حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s) با کایرین ۷۱۰ اف رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | هواوی

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم هواوی انجوی ۱۰ پلاس با کایرین ۷۱۰ و دوربین سلفی پاپ آپ طور به قیمت ۲۱۰ دلار رسما معرفی شد. همچنین یک هفته پیش بود که هواوی انجوی ۱۰ (Enjoy 10) با کایرین ۷۱۰ اف رسما معرفی شد. حالا اما بنا به هر دلیلی (!) هواوی احساس کرده که باید انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s) را هم معرفی کند! هواوی انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s) با کایرین ۷۱۰ اف رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s) با کایرین ۷۱۰ اف

هواوی انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s)

هواوی انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s)

هواوی پیش از این فروش دو گوشی هوشمند انجوی ۱۰ و انجوی ۱۰ پلاس را آغاز کرده است. حالا این شرکت چینی از سومین عضو این خانواده به نام انجوی ۱۰ اس رونمایی کرده است.

Huawei Enjoy 10s با قیمت 226 دلار عرضه خواهد شد. این محصول نمایشگر متفاوتی از دو عضو دیگر سری انجوی ۱۰ دارد، اما برخی از مشخصات دو محصول دیگر را به همراه دارد. انجوی ۱۰ اس در حقیقت نسخه تغییر نام یافته آنر ۲۰ لایت است که چند روز پیش به صورت رسمی معرفی شد.

انجوی ۱۰ اس همان آنر ۲۰ لایت است

اندازه هواوی انجوی ۱۰ اس 157.4 در 73.2 در 7.75 میلی‌متر است که درون آن یک صفحه نمایش 6.3 اینچی اولد قرا گرفته است که در بخش بالایی خود یک ناچ قطره‌ای دارد. نسبت تصویر این نمایشگر ۲۰:۹ بوده و وضوح تصویر آن 2400 در 1080 پیکسل است. انجوی 10 اس از یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر استفاده می‌شود.

تراشه قرار گرفته در قلب انجوی 10 اس کایرین 710F است که به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. سیستم عامل مورد استفاده در این اسمارت‌فون اندروید 9 پای است که به وسیله رابط کاربری EMUI 9.1.1 شخصی سازی شده است. این گوشی از یک اسلات کارت حافظه به منظور افزایش میزان حافظه بهره می‌گیرد.

در قاب پشتی Huawei Enjoy 10s یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته است. این دوربین از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور 8 مگاپیکسلی التراواید با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 تشکیل شده است. در ناچ موجود روی نمایشگر نیز شاهد استفاده از دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی هستیم.

هواوی انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s)

هواوی انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s)

در بخش ارتباطی Huawei Enjoy 10s نیز می‌توانیم قابلیت‌هایی نظیر دو سیم کارت هم‌زمان 4G، وای فای 802.11 b/g/n/ac، بلوتوث 5، GPS، پورت USB نوع C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده کنیم. باتری موجود در این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هواوی انجوی ۱۰ اس در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی آسمانی روانه بازار می‌شود و حدودا 226 دلار قیمت دارد. فروش این گوشی هوشمند از تاریخ ۱۹ آبان آغاز خواهد شد.

نظر شما چیست؟ هواوی انجوی ۱۰ اس (Enjoy 10s) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

کجایی افسون؟😂

انتظار افسون: هواوی ۱۵۰ دلار کرین ۸۱۰
حقیقت:هواوی ۲۳۰ دلار کرین ۷۱۰ اف

MohsenHiradian

اقای واعظی عزیز این گوشی با بدنه شیشه وفلز و صفحه نمایش سوپر امولد هم قیمت گلکسی A40هستش و پردازنده موجود از پردازنده A40 قویتره بندش هم پلاستیک براق نیست شیشه و فلزه میشه بگید چرا از این که هواوی داره کایرین 710اف استفاده میکنه ناراحتین؟؟؟

Farcry

اتفاقا فریم پلاستیکی داره چون خطوط آنتن روی فریم نیست.

_V_

آقای محسن عزیز

اولا گوشی اتفاقا پلاستیکیه همونطور که فارکرای گفت

دوما من با سامسونگ یا برند دیگه ای مقایسه کردم؟ یه بنده خدایی اسرار داست هواوی تو گوشی ۱۵۰ دلاری،بزودی کرین ۸۱۰ میذاره(البته چن ماه پیش میگفت بزودی!) بعد الان هواوی گوشی داده با قیمت ۲۳۰ دلار و کرین ۷۱۰ اف

سوما اولد ارزون boe هست نه سوپر آمولد سامسونگ پنلش

چهارما اگر تحریم نبود قیمتش بیشتر هم میشد

Mashallah_khan

تو پمادو بزن اونجات که میسوزه فعلا که به هرچی هم قیمت سامسونگه میرینه بهش حداقل پشتش شیشس تا پلاستیک یه بار مصرف
پ ن: آره بابا من چه میفهمم گلاستیک چیه فقط تو و الاقایی مثل چالتون میدونن چیه

پ ن۲: حرف الاق شد هنوز تو کفشم فک کرده همه مث خودش بیکار و الافن جواب بدن سواد فحش دادن خار ما دری نداره میگه فحشه خیابونی تو بوده تو خونگی فحش میدیwtf?!! 😂😂😂😂 بعد اتفاقایی که روزانه تو خانوادشون رخ میده برامون توضیح میده 😂
واقعا صفتایی مثل الاق و کله پفکی و بی ما در بودن برازندشه 😐

chalton (آلفا منعطف واقعیه)

یادش بخیر ماشالا انگار همین دیروز بود واسه ناموست داستان سک.سی درست کرده بودم،یادته ماشالا چقدر حالت خراب شده بود نمیدونستی چیکار کنی چند روزی رفتی دیگه پیدات نشد،البته اره دیگه حق داشتی تو اون داستان نن.تو زیر همه خوابوندم فقط ما.درتو مدیر عامل آلکاتل نکرد تو داستان،وای خیلی خوب بود چقدر خندیدیم،خود طرفدارای هوآوی هم خندشون گرفته بود حیثیتت رفته بود،چند روز روت نمیشد بیای تو سایت.

قیافه ماشالا وقتی چالتون می.رینه بهش🤣👋

http://uupload.ir/files/i7r2_20191026_020359.jpg

chalton (آلفا منعطف واقعیه)

🤣🤣🤣🤣👋✌️شب همگی خوش

Mashallah_khan

اون عکسا رو بچه های مدرسه ای میزارن رو هم دیگه میزارن میگن قیافه فلان کس…
ولی خوب اونی که تعریف کردی همه عالم جز یه بی ناموس مث خودت همه گفتن داستان مادر خودته وگرنه خودم زبون دارم داستان ماد رتو به همه تعریف‌کنم ولی میدونی چیه؟ داستانی به ذهنم نمیرسه متاسفانه چون پاک پاک بزرگ شدم خلاقیتی ندارم چوت ما درم مث ما در تو بدکاره نبوده بیام اتفاقایی که براش افتاده رو به دیگران نسبت بدم

afsoon

🤣تو به سامسونگ برس که با اضافه کردن عدد ۱ داره برای سومین بار تکرار میکنه سری آ رو .بعدشم چند روز دیگه پی اسمارت با کایرین۸۱۰ معرفی میشه و بازم ضایع میشی .

_V_

تو نمیخواد نگران سامسونگ باشی ترول

تو بیا نگران چرت و پرتای خودت باش😂

پی اسمارت؟مگ قیمتشو ندادم بت!؟

chalton (آلفا منعطف واقعیه)

یه دفعه راست میکنن 11 شب گوشی معرفي میکنن این چینی ها🤣

😐😐😐 منبعد با شما هماهنگ میکنن
بعدشم سامسونگ یهو بی خبر پردازنده معرفی کرد همچین چیزی نگفتی چرا

mehrdad_ma

هرچقدر چینی ها قیمت تمام شده گوشیها رو کم میکنن از داخل ایران با گمرک و ریجستری و دلالی و گارانتی الکی و پاسپورت و……. قیمتشو بالا میبره
کلا بی فایدس

هرچند به این پست ربطی نداشت

Milad7

باز کایرین 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)