حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی تاشو موتورولا مشخص شد: ۲۲ آبان و مثل هیچکدام!

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

بسیار خوب بسیار خوب بسیار خوب! چهارمین برندی که قرار است به صورت جدی به گوشی‌های تاشو با نمایشگرقابل‌تاشدن (یعنی دستگاه های دو نمایشگره مایکروسافت یا ZTE و ال جی را به شمار نیاورید!) را ارایه کند، موتورولا است؛ شرکتی که زمانی اگر می خواستید گوشی تاشو سنتی بخرید، تنها گزینه زیبا و دلربا در بازار را با سری ریزر V3 خود ارایه می کرد. امروز تاریخ معرفی گوشی تاشو موتورولا مشخص شده که ۲۲ آبان خواهد بود و شعار این است: مثل هیچکدام! این تاحدودی از تیزر متحرک آن مشخص است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گوشی تاشو موتورولا صحبت کنیم.

گوشی تاشو موتورولا

تیزر گوشی تاشو موتورولا

تیزر گوشی تاشو موتورولا

بر اساس گزارش‌های مختلف، موتورولا از چندین ماه قبل توسعه گوشی تاشو خود را آغاز کرده و به نظر می‌رسد در ماه آینده شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. این شرکت دعوتنامه مربوط به رویداد ۲۲ آبان را برای رسانه‌ها ارسال کرده که در این دعوتنامه یک فایل GIF توجه را جلب می‌کند. در این تصوری متحرک ظاهرا شاهد تبدیل یک گوشی تاشو قدیمی به یک گوشی تاشو مدرن هستیم، یک پوست‌انداختن جذاب!

در هر صورت به نظر می‌رسد در این مراسم بالاخره موتورولا از نخستین گوشی مبتنی بر نمایشگر تاشو خود پرده‌برداری می‌کند. طبق شایعاتی که قبلا منتشر شده، احتمالا با یک گوشی میان‌رده گران‌قیمت روبرو خواهیم شد.

گوشی تاشو موتورولا با چیپست میان رده اسنپدراگون ۷۳۰

بر اساس این شایعه‌ها، به نظر می‌رسد گوشی ناشو موتورولا از چیپست میان رده اسنپدراگون ۷۱۰، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود این گوشی تاشو موتورولا دارای باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی که چنین ظرفیتی حتی برای گوشی معمولی هم بسیار کم محسوب می‌شود.

در رابطه با طراحی هم باید انتظار بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۲ اینچی انعطاف‌پذیر در داخل و یک نمایشگر کوچک ثانویه در بخش بیرونی را داشته باشیم و این گوشی به‌صورت عمودی باز و بسته می‌شود. در نهایت باید به قیمت این گوشی اشاره کنیم که ظاهرا با قیمت ۱۵۰۰ دلاری روانه‌ی بازار می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این گوشی تاشو موتورولا بتواند موفق باشد؟ در حال حاضر مهم‌ترین موضوع در بحث گوشی های تاشو نه مشخصات بلکه فرم‌فکتور صحیح است. تا به اینجای کار به نظر من بهترین فرم‌فکتور گوشی تاشو را هواوی ارایه کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تاشو ؟ 😐

MohammadFarhaadi

برای اون چیزی که از قبل عکسش لو رفته گرونه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)