حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۸.۲ احتمالا با دوربین سلفی پاپ آپ طور معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

با عرضه‌ی نوکیا ۸.۱ در سال گذشته، خانواده نوکیا ۸ از زمره‌ی پرچمداران خارج و وارد میان‌رده‌ها شدند. انتظار می‌رود گوشی نوکیا ۸.۲ هم در همین دسته جای بگیرد؛ اما ظاهرا این دستگاه یک ویژگی برجسته خواهد داشت. نوکیا ۸.۲ احتمالا با دوربین سلفی پاپ آپ طور معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

دوربین سلفی پاپ آپ طور نوکیا ۸.۲

دوربین سلفی پاپ آپ طور نوکیا ۸.۲

دوربین سلفی پاپ آپ طور نوکیا ۸.۲

تابستان گذشته، گزارشی منتشر شد که از وجود دوربین پاپ آپ در نوکیا ۸.۲ حکایت می‌کرد. در آن مقطع، این ادعا جای تردید داشت؛ زیرا اچ ام دی گلوبال همواره از تجهیز گوشی‌های هوشمند خود به چنین دوربینی امتناع کرده بود. حالا اما وب‌سایت Nokiamob هم از آماده‌سازی یک دوربین سلفی منحصر به فرد برای گوشی نوکیا 8.2 خبر می‌دهد. این گزارش جدید، احتمال تجهیز دستگاه به دوربین پاپ آپ را افزایش داده است.

وجود یک ماژول دوربین بالارونده، به معنای حذف بریدگی ناچ از نمایشگر و طراحی تمام صفحه گوشی است. انتظار می‌رود در پنل پشتی نوکیا 8.2 نیز حداقل سه دوربین وجود داشته باشد؛ اما هنوز اطلاعاتی از کارکرد و رزولوشن آن‌ها در دست نیست.

بنابراین گزارش، قدرت پردازش دستگاه را یکی از تراشه‌های سری 700 کوالکام تامین خواهد کرد. نوکیا 8.1 از اسنپدراگون 710 قدرت می‌گرفت؛ پس ارتقا به اسنپدراگون 730 برای محصول جدید، دور از ذهن نیست. همچنین شایعات قبلی به وجود 8 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در Nokia 8.2 اشاره داشتند.

گوشی جدید نوکیا باید حدود آذرماه با اندروید ۱۰ رونمایی شود؛ چرا که در برنامه اندروید وان جای دارد. درباره قیمت نوکیا 8.2 می‌توان مبلغی در حدود 400 یورو را پیش‌بینی کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۸.۲ هستید؟ دوربین سلفی پاپ آپ طور را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

چقد حاشیه داره این گوشی

MohammadFarhaadi

اگه اینقدر حاشیه داره پس پاپ آپ برا چیشه؟کاشکی نوکیا میتونست دوربین رو مثل سابق نقطه قوتش کنه.البته فکر کنم حق انتشار نرم افزار دوربینش رو با واگذاری شرکت داد به مایکروسافت.منظورم لومیا کمراست.

Dr.Nazer

نوکیا جان شما هم بزن کنار..!

V800B

دوربین جهنده رو‌کم‌کم داره ازش متنفر میشم😐

Milad7

خخخ نوکیا با 1 سال تاخیر یادش افتاده این کارا بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)