حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اچ تی سی Exodus با پشتیبانی از بلاکچین به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

این که نام بعدی پر سروصدای صنعت موبایل مشخصا هنوز انتخاب نشده اما یکی از مواردی که می تواند به عنوان کاندیدای آن استفاده شود همین موبایل های با پشتیبانی از بلاکچین هستند. موبایل های مخصوص بازی خود دسته جدیدی از موبایل ها هستد اما پشتیبانی از بلاکچین موضوعی است که شاید از این به بعد به یک قابلیت پیشفرض موبایل ها تبدیل شود. در همین راستا گوشی اچ تی سی Exodus با پشتیبانی از بلاکچین به زودی معرفی خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بررسی کنیم.

در حال حاضر دو موبایل به نام های کاملا ناآشنای Sugar S11 Blockchain Creation Edition و Sirin Finney به عنوان موبایل های با پشتیبانی از بلاکچین رسما عرضه شده اند اما وقت آن است که یکی از برندهای مطرح زمینه موبایل حرکتی در این زمینه انجام دهد. این شرکت تایوانی رسما اعلام کرده که به زودی اولین موبایل با پشتیبانی از بلاکچین خود را معرفی خواهد کرد که نام آن را اچ تی سی Exodus خواهد گذاشت. معنی لغوی این نام هجرت یا خروج است!

اچ تی سی Exodus یک کیف پول جهانی و یک سخت افزار داخلی ساخته شده برای پشتیبانی از رمزارزها و برنامه های غیر متمرکز خواهد داشت. HTC قصد دارد تا یک شبکه بلاکچین بومی را بین تمام موبایل های Exodus که به عنوان گره ها عمل می کنند، ایجاد کند تا بتواند تجارت رمزارزها را در میان صاحبان آنها تسهیل کند. علاوه بر این، این شرکت در نظر دارد پذیرش پرداخت های رمزارزها برای گوشی خود را، حتی اگر قیمت آن هنوز تعیین نباشد، داشته باشد.

مدیر پژوهش های بلاکچین اچ تی سی آقای Phil Chen است که مدیر پروژه Vive HTC نیز بوده است. بیانیه وی درباره اچ تی سی Exodus از قرار زیر است:

ما با Exodus، ما هیجان زده هستیم که پروتکل های پایه ای مانند Bitcoin، Lightning Networks، Ethereum، Dfinity و بیشتر را پشتیبانی کنیم. ما می خواهیم از کل ecosystem blockchain پشتیبانی کنیم، و در چند ماه آینده، ما همکاری های بسیار هیجان انگیزتری را اعلام خواهیم کرد.

نقطه فروش منحصر به فرد گوشی هوشمند بلاکچین این است که ظاهرا امنیت بهتر و تجربه کاربر بهبود یافته را با یکپارچه سازی ذخیره سازی کیف پول سرد در دستگاه و امکان فروش مستقیم از رمزنگاری بومی با همتایان بدون هزینه استخراج را فراهم می کند.

شما چطر فکر می کنید؟ گوشی های با پشتیبانی از بلاکچین همه گیر خواهند شد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مگه این رمزنگاری ها نرم افزاری نیست؟ یعنی نمیشه روی گوشی های دیگه پیاده سازیش کرد؟ یا حتی از طریق اپلیکیشن های ثالث. من خوب متوجه نشدم. یعنی وابسته به میدل ویرهای خاصی هست؟!

Mehdi69

دقیقا همین سوال بعد از خوندن تیتر واسه منم پیش اومده

Mehdi69

بلاکچین میتواند یک پروتکل یا پایگاه یا نرم افزار باشد اینجا کامل توضیح داده
https://www.cyberbannews.com/بلاک-چین-چیست

دکتر رسول آریان

آره خب. قبلا در موردش خوندم.

فقط متوجه نشدم که گوشی با پشتیبانی از بلاکچین یعنی چی. چون توی گوشی های ما انواع و اقسام پروتکل های رمزنگاری نهادینه شده. از جمله رمزنگاری های مربوط به وایرلس ها. اینکه الگوریتم هایی در زمینه بلاکچین به گوشی اضافه بشه، انقدر جار و جنجال نداره. این قابلیتی نیست که نشه به گوشی های دیگه اضافا اش کرد. شرکت سازنده با ارائه یک فریمور جدید برای گوشی های قدیمیش هم میتونه این کار رو انجام بده.

Mehdi69

دقیقا همینجوره یا مثلا تلگرام وقتی بلاکچین فعال شه این پروتکل و رمزنگاری رو میتونه تو نرم افزارش جا بده و نرم افزار رو بر اساس اندروید عرضه کنه و اصلا نیازی به پشتیبانی و اپدیت نیس چون تلگرام داخلش پشتیبانی میکنه از بلاکچین و بر اساس اندروید تلگرام رو عرضه میکنه

Yzdni.Mostafa

برار اچ تی سی بلاک چین ک هیچی بلاک ژاپن و بلاک کره م مزنه تا کور شه چشای سامسونگ ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)