حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت لود منوی اشتراک گذاری اندروید ۱۰ تا دو برابر سریع تر از اندروید ۹ شده است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰

اگر کاربر اندروید هستید و دستگاه شما تا اندروید ۹ را دارد، حتما یک موضوع را متوجه شده اید که سرعت لود منوی اشتراک گذاری واقعا سوال‌برانگیز است. این موضوع در اندروید ۸ حتی اندروید ۹ هم جالب نبود. حالا اما به نظر می رسد که گوگل به این موضوع آگاه بوده و در اندروید ۱۰ آن را بهبود داده است. طبق بررسی های انجام شده سرعت لود منوی اشتراک گذاری اندروید ۱۰ تا دو برابر سریع تر از اندروید ۹ شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

منوی اشتراک گذاری اندروید ۱۰

منوی اشتراک گذاری اندروید ۱۰

منوی اشتراک گذاری اندروید ۱۰

دیو بورک نایب رییس بخش مهندسی اندروید، سال گذشته اعلام کرده بود که کار بر روی منوی به‌اشتراک‌گذاری کار سختی است و بستگی به متغیرهای زیادی خواهد داشت؛ ولی با این‌حال، این موضوع برای تیم آنها جزو اولویت‌های اصلی خواهد بود.

همان موقع، Burke گفته بود که منوی جدید بسیار سریع‌تر و کار با آن بسیار راحت‌تر خواهد شد. حالا با عرضه اندروید ۱۰ می‌توانیم تایید کنیم که مدل دیتای جدید استفاده‌شده برای بهبود این منو، به خوبی کار می‌کند و از سرعت مناسبی نیز برخوردار است؛ هرچند که روش به‌کارگیری آن چندان هوشمندانه نبوده است. با این‌حال، سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که سرعت آن چقدر افزایش یافته است؟

خب، گوگل با استفاده از یک چارت به این سوال جواب داده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید اکثر کاربرانی که از اندروید ۱۰ استفاده می‌کنند در عرض یک دهم ثانیه، رابط کاربری منوی به‌اشتراک‌گذاری را بعد از فشار دادن آیکون چندنقطه مشاهده خواهند کرد. در مدت زمان مشابهی نیز، نصف دارندگان همان گوشی‌ها اما با سیستم عامل اندروید ۹ رابط کاربری منوی مذکور را خواهند دید.

باید توجه داشت که وقتی صحبت از سرعت یک سیستم عامل می‌شود همین چیزهای کوچک هستند که اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنند. حالا اگر سروکار ما با چند اپلیکیشن خاص باشد که بیشتر از بقیه، به‌اشتراک گذاشته می‌شوند، بیش از پیش، متوجه اهمیت تغییرات جزئی در سرعت خواهیم شد.

شما آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرده اید؟ در این زمینه موضوع محسوسی را درک کرده اید؟ طبق تجربه شخصی من می توانم بگویم که این موضوع بهبود یافته اما با این اعداد و ارقام؟ نمی توانم آن را تایید کنم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darkgroom

یکم سریعتره ولی نه دو برابر، برا من حداقل اینطوره (وانپلاس 7 پرو)

Milad7

تو اندروید 9 که یکم رو اعصابه…

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)