حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مخصوص بلاکچین اچ تی سی Exodus 1s با اندروید ۸.۱ و اسنپدراگون ۴۳۵ به قیمت ۲۱۹ یورو رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

در ادامه موبایل های مخصوص بلاکچین اچ تی سی، این بار شاهد معرفی یک پایین رده هستیم. گوشی مخصوص بلاکچین اچ تی سی Exodus 1s با اسنپدراگون ۴۳۵ به قیمت ۲۱۹ یورو رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی مخصوص بلاکچین اچ تی سی Exodus 1s

اچ تی سی Exodus 1s

اچ تی سی Exodus 1s

اچ تی سی به تولید گوشی های بلاکچین خود ادامه می دهد. در گذشته شاهد رونمایی از گوشی اچ تی سی اکسدس ۱ بودیم و حال نسخه جدیدی از این محصول در معرض دید عموم قرار گرفته است. اچ تی سی Exodus 1s یک گوشی بلاک چین بوده که البته در مقایسه با نسخه اصلی آن، به مشخصات فنی ضعیف تری مجهز شده است.

این گوشی هوشمند دارای مشخصات فنی ضعیفی است. در جلوی این دستگاه یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 حضور دارد. قدرت این گوشی اچ تی سی را چیپست اسنپدراگون ۴۳۵ تامین می کند که توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. کاربران می توانند در این دستگاه از کارت حافظه خارجی استفاده کنند.

این گوشی بلاک چین به دوربین اصلی تکی 13 مگاپیکسلی مجهز شده که البته دوربین سلفی نیز دارای رزولوشن یکسان با آن است. این دستگاه برای تامین انرژی خود از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و قادر به پشتیبانی از دو سیمکارت است. اچ تی سی برای این محصول سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند را می توان با قیمت 219 یورو خریداری کرد. در حال حاضر مشخص نشده که کاربران برای خرید این گوشی باید از پول نقد استفاده کنند و یا مانند گذشته باید به این شرکت تایوانی ارز دیجیتال پرداخت کنند. در صورتی که نیاز به یک گوشی هوشمند مجهز به کیف پول دیجیتال برای نگهداری ارزهایی مانند بیت کوین دارید، خرید اچ تی سی Exodus 1s منطقی به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید روزی اکسدس ۱ اس اچ تی سی را بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اندورید۸.۱؟ همون بهتر که درش بسته بشه

Milad7

مرحوم اچ تی سی 🙁

Amir galaxy

با همچین وضعیتی که بهتره جمع کنه بره پی کارش…

MohammadFarhaadi

البته برای کسی که تو کار بیت کوینه و از مظر مالی مشکلی نداره گوشیه خوبیه.ولی برای کاربر عادی اصلا خریدش خنده داره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)