حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن (Honor 20 Lite Youth Edition) نمایشگر OLED و قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | آنر

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر ۲۰ لایت یوث (Honor 20 Lite Youth) با سوراخ نمایشگر و حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر فردا معرفی خواهد شد. امروز اما آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن (Honor 20 Lite Youth Edition) با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر رسما معرفی شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن

آنر ۲۰ لایت

آنر ۲۰ لایت

آنر 20 لایت یوث ادیشن جدیدترین عضو سری آنر ۲۰ است. این گوشی در نسخه پایه ۱۹۸ دلار قیمت دارد و از جمله مشخصات آن می‌توان به نمایشگر با نسبت تصویر ۲۰:۹، چیپست کایرین ۷۱۰ اف، دوربین اصلی سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد. این مدل به عنوان جایگزین آنر 10 لایت و نسخه بهبودیافته از گوشی آنر 20 لایت روانه بازار می‌شود.

آنر ۲۰ لایت جوانان (یوث ادیشن = نسخه جوانان) یک موبایل با قاب شیشه‌ای است که در ابعاد 157.2 در 73.2 در 7.65 ساخته شده است و 172.5 گرم وزن دارد. نمایشگر آن ۶.۳ اینچی و از نوع اولد است. وضوح این صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل است. این پنل گواهی TUV Rheinland را کسب کرده است که به معنای کاهش یافتن پرتوهای آبی ساتع شده توسط آن است.

نمایشگر اولد برای پایین رده ۲۰۰ دلاری هواوی

پنل OLED آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن از یک اسکنر اثر انگشت ادغام شده نیز استفاده می‌کند. این نمایشگر هم‌چنین از طیف رنگی CI-P3 و نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند. در قلب آنر ۲۰ لایت (Youth Edition) چیپست کایرین 710F قرار گرفته است. این چیپست با 8 گیگابایت رم همراهی می‌شود. میزان حافظه داخلی آن 128 گیگابایت بوده که امکان افزایش آن به وسیله کارت حافظه نیز وجود دارد.

ناچ قطره ای قرارگرفته در بالای نمایشگر این محصول آنر میزبانی سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را برعهده دارد که از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش پشتی آنر 20 لایت (Youth Edition) ماژول سه‌گانه دوربین قرار گرفته است.

دوربین اصلی این ماژول را یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/.8 تشکیل می‌دهد. یک سنسور 8 مگاپیکسلی التراواید و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی دیگر اجزای این دوربین سه‌تایی هستند. از جمله قابلیت‌های تصویربرداری دوربین اصلی این گوشی می‌توان به تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی، حالت پرتره و AIS Super Night mode اشاره کرد.

در بخش نرم‌افزاری Honor 20 lite Youth Edition می‌توانیم اندروید ۹ را مشاهده کنیم که به وسیله رابط کاربری EMUI 9.1.1 شخصی‌سازی شده است. از جمله قابلیت‌های این رابط کاربری می‌توان از Ark Compiler، فایل سیستم EROFS و GPU Turbo 3.0 نام برد. تامین نیروی این مجموعه را یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی برعهده دارد که از شارژر شارژ سریع 22.5W پشتیبانی می‌کند.

از قابلیت‌های ارتباطی موجود در این گوشی آنر می‌توان به پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2، GPS، پورت 3.5 میلی‌متری هدفون و USB نوع C اشاره کرد. وجود قابلیت تشخیص چهره دوگانه این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید فرآیند تشخیص چهره را برای دو چهره متفاوت انجام دهید.

قیمت آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن

قیمت آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن بسیار مناسب و در تنوع خوبی ارایه می شود که می توانید پایین آن ها را مرور کنید:

  1. رم 4 گیگابایتی + 64 گیگابایت حافظه داخلی : 198 دلار
  2. رم 6 گیگابایتی + 64 گیگابایت حافظه داخلی : 212 دلار
  3. رم 6 گیگابایتی + 128 گیگابایت حافظه داخلی : 240 دلار
  4. رم 8 گیگابایتی + 128 گیگابایت حافظه داخلی : 268 دلار

این گوشی هوشمند در رنگ‌های Magic Night Black، Blue Water Jade و Icelandic Fantasy به فروش می‌رسد. پیش فروش این گوشی از همین امروز در چین آغاز شده است. نسخه‌های با رم 6 و 8 گیگابایتی از تاریخ ۲ آبان عرضه خواهد شد. نسخه پایه که به 4 گیگابایت رم مجهز شده است از تاریخ ۲۰ آبان آماده فروش خواهد شد.

نظر شما درباره اولین پایین رده هواوی با نمایشگر OLED چیست؟ این دستگاه می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

قیمتش خیلی خوبه ولی بلوتوث 4.2 یکم تو ذوق میزنه (بهانه ای نداشتم بیارم همین بلوتوث مونده بود)درکل خیلی عالیه نسبت به قیمتش

Farcry

گوشی خوبی به نظر میاد.ولی پردازنده قدیمی و ضعیفی داره.

chalton

اقا یه د اضافه میکردن میشد دیوث ادیشن خیلی خوب میشد.

chalton

اقا یه د اضافه میکردن میشد د.یوث ادیشن خیلی خوب میشد.

afsoon

بلوتوث نسل قبل .عدم استفاده از کایرین ۸۱۰ .به نظر من که ارزش خرید ندارع.

علی شیخ زاده

با توجه به مشخصات و قیمت پایه بنظرم بد نیست درسته چیپست قدیمی داره

Amir galaxy

9x pro یا همون 9x بهتر نیست؟!
این جز صفحه نمایش و حسگر اثرانگشت برتری دیگه ای داره؟!

Milad7

کایرین 710 ضعیفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)