حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند آنر بند ۵ آی (Honor Band 5i) با پورت USB-A برای شارژ شدن رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

گاهی اوقات ایده هایی وجود دارد که با خود می‌گویید این ایده بدیهی چرا اینقدر دیر عملی شد؟ راه شارژ کردن ساعت ها و بندهای هوشمند یا به صورت بی‌سیم یا با شارژرهای خاص خود دستگاه پیش‌بینی شده است. امشب اما آنر به ما یک راه آشنا و دوست داشتنی ارایه کرده است. دستبند آنر بند ۵ آی (Honor Band 5i) با پورت USB-A برای شارژ شدن رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

دستبند آنر بند ۵ آی (Honor Band 5i)

دستبند آنر بند ۵ آی (Honor Band 5i)

دستبند آنر بند ۵ آی (Honor Band 5i)

دقیقا سه ماه پیش، یعنی ۱ مرداد بود که دستبند هوشمند آنر بند ۵ (Honor Band 5) با حسگر میزان اکسیژن رسما معرفی شد و حالا شرکت چینی از نسخه جدید آن به نام بند 5i رونمایی کرده است. این مدل، به غیر از یک پورت داخلی شارژ USB-A طراحی تقریبا مشابهی با بند ۵ دارد. ضمن اینکه، کمی هم از آن ارزان‌تر است. با کانکتور مذکور، دیگر نیازی به هیچ آداپتور شارژ خاصی یا کابلی نخواهد بود و شما به‌راحتی خواهید توانست آنر بند ۵ آی (Honor Band 5i) را به هر پورت USB-A معمولی‌ وصل کنید.

متاسفانه یا خوشبختانه نمایشگر آنر بند 5i از نوع TFT است و اندازه ۰.۹۶ اینچ بوده که رزولوشن ۱۶۰ در ۸۰ پیکسل دارد و می‌تواند تا ۴۰ کاراکتر برای نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد. این ساعت هوشمند همچنین از همه حالت‌های پایش سلامت موجود بر روی بند ۵ شامل چک کردن ضربان قلب و یک سنسور SpO2 برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پشتیبانی می‌کند. ساعت، ضد آب بوده و تا ۵۰ متر زیر آب دوام می‌آورد.

آنر بند ۵ آی

آنر بند ۵ آی

نظر شما درباره آنر بند ۵ آی و راه حل شارژ خاص آن چیست؟ شاید اگر پورت USB C برای نسل بعدی استفاده شود که مثلا از گوشی یا تبلت شما هم شارژ شود، دوست داشتنی تر باشد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

امتیاز دوربین+ Galaxy Note 10
مشخص شد 117
126 PHOTO
VIDEO 98
هم امتیاز با Galaxy Note 10+ 5G
ولی کمی عجیبه تو بخش فیلمبرداری 3 امتیاز کمتراز 5g گرفته ولی امتیاز مجموع برابر شده چرا

afsoon

پورت داشتن دستبند مسخره هست خنده داره اصلا نمیتونه ضد آبی خوبی داشته باشه و نهایت ای پی ۶۸ باشه .واسه هیشکی هم مهم نیست دستبندی که بیست روز شارژ نگه میدارد رو چجوری شارژ بزنه .هرچند کلا ساعت های هوشمند و دستبند ها مسخره ترین چیزایی هستن که آدم ها بخاطر بی فکری میخرن و به هیشکی خریدش رو پیشنهاد نمیدم .من که می بند۴ خریدم دو ساعت هم باهام نبود .

Milad7

کلا با دستبند حال نمیکنم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)