 پرو است. بنابراین اگر گوشی هوشمندی غیر از این مدل‌ها دارید، هیچ تضمینی برای جای گیری مناسب گوشی در داخل قاب وجود ندارد. البته کماکان می توان از کنترلر به شکل جداگانه آن در تمامی گوشی های اندرویدی استفاده کرد.

در ضمن باید اشاره کنیم که هیچ خبری از پشتیبانی از سیستم عامل iOS نیست و کاربران آیفون به هیچ عنوان نمی توانند از جانگلکت استفاده کنند. با توجه به اینکه بازی های بسیاری خوبی برای آی او اس عرضه شده و تعداد زیادی از عناوین موبایلی هم ابتدا بر روی این پلتفرم عرضه می شوند و همچنین با توجه به پشتیبانی خوب آی او اس از کنترلرها، عدم پشتیبانی از این سیستم عامل توسط جانگلکت بسیار عجیب به نظر می رسد.

جانگلکت از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود و ریزر وعده تأخیر بسیار پایینی را برای این کنترلر داده است. در هر طرف از این کنترلر، چهار دکمه کوچک، یک کلید آنالوگ و یک کلید شانه‌ای (در قسمت بالا) تعبیه شده که برای اجرای اغلب بازی های موبایلی مناسب هستند. این کنترلر از اتصال USB نوع C برای شارژ باتری استفاده می کند و با یک بار شارژ می توان 100 ساعت از آن استفاده کرد.

جانگلکت به همراه برنامه ویژه Razer Gamepad عرضه شده که تمام بازی های نصب شده بر روی گوشی را به شما نشان داده و این امکان را فراهم می کند تا کنترلر و عملکرد دکمه های آن را برای هر بازی به صورت جداگانه تنظیم کنید. حتی می توانید میزان حساسیت آنالوگ‌ها را هم مطابق میل خود تغییر دهید.

کنترلر ریزر جانگلکت از امروز فروش خود را آغاز کرده و قیمتی هم که برای آن تعیین شده، 100 دلار (120 یورو در اروپا) است. نظر شما درباره این دسته بازی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

عالیه.البته گیم پدهای خوبی برای گوشی اومده.عجیبش اینه که برا آی او اس نداده در اصل خودش رو از آی او اس محروم کرده نه آیفون رو از گیم پد!برای آی او اس پدهای تاپی هست پس اونا مشکل پیدا نمیکنن.

online_wireless

جالبه

Dr.Nazer

جالبه!

Milad7

بیخیال 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)