حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

پنج روز پیش بود که ریلمی ایکس ۲ (Realme X2) با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۷۳۰ جی رسما معرفی شد. چندین پست منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo توسط مدیران ریلمی و استفاده از گوشی معرفی نشده ریلمی ایکس ۲ پرو موجب شد بار دیگر خبرهای مربوط به اولین گوشی این برند با چیپست اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس منتشر شوند. گفته می شود که ریلمی ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریلمی ایکس ۲ پرو

هنگامی که کوالکام از چیپست اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس در تیرماه امسال رونمایی کرد، ریل می یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که اعلام کرد قصد دارد یک گوشی هوشمند مجهز به اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس را روانه بازار کند. حالا Wang Wei Derek مدیر بخش محصولات ریلمی یک پست در شبکه اجتماعی را به وسیله گوشی معرفی نشده ریلمی ایکس ۲ پرو به اشتراک گذاشته که گفته می‌شود نسخه پیشرفته‌تر پرچم‌دار ریلمی است که به اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس مجهز خواهد بود.

پس از آن نیز Xu Qi مدیر ارشد بخش بازاریابی ریل‌می پستی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که علاوه بر استفاده از گوشی ریل می ایکس ۲ پرو برای ارسال آن، در خود پست به این موضوع اشاره شده است که اولین گوشی ریل می که مجهز به اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس است، با کدنام Super Warrior شناخته می‌شود.

البته Derek پس از مدت زمان کوتاهی نام Realme X2 Pro را از پست منتشر شده حذف کرد، این پست هم‌چنین نشان می‌داد که کدنام گوشی مجهز شده به اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس، Super Warrior است. Wang Wei Derek هم‌چنین در یک پست دیگر از کاربران می‌خواهد قیمت یک گوشی که به اسنپدارگون 855 پلاس مجهز است را حدس بزند. خود او در بخش کامنت‌ها اعلام می‌کند که ممکن است این تلفن هوشمند 4000 یوان یا حدودا 561 دلار قیمت داشته باشد.

این سلسله پست‌ها به خوبی نشان می‌دهند که ریل می قصد دارد گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس خود را در آینده‌ای نزدیک روانه بازار کند. یک لودهنده معروف چینی نیز ادعا کرده است که معارفه این تلفن هوشمند در اواسط ماه اکتبر (اواخر مهر ماه) انجام می‌گیرد.

هفته گذشته یک گوشی از ریلمی بدون نام و با شماره مدل RMX1931 در دیتابیس انجمن بلوتوث SHG رویت شد. در این لیست به این موضوع اشاره شده است که این گوشی به یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 2.84 گیگاهرتز مجهز خواهد بود. این پردازنده می‌تواند مربوط به اسنپدارگون 855 یا 855 پلاس باشد. به همین دلیل هنوز نمی‌دانیم که ریلمی ایکس ۲ پرو واقعا معرفی خواهد شد یا خیر، و یا اگر معرفی شود از کدام چیپست استفاده خواهد کرد؟

اطلاعات درز پیدا کرده توسط بلوتوث SIG نشان می‌دهد که ریل می RMX1931 از نمایشگری 6.55 اینچی فول اچ‌دی استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به بلوتوث 5 و ارتباط وای‌فای دو باند اشاره کرد. این گوشی هوشمند از رام اختصاصی ColorOS 6.0 استفاده می‌کند. هم‌چنین انتظار می‌رود این گوشی در بازار هند نیز عرضه شود، زیرا توانسته است تاییدیه BIS یا استاندارد هند را دریافت کرده است. ریل می ایکس 2 پرو بدون شک یک رقیب شایسته برای ردمی K20 پرو است.

 

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ریلمی ایکس ۲ پرو برای شما جذاب باشد؟ تا کنون به خرید محصولی از ریلمی فکر کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

پیشرفت و سیر صعودیِ این برند نوپا و جوان جای تقدیر داره.

نیما عرفانی

امتیاز گیک بنچ چیپست ۵جی مدیاتک روی یک دستگاه ناشناس نمایان شد که به نظر میرسه با هسته های A77 آرم توسعه پیدا می‌کنه
https://www.gizchina.com/2019/09/30/alleged-mediatek-5g-chip-appeared-on-geekbench/
اگه با هسته های جدید آرم این امتیاز به دست اومده باشه چندان جالب نیست چون از امتیاز کایرین ۹۹۰ ۴جی که از همون هسته های A76 آرم استفاده می‌کنه در دو بخش تک هسته و چند هسته کمتر شده . و قطعاً نسخه ی ۵جی کایرین ۹۹۰ عملکرد به مراتب بهتری هم نسبت به ۹۹۰ ۴جی داره.
*******
چیپست کایرین سری ۱۰۰۰ با لیتوگرافیِ ۵ نانومتری توسعه پیدا می‌کنه که روی سریِ میت ۴۰ پیاده سازی میشه ( این مطلب از قبل قابل پیش بینی بود و میتونه نوید این رو بده که طبق روال هر ساله چیپست سری پی ۴۰ به احتمال خیلی زیاد متفاوت از چیپست سری میت ۳۰ نیست)
https://www.gizchina.com/2019/09/30/huawei-is-working-on-kirin-1000-with-5nm-process-that-we-will-see-on-mate-40/
نکته ی منفی که به شخصه امیدوارم صحت نداشته باشه منوط به استفاده از هسته های A77 آرم هست که اون موقع فکر کنم هسته های جدیدتر A78 بیاد رو کار .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)