حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با اسنپدراگون ۶۶۵ و پشتیبانی از NFC معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، شیائومی

ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) شیائومی یک گوشی میان رده از این شرکت چینی است به صورت مشخص می توان گفت یک چیز کوچک را کم دارد و آن NFC است. خبر خوب اینکه به نظر می‌رسد شیائومی یک نسخه دیگر به نام ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با NFC عرضه می‌کند. در حقیقت ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با اسنپدراگون ۶۶۵ و پشتیبانی از NFC معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ردمی Note 8T صحبت کنیم.

ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸ تی

اخیرا تصاویری از گوشی ردمی نوت 8T منتشر شده است که برچسب نصب شده بر روی صفحه نمایش آن خبر از وجود قابلیت NFC می‌دهد.  همچنین این برچسب نشان می‌دهد ردمی نوت ۸ تی به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با شیشه محافظ Gorilla Glass 5، چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان وجود دوربین پشتی چهار تایی را برشمرد که یکی از آنها 48 مگاپیکسلی است. سه دوربین دیگر متشکل از ماکرو، الترا واید و حسگر سنجش عمق میدان هستند.

همچنین تصویری از جعبه گوشی و محتویات داخل آن منتشر شده است که وجود یک قابل و یک شارژ ۱۸ واتی را تایید می‌کند. جالب اینکه شارژر موجود در تصویر از نوع اروپایی است و به نظر نمی‌رسد ردمی نوت  8T صرفا مخصوص بازارهای آسیایی باشد. به گفته منبع این تصاویر، مدل 64 گیگابایتی ردمی نوت 8 تی با 4 گیگابایت حافظه رم، 199 یورو قیمت خواهد داشت.

نظر شما درباره ردمی نوت ۸ تی احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton (آلفا منعطف واقعیه)

دولت آمریکا شرکت‌های چینی کپی‌کار را در لیست سیاه قرار می‌دهد
.
منابع واشنگتن پست ادعا کرده‌اند که پیتر ناوارو، مشاوره کاخ سفید در حال تحقیق درخصوص دستورالعمل اجرایی ریاست جمهوری است که به واسطه آن کمپانی‌های چینی که اغلب قانون کپی رایت یا همان حق مالکیت و پتنت‌های آمریکایی را نقض می‌کنند در لیست سیاه وزارت بازرگانی قرار بگیرند. بدین ترتیب شرکت‌های چینی که مرتباً طراحی دستگاه‌ها و یا ویژگی‌های نرم‌افزاری را کپی می‌کنند، حتی اگر تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا به حساب نیایند، در لیست سیاه قرار خواهند گرفت.

smartiz

ی گوشی کاملاجدید فقط برای اضافه کردن NFC؟

Amir galaxy

شبا هم رد داده !

Amir galaxy

شیا*

_V_

افسون حالا بیا به سامسونگ گیر بده😂

android 10

شیا هم از ساقی چالتون جنس میگیره مثل اینکه

MohammadFarhaadi

واقعا فکر میکنید گوشی ۸t رو میده بیرون فقط برا nfc?!یا فکر میکنید که مثلا ممکنه که یه نسخه بروزتر و مخصوص بازار اروپا باشه که nfc رو اضافه کرده به گوشی؟؟؟!!!بزارید اینطور بپرسم.فکر میکنید گوشی جدید رو فقط داره میده بیرون فقط بخاطر اضافه کردن nfc یا یه گوشیه جدید مخصوص بازار اروپا هم داره میده بیرون که nfc هم به مشخصاتش اضافه شده!؟یعنی چی آخه؟خداییش این چه متنیه؟!

afsoon

مخصوص یه بازار خاص هست .از قیمت هم مشخصه که واسه اروپا هست .

m.b

فردا صبح که پا شدید یه گوشی دیگه با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شده…

Milad7

با در نظر گرفتن قیمت خیلی خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)