حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد با تاخیر کمتر از ۶۶ میلی ثانیه و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | Razer، لوازم جانبی

پس از اپل و سامسونگ دیگر همه شرکت ها هندزفری کاملا بی سیم یا ایربادز خود را معرفی می کنند. امروز نوبت به ریزر رسیده تا هندزفری کاملا بی سیم خود را معرفی کند و همانطور که حتما انتظار دارید مهم‌ترین شاخصه آن آماده بودن برای بازی است. هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد با تاخیر کمتر از ۶۶ میلی ثانیه و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد

هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد

هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد

یکی از بزرگترین معایب کاربرد هدفون های بی سیم در هنگام بازی روی گوشی های اندرویدی، تاخیر است. این مشکل آزاردهنده یا از سوی سیستم عامل است، یا تولیدکننده. در بعضی مواقع حتی گران قیمت ترین هدفون های موجود در بازار مثل Sony WH-1000X نیز نمی تواند پا به پای صفحه بازی پیش روند. اما به نظر می آید که کمپانی ریزر محصولی را معرفی کرده که مشکل لگ آزاردهنده را از بین می برد.

ایرباد بی سیم هامرهد ریزر مخصوص طرفداران بازی های رایانه ای ساخته شده و موجب کاهش چشمگیر لگ یا همان تاخیر در حین بازی می شود. این ویژگی در طول تماشای ویدیو نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. هامرهد از اتصال بلوتوث 5.0 سفارشی بهره می برد که از حالت Gaming با تاخیر کمتر از ۶۶ میلی ثانیه پشتیبانی می کند. حالت Gaming به وسیله اپلیکیشن خاصی برای سیستم عامل های اندروید و iOS فعال می شود. البته ریزر اعتراف کرده که ایرباد جدید بدون لگ نیست، اما مقدار آن به حدی کم است که هیچ گونه مزاحمتی برای کاربر به وجود نمی آورد.

هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد

هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد

 

از جمله مشخصات دیگر ایرباد بی سیم هامرهد می توان به پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز، صدای بیس قوی و سیستم کاهش نویز اشاره کرد. این دستگاه به طور خودکار جفت سازی شده و از دستیارهای صوتی پشتیبانی می کند؛ با این حال طول عمر باتری، مهم ترین ایراد هامرهد است. محصول جدید ریزر تنها برای سه ساعت توانایی نگهداری شارژ دارد.

قیمت هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد تنها ۱۰۰ دلار است

ایرباد بی سیم هامرهد ریزر با قیمت قابل قبولی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این محصول در مقایسه با ایرپاد و گلکسی پاد ارزان تر بوده و قیمت آن تنها ۱۰۰ دلار است. پس به طور منصفانه می توان گفت که ایرباد جدید ریزر کارایی خوبی برای شنیدن کوتاه مدت آهنگ های دلخواه در هنگام ورزش یا انجام بازی های موبایل مثل پابجی داشته و از جنبه مالی به صرفه تر است.

نظر شما چیست؟ هندزفری کاملا بی سیم ریزر هامرهد را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

اپل یه‌ ایرپاد زد همه افتادن دنبالش..!

Milad7

فقط ایرپاد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)