حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Mi Watch) را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | شیائومی

اخیرا تصاویری از ساعت هوشمند شیائومی در فضای مجازی منتشر شده که برخی مشخصات ظاهری آن را لو داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Mi Watch) را پیش از معرفی رسمی ببینید.

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Mi Watch)

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Mi Watch)

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Mi Watch)

شرکت شیائومی قرار است در تاریخ 5 نوامبر، رویدادی را در چین برگزار کرده و محصولات متعددی را در آن معرفی کند. از جمله این محصولات می توان به اسمارت واچ جدید، گوشی می CC9 پرو و تلویزیون می TV 5 اشاره کرد. یک هفته زودتر از این رویداد، تصاویری از ساعت هوشمند شیائومی به فضای مجازی راه یافته است.

کمپانی بزرگ شیائومی، یکی از نام های معروف در تولید گجت های پوشیدنی به حساب می آید که این موفقیت را مدیون مچ بند هوشمند یعنی Mi Band است. با اینکه شیائومی تاکنون هیچ ساعت هوشمندی را با نام خود به بازار عرضه نکرده است، اما این کمپانی چینی بالاخره با پخش یک پوستر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، از طراحی ساعت های هوشمند خود رونمایی کرد. تصاویر اخیرا منتشر شده نیز نشان می دهند که این دستگاه شباهت بسیاری به اپل واچ دارد.

ساعت هوشمند شیائومی از طراحی مستطیل شکل برخوردار بوده و نمایشگر آن دارای یک صفحه کنترلی برای نور و امواج مایکروویو است. به بیان بهتر، این دستگاه می تواند دستگاه های خانگی را نیز کنترل کند. اسمارت واچ جدید مجهز به شماره گیر مربعی شکل و یک شستی کوچک در گوشه سمت راست بالا بوده و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود. طبق گفته های شیائومی، محصول جدید علاوه بر داشتن CPU با کارایی بالا، دارای ماژول های مستقل GPS ،NFC ،WiFi و بلوتوث است. به نظر می رسد که این دستگاه، از موتور داخلی مستقل و بلندگوهای داخلی نیز بهره می برد و مجهز به سیستم عامل WearOS است.

ساعت هوشمند شیائومی به یک باتری تقریبا بزرگ مجهز شده است. ظاهرا اسمارت واچ Mi همانند اپل واچ از فناوری eSIM پشتیبانی می کند. این ساعت با بهره گیری از eSIM و بلندگوهای داخلی، قادر به ایجاد تماس های تلفنی و فعالیت های مشابه یک گوشی هوشمند است.

منتظر ساعت هوشمند شیائومی می واچ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

قیمتش چند میتونه باشه نه نظرتون؟؟؟؟

android 10

*به نظرتون؟؟

afsoon

صد و بیست دلار تا صد و پنجاه دلار .هرچند چند مدتی هست شایعه ساعت هوشمند شیائمی با قیمت پانزده تا بیست دلاری دیده میشه ‌

V800B

شبیه اپل‌ واچ هرچند نمیشه نوقع داشت طرحی دیگه بده چون ساعت ها یا دایره یا مربع هستن ولی حس کپی بهم دست داد

_V_

دقیقا همه حالات سعی در شبیه اپل واچ شدن داره

پنل مربعی کرو
اون جایگاه دکمه

ARMTIN

( نظر شخصی )

بنظرم بهترین ساعت هوشمند اپل میسازه ، طراحی « اپل واچ » جذاب و چشم نواز هست ⁦⁩⁦👌🏼⁩
چیزی که این گجت هوشمند در دنیا بی رقیب کرده ، وجود اپ استور مخصوص اپل واچ هست که با دنیای از برنامه‌ متنوع و کاربردی در دسترس کاربرها قرار داده …
کار اپل قابل ستایش هست 🙏
.
.
.
.
” Mi Watch ”
از لحاظ طراحی همانند سری « اپل واچ » هست ، که شاید در نگاه اول خوشایند بنظر نرسه … 😐
حقیقت امر اینکه بنده به شیاومی حق میدم که از طراحی ساعت اپل الگو بگیر …
چون شیاومی به ساعتی هوشمندی نیاز داره که از لحاظ طراحی شبیه کمپانی ها اندروید نباشه و فروش بالای برای ” Mi Watch ” به ارمغان بیاره…
که به لطف قیمت گذاری مناسب شیاومی دور از دسترس نخواهد بود 👍

afsoon

چندین مدل از ساعت های شیائمی رو تست کردم بی نظیر بودن .اما اما اما واقعا نمی‌دونم چرا روشنایی نمایشگرشون آنقدر پایین بود .امیدوارم حل کنن این مشکل رو پنل هیچ مشکلی ندارد عالی هست فقط روشنایی نصف پنل هواوی و سامسونگ هست دلیلش هم نمیدونم .

MohammadFarhaadi

این ساعت رو دیگه خودش داره میزنه.قول میدم مثل گوشیاش باکیفیت و با قیمت پایینه.مطمئنا قابلیتهای اختصاصی یا آپشنهای خاص ساعتهای برند رو تو این ساعت استفاده میکنه.

Milad7

شیا تو همه ی زمینه ها وارد عمل شده 😛

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)