حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زد تی ای بلید ۲۰ (Blade 20) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و هلیو پی ۶۰ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE

گوشی چینی زد تی ای بلید ۲۰ (Blade 20) به زودی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و چیپست هلیو پی ۶۰ معرفی خواهد شد. دستگاهی که قیمت بسیار خوبی هم دارد و طراحی دوربین مربعی را از خوبان رده بالا اپل و گوگل الهام گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زد تی ای بلید ۲۰

زد تی ای بلید ۲۰

زد تی ای بلید ۲۰

گوشی زد تی ای بلید ۲۰ (ZTE Blade 20) یک گوشی هوشمند میان رده است که می‌توانید آن را به والدین یا فرزندان خود هدیه بدهید. پیش فروش این گوشی به زودی آغاز می‌شود و از روز هشت روز دیگر به دست مشتریان می‌شود. قیمت این گوشی میان رده حدود ۱۴۰ دلار خواهد بود.

زد تی ای بلید ۲۰ (ZTE Blade 20) از صفحه نمایش 6.49 اینچی LCD با رزولوشن +720p و نسبت 19.5:9 بهره می‌برد. شرکت زد تی ای ادعا می‌کند که نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.1 درصد است و یک ناچ قطره‌ای نیز در بالای نمایشگر دیده می‌شود. این گوشی میان رده از چیپست مدیاتک هلیو پی ۶۰ برخوردار است و شامل چهار هسته A73 و چهار هسته A53 می‌شود و پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 در کنار آن قرار می‌گیرد که به اندازه کافی برای بازی‌های معمول سریع است. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 256 گیگابایت به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهد.

مدیاتک از پردازنده هیلو پی 60 با هسته‌های پردازشی کورتکس A73 و هوش مصنوعی رونمایی کرد

در بخش دوربین، زد تی ای Blade 20 دارای دوربین عقب سه گانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی است. در کنار آن سنسور 8 مگاپیکسلی عریض (120 درجه) و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان قرار گرفته‌اند و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در ناچ جلوی گوشی تعبیه شده است. هم دوربین جلو و هم دوربین عقب از حالت‌های HDR و هوش مصنوعی برخوردارند.

زد تی ای بلید ۲۰ به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که 2 روز عمر باتری را تضمین می‌کند. شارژر سریع ۱۸ واتی نیز همراه با گوشی ارائه می‌شود. بلید 20 همچنین می‌تواند ظرفیت باتری خود را با دیگر گوشی‌ها و دیوایس‌ها به اشتراک بگذارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شارژر از طریق درگاه میکرو یو اس بی به گوشی متصل می‌شود.

اما چرا در ابتدای مطلب گفتیم که این گوشی برای والدین و بچه‌ها مناسب است؟ ویژگی‌های مراقبت از راه دور در این گوشی به شما کمک می‌کند که گوشی را از راه دور کنترل کنید؛ مثلا به شبکه وای فای وصل شوید یا دیتا را غیر فعال کنید. این برای کسانی که اطلاع زیادی از تکنولوژی ندارند و کار کردن با گوشی‌های جدید برایشان سخت است، بسیار مناسب خواهد بود.

بلید ۲۰

بلید ۲۰

همچنین یک تایمر وجود دارد که اگر مادر یا فرزند شما در 12 ساعت گذشته با شما تماس نگرفت، به شما هشدار می‌دهد. در گوشی یک ویژگی SOS هم با 5 مخاطب اضطراری وجود دارد. علاوه بر آن شما می‌توانید جی پی اس یا ردیابی گوشی را فعال کنید.

نظر شما درباره زد تی ای بلید ۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

برند بی کیفیته!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)