حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیپست ۵ نانومتری کایرین ۱۰۰۰ با هواوی میت ۴۰ (Mate 40) عرضه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | پردازشگرها، هواوی

منابع نزدیک به هواوی گزارشی درباره چیپست پرچمدار بعدی کایرین هواوی منتشر کرده است. گفته می شود این چیپست کایرین ۱۰۰۰ نام دارد و اولین چیپست ۵ نانومتری هواوی خواهد بود. همجنین گفته می شود که چیپست ۵ نانومتری کایرین ۱۰۰۰ با هواوی میت ۴۰ (Mate 40) عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چیپست ۵ نانومتری کایرین ۱۰۰۰

چراغ سبز روسیه به هواوی

منابع نزدیک به هواوی مدعی شده‌اند هواوی به طور آزمایشی نمونه اولیه چیپست کایرین ۱۰۰۰ را تولید کرده و ممکن است از ریزمعماری Cortex-A77 در نسخه نهایی بهره بگیرد. این در حالی است که چیپست فعلی کایرین ۹۹۰ از هسته‌های پردازشی Cortex-A76 بهره می‌گیرد. می‌توان انتظار داشت چیپست Kirin 1000 سریع‌تر و کم مصرف‌تر از Kirin 990 باشد. همچنین همانند Kirin 990، برخورداری از مودم 5G داخلی مورد انتظار است.

هواوی چیپست کایرین ۹۹۰ را برای اولین بار در گوشی‌های سری Mate 30 بکار گرفت و انتظار می‌رود Kirin 1000 نیز برای اولین بار با گوشی‌های سری Huawei Mate 40 عرضه شود. همچنین گفته می‌شود چیپست Kirin 1000  از NPU جدیدتر و قوی‌تر بهره خواهد برد. گوشی‌های سری میت ۳۰ همین ماه میلادی گذشته معرفی شدند، بنابراین یک سال یا کمی بیشتر با معرفی چیپست Kirin 1000 و گوشی‌های سری میت ۴۰ فاصله باقی است. البته هنوز مشخص نیست در صورت ممنوعیت هواوی از سوی آمریکا، این کمپانی قادر به استفاده از هسته های پردازشی ARM خواهد بود یا نه.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید باید به شایعات زودهنگام درباره پرچمدار آتی هواوی که یک سال دیگر از راه می رسد اعتماد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

سامسونگ دیروز برنده جایزه بهترین تکنولوژی Wi-Fi در WBA شد. سامسونگ به دلیل سیستم هوشمند وای فای گلکسی اس 10 و خلاقیت های به کار رفته در وای فای 6، توانست این جایزه را دریافت کند.وای فای هوشمند گلکسی اس 10 از یادگیری ماشینی برای تضمین این موضوع استفاده می کند که اتصالات صورت گرفته به وای فای، هوشمند و امن هستند.

این خلاقیت که توسط سامسونگ طراحی شده است دستگاه را قادر میسازد تا زمانی که کاربر وارد یک محیط میشود احتمال ناپایدار بودن شبکه وای فای را ارزیابی کند و در صورتی که تشخیص دهد، شبکه از قدرت و ثبات کافی برخوردار نیست به صورت خودکار به LTE وصل می شود تا مانع از قطع شدن شبکه شود.

از طرفی وای فای هوشمند، این امکان را برای دستگاه فراهم می کند تا به سرعت سیگنال های ضعیف وای فای را در محل هایی مانند آسانسور شناسایی کرده و شبکه می تواند به سرعت از حالت وای فای به LTE تغییر کند.

همچنین این کارکرد، امکان تجزیه و تحلیل الگوهای ترافیک را به شما میدهد و شبکه مشکوک را تشخیص میدهد. بنابراین دستگاه را از خطراتی مانند حملات بدافزاری محافظت می کند.در واقع شبکه وای فای 6 گلکسی اس 10، از نسل بعدی تکنولوژی پشتیبانی می کند و سرعت دانلود و آپلود را در مقایسه با نسل های دیگر وای فای، حدود 20 درصد افزایش میدهد.

chalton

دوستان گلکسی فولد اومد علائدین 53 میلیون تومان 👏👏اولین گوشی منعطف دنیای موبایل که انقلابی در صنعت موبايل ایجاد کرد,تنها گوشی منعطف موجود در دنیا که میتوانید خریداری کنید.
سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی

Dr.Nazer

کیفیت اتفاقی نیست…

Mortazavi

دقیقاً

Amir galaxy

53 میلیون !!!!!!!
پشمااااام

UnderTaker

موندم کدوم احمقی میاد پنجاه شصت میلیون پولِ بی‌زبون رو میده به این گوشیه پر از ایراد !
گوشی‌ای که هر لحظه امکان به فن رفتنش هست. واقعا باید مخت تاب داشته باشه !

UnderTaker

فن = فنا

_V_

اونایی میخرن ک هر هفته با یه ماشینن /-:

گوشی سالمم بود کی پول این گوشیو میده به نظرت از مردم عادی؟

Mortazavi

خرید احمقها

Saeed mirzaei

هواوی هر سال داره ضعف های پردازندشو کاهش میده ، امیدوارم برای p40 کایرین 995 معرفی بشه تا هواوی از رقبا عقب نمونه

Mortazavi

زمان معرفیش افتضاح و باید هرسال با اسنپدراگون معرفی کنه که رقابت بشه

MohammadFarhaadi

امیدوارم بتونه از تکنولوژیه آرم استفاده کنه شاید مثلا بگن نمیتونه از معماریه بعدیه آرم استفاده کنه ولی فبلیاش مشکل نداره و بیاد از a77 استفاده کنه برای کایرین ۱۰۰۰.و بجاش بهینه سازیهای دیگه ای انجام بده که اختلافش با اسنپ و اگزینوس زیاد نشه. باید صبر کرد و منتظر موند.

Milad7

از الان شروع کردن برای سال دیگه 😐

Mortazavi

خفنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)