حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ کارتریج و تعیر پرینتر در محل

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دنیای مدرت امروز پرینترها و دستگاه های چاپ یکی از ملزومات هر شرکت و موسسات می باشد. دستگاه ها که می توانند فرایند چاپ و تکثیر را به بهترین نحو ممکن برای ما به انجام برسانند ، که دارای مدل ها و در برندهای مختلف هستند. از برندهای مختلف این دستگاه ها را می توانیم به پرینترهایی در برندهای HP_CANON_SAMSUNG اشاره کنیم. این پرینترها نیز دارای کارایی های مختلف و با سرعت های متفاوتی هستند در گرفتن پرینت هستند.

به طور کلی  برخی از پرینترهایی که فقط فرایند پرینت را انجام می دهند به پرینترهای تک کاره معروف هستند. برخی از دستگاه های برند های اشاره شده علاوه بر انجام عملیات پرینت خدمات کپی و اسکن را نیز به بهترین نحو ممکن انجام می دهند  به پرینترهای سه کاره معروف هستند. و در نهایت پرینترهای چهار کاره که علاوه بر فعالیتهای پرینترهای سه کاره انجام می دهند می تواند ارسال و دریافت فکس را هم به بهترین کیفیت انجام می دهند . به طور کلی تمامی  پرینترهای لیزری دارای قطعه ایی هستند بنام کارتریج می باشند ، این کارتریج ها به دلیل خاصیت لیزری بودند قابلیت شارژ مجدد را دارند. همچنین شما میتوانید جهت شارژ کارتریج پرینتر به شرکت ایران چاپگر مراجعه نمایید.

تعمیر پرینتر در محل توسط تکنسین های با تجربه:

همچنین لازم به ذکر است شرکت ایران چاپگر علاوه بر فروش پرینتر و کارتریج  شارژ کارتریج در محل یکی از بزگترین مراکز جهت تعمیر پرینتر و سرویس پرینتر می باشد. لذا چنانچه درهنگام پرینت با مشکلاتی از قبیل عدم وجود پرینت با کیفیت و یا ایجاد صداهای غیر استاندارد و یا عدم کشیدن کاغذ به داخل پرینتر مواجه شدید می توانید جهت رفع این مشکل با مجموعه ایران چاپگر در تماس باشید. توجه داشته باشید تمامی تکنسین های قسمت تعمیرات دارای مدارک مرتبط از سازمانهای مربوطه می باشند. این تکنسین ها دارای تجربیات کافی در زمینه تعمیر پرینتر هستند. فقط کافیست در زمان مشکل با شماره های این مجموعه تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را به کارشناسان اعلام فرمایید. این اطمینان به شما داده می شود که بعد اولین تماس و ثبت سفارش شما تکنسین های این مجموعه در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شوند.

خرید پرینتر در ایران چاپگر:

مشتریان عزیز در جریان باشند که مجموعه ایران چاپگر علاوه بر فعالیت های خدماتی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر یکی از بزرگترین مراکز توزیع و فروش ماشینهای اداری می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند جهت خرید پرینتر باید دقت لازم را داشته باشند تا هنگام خرید پرینتر بتوانند خرید هدفمندی را داشته باشند. چنانچه اطلاعات جامعی از سیستم های چاپگر ندارید می توانید با مشاوران این مجموعه در شرکت مشاوره داشته باشید و یا می توانید در وب سایت مجموعه اقدام به خرید پرینتر نمایید  تا در نهایت خرید هدفمندی را تجربه کنید.لازم به ذکر است که درهنگام خرید پرینتر سعی کنید پرینتری خریداری نمایید که کارتریج های قابل شارژ داشته باشند یعنی اینکه بعد از اتمام شارژ مجددا بتوانید کارتریج مورد نظر را شارژ نمایید.

خرید کارتریج و تونر مصرفی همراه با گارانتی تعویض :

کلیه دستگاه های چاپ و پرینترها برای اینکه بتوانند عملیات چاپ را به درستی انجام دهند نیازمند قطعه ای هستند بنام کارتریج.کارتریج وسیله ای است که دستگاه چاپگر بدو.نه این قطعه قابلیت کار ندارد. این کارتریج ها اگر از مدل های لیزری باشد بسیار عالی است و قابل شارژ است ولی چنانچه از مدل های جوهر افشان باشد غیر قابل شارژ می باشند به معنای اینکه شاید شارژ شوند اما کیفیت خیلی پایینی دارند. لذا پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید پرینتر دقت کنید تا بتوانید پرینترهایی خریداری نمایید که قابلیت شارژ مجدد داشته باشند.چنانچه قصد خرید کارتریج را دارید شما می توانید جهت خرید کارتریج در برندهای hp_canon_samsung   با مجموعه ایران چاپگر درتماس باشید این اعتماد به شما داده می شود که بتوانید بهترین کیفیت را با نازلترین قییمت تهیه نمایید تمامی کارتریج ها دارای کیفیت گرید A و دارای گارانتی تعویض هستند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حتما 😛

Amir galaxy

تا این نوشت افزاری ها و کافی نت ها هستن از این دم و دستگاه نمیخرم…
البته اینکه اصلا استفاده ای هم نمیکنم هم توش دخیل هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)