حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی بند ۴ (Huawei Band 4) با پورت شارژر USB A به قیمت ۳۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

بله درست است، شما قبلا هم این دستبند را دیده اید، دیشب همینجا در ترنجی! دیشب بود که در ترنجی خواندیم دستبند آنر بند ۵ آی (Honor Band 5i) با پورت USB-A برای شارژ شدن رسما معرفی شد و حالا برند-ساب_برند بازی معمول بین آنر و هواوی رخ داده است. هواوی بند ۴ (Huawei Band 4) با پورت شارژر USB A به قیمت ۳۵ دلار رسما معرفی شده که تفاوت زیادی را نمونه آنر خود نشان نمی دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی بند ۴

هواوی بند ۴

هواوی بند ۴

تفاوت ظاهری متمایزکننده بین هواوی بند ۴ با آنر بند ۵ آی را می توان در دکمه پایین آن دید، جایی که قرار است اکثر تعامل با این دستبند را داشته باشید.

متاسفانه یا خوشبختانه نمایشگر آنر بند 5i از نوع TFT است و اندازه ۰.۹۶ اینچ بوده که رزولوشن ۱۶۰ در ۸۰ پیکسل دارد و می‌تواند تا ۴۰ کاراکتر برای نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد. این ساعت هوشمند همچنین از همه حالت‌های پایش سلامت موجود بر روی بند ۵ شامل چک کردن ضربان قلب و یک سنسور SpO2 برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پشتیبانی می‌کند. ساعت، ضد آب بوده و تا ۵۰ متر زیر آب دوام می‌آورد.

برای نمونه ظاهری کاربر می‌تواند از طریق فروشگاه آنلاین ویژه‌ی هواوی با نام Huawei Watch Face Store، واچ فیس‌های جدید و متنوعی را روی هواوی بند ۴ دانلود کند. این واچ فیس‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر ورزشی ارائه می‌شوند و هریک از آن‌ها زیبایی خاصی دارند.

به لحاظ ارتباط با موبایل های مختلف باید گفت که در ضمن امکان همگام‌سازی هواوی بند ۴ با دستگاه‌‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS 9 و نسخه‌های جدیدتر وجود دارد. دست‌بند جدید هواوی افزون بر موارد یادشده از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ هم پشتیبانی می‌کند. نبود NFC در هواوی بند ۴ را در نظر داشته باشید.

نظر شما درباره هواوی بند ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

می بند 4 هم ارزون تره هم بهتر می بند صفحه نمایشش 120 در 240 پیکسل هست و امولده باتریشم بزرگتره درحالی که وزنش کمتره بلوتوثش هم نسخه 5 هست

MohammadFarhaadi

جالب نیست.

Milad7

خیلی بزرگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)