حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزبان سرا، پل ارتباطی رایگان و مطمئن بین مسافران و صاحبان اقامتگاه

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تا به حال شده بخوای بری سفر ولی فکر کنی جای خوبی برای اقامت نداری؟ تا به حال شده بخوای بری سفر ولی فکر کنی با پولی که داری نمی تونی جایی رو اجاره کنی؟ تا به حال شده بخوای بری سفر و دنبال یه جای خوب و ارزان و مطمئن باشی؟

 امروزه بسیاری از کارها و خریدها به صورت اینترنتی انجام می شود. پیدا کردن اقامتگاه برای سفر

نیز یکی از همین کارهاست که در دنیا به صورت آنلاین، از طریق سایت های اینترنتی مثل  airbnb.com‎ انجام می شود. ما نیز در ایران سعی کردیم چنین امکانی را برای رفاه هموطنان خود فراهم کنیم. سایت میزبان سرا، سایتی برای معرفی اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران است. شما با مراجعه به میزبان سرا می توانید با انتخاب شهر مورد نظرتان، اقامتگاهی مناسب با شرایط خود را پیدا کنید. می توانید با دیدن تصاویر اقامتگاه های مختلف و مطالعه ‌آدرس ها و مشخصات اقامتگاه ها یک انتخاب مناسب را برای خودتان رقم بزنید. همچنین با مقایسه اقامتگاه ها با هم می توانید اقامتگاهی با قیمت مناسب را انتخاب کنید. پس از انتخاب اقامتگاه مناسب شماره صاحب اقامتگاه در لحظه و به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود و شما با تماس با صاحب اقامتگاه می توانید هماهنگی  لازم را برای سفر انجام دهید و در نهایت با سفر به نقطه مورد نظر، از سفر خود لذت برده و روح و روان خود را صفا بخشید.

همچنین اگر یک واحد مسکونی مبله، ویلا یا سوئیت دارید، می توانید آن را به صورت روزانه به هموطن های خودتان اجاره دهید. این کار بدون هیچ واسطه ای از طریق سایت ما امکان پذیر است. وارد سایت میزبان سرا شوید  و بعد از ثبت نام، مشخصات واحد اقامتی خود را به صورت رایگان در سایت ثبت کنید. در این صورت ما اطلاعات واحد اقامتی شما و شماره تماس شما را به صورت رایگان در اختیار کسانی قرار می دهیم که قصد سفر به شهر شما را دارند. میزبان سرا صمیمانه و ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شماست.

برای مثال آن دسته از مسافرانی که قصد سفر به شهر تهران را دارند و می خواهند  یک اقامتگاه ارزان و با کیفیت را برای خود در نظر بگیرند، می توانند با بازدید از صفحه اجاره آپارتمان مبله تهران در سایت میزبان سرا اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند و به صورت کاملا بی واسطه با میزبان هماهنگی‌‌های لازم را انجام دهند.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

یه آگهی هم توی سایتشون نیست 😐 کلا ترفند برندسازی شون خیلی اشتباهه. قبل از تبلیغ باید فکر محتوا میکردند

Milad7

میزبان سرا خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)