حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ریلمی ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro) مشخص شد: ۲۳ مهر

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

شرکت ریلمی (Realme) بالاخره به طور رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند جدید آن‌ها با نام ریلمی ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro) در تاریخ ۲۳ مهر معرفی خواهد شد. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی دارد و از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریلمی ایکس ۲ پرو

ریلمی ایکس ۲ پرو

ریلمی ایکس ۲ پرو

شرکت ریلمی آماده است که تا دو روز دیگر از اولین تلفن هوشمند پرچمدار خود با نام ایکس ۲ پرو رونمایی کند. هرچند مدتی پیش در شایعات به تاریخ احتمالی عرضه این گوشی اشاره شده بود، اما حالا بالاخره خود ریلمی با انتشار پوستری اعلام کرده که دستگاه مذکور را در تاریخ ۲۳ مهر در چین معرفی می‌کند.

به‌علاوه، جزئیات تازه‌ای در خصوص پیکربندی دوربین این دستگاه که چینش عمودی دارد با کاربران به اشتراک گذاشته شده است. دوربین اصلی Realme X2 Pro از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ در کنار لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی ۲۰ برابری، لنز عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای و سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی که قبلا در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شده بود می‌توان به نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. ریلمی ایکس ۲ پرو همچنین از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای برخوردار است که به ادعای ریلمی می‌تواند ظرف ۰.۲۳ ثانیه قفل گوشی را باز کند.

ریلمی ایکس ۲ پرو را در واقعیت ببینید

در بخش سلفی دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی انتخاب شده که در ناچ بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. ریلمی ایکس ۲ پرو یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی SuperVOOC Flash Charging استفاده می‌کند. موتور محرک این دستگاه پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است که با لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده است.

تلفن هوشمند جدید ریلمی از ColorOS 6 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۹ ساخته شده است. این گوشی حداکثر ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 دارد. پورت محبوب ۳.۵ میلی متری هدفون نیز روی این دستگاه حفظ شده است.

نظر شما درباره ریلمی ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ممنون میشم پوشش بدید بیانه شرکت اپل در مورد اتفاقات و خبرهای ک در مورد سافاری بود

Milad7

بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)