حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) فیلم برداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه را ارایه می کند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) هنوز به بازار نیامده آپدیت دریافت کرد. این آپدیت قابلیت ضبط ویدیوهای حرکت آهسته به صورت ۹۶۰ فریم بر ثانیه را به آن اضافه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت وان پلاس ۷ تی صحبت کنیم.

آپدیت وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)

وان پلاس ۷ تی پرو

وان پلاس ۷ تی پرو

به تازگی شرکت وان پلاس از پرچمدار جدید خود، وان پلاس 7T رونمایی کرده است. این دستگاه به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده و قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با وجود این موارد، شاهد کمبودهایی در این دستگاه هستیم که برای مثال می توان به عدم وجود فیلمبرداری صحنه آهسته به صورت 960 فریم بر ثانیه اشاره کرد.

به تازگی شرکت وان پلاس یک بروزرسانی برای این گوشی هوشمند عرضه کرده که چنین قابلیتی را به آن اضافه می کند. با دریافت این آپدیت، کاربران می توانند با دستگاه خود ویدیوهای اسلوموشن به صورت 960 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 720p ضبط کنند. لازم به ذکر است؛ سنسور مورد استفاده در این دستگاه به صورت سخت افزاری قادر به ضبط چنین ویدیوهایی نبوده و وان پلاس به صورت نرم افزاری آن را فعال کرده است.

وان پلاس در آینده قصد دارد قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K را به سنسور اولترا واید این اسمارت فون اضافه کند. در حال حاضر سنسور اصلی و همچنین سنسور تله فوتو گوشی وان پلاس 7T قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 2160p هستند. گوشی وان پلاس 7 پرو نیز در ابتدا دارای چنین ضعفی بود؛ با این حال با دریافت بروزرسانی قابلیت ضبط ویدیوهای 4K به سنسور اولترا واید آن اضافه شد.

وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) با نمایشگر ۹۰ هرتز و اندروید ۱۰ رسما معرفی شد

وان پلاس 7T به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است، بنابراین برای اضافه شدن این قابلیت به آن باید منتظر یک بروزرسانی جدید باشیم.

نظر شما درباره این آپدیت وان پلاس ۷ تی چیست؟ نسبتا نمایشی نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

Not sure whether the Mi Mix 4 will actually be named the Mi Mix 4 or not, but there will certainly be a 108MP sensor coming up with the upcoming Mix
خب طبق آخرین اخبار مشخص نیست که نام میکس 4 پسوند 4 داشته باشه یا نه اما یک گوشی از
سری میکس برای خرید عموم با دوربین 108 مگاپیکسلی تا کمتر از یک ماه آینده در راه هست احتمالاً…
(این احتمالاً رو گفتم که دوستان بعدا به ما تهمت نزنن😉)
(خبر مال 4 ساعت پیش و منتشر شده توسط یک افشاگر معروف هندی هست)

m.b

نظر آیس یونیورس(معروفترین افشاگر سامسونگ) راجب MIX Alpha:

” مطمئناً شیائومی MIX Alpha یک تجربه بصری ویرانگر را به ما می دهد.
صفحه سرتاسری فراگیر از جلو به عقب امتداد دارد ، و از یک ظاهر و احساس بی نظیر برخوردار است. در مرحله فعلی زیبایی شناسی انسان، بدون شک آلفا محصولی علمی تخیلی و پایانی برای رقابت ظاهر موبایل است.
در پایان آخرین بخت‌آزمایی، من اعلام کردم که MIX Alpha تلفن بعدی بدون دکمه است. بدیهی است که هیچ راهی برای قرار دادن دکمه ها در قسمت جلویی و پشت بدنه وجود ندارد. هیچ راه حل دکمه ای در MIX Alpha موجود نیست. گزینه مورد نیاز است.

طراحی بدون دکمه باعث می شود تلفن همراه مدرن تر و تکنولوژیکی تر شود و به تدریج به استانداردی برای تلفن های همراه پرمصرف تبدیل شود. تا آنجا که من می دانم ، راه حل های ماژول فشار سنج بدون فشار vivo NEX 3 و Xiaomi MIX Alpha از یک تولید کننده در چین است ، اما راه حل بدون دکمه MIX Alpha ریشه دار تر از دو محصول صفحه نمایش آبشاری است که اخیراً منتشر شده است. Mate 30 Pro از طریق صفحه نمایش لمسی خازنی + ماژول لرزش + نرم افزار برای دستیابی به هیچ عملکرد دکمه ای ، شما نیاز به فعال کردن منطقه صفحه جانبی برای تنظیم حجم یا روشنایی ، نمی توانید بدون دیدن فشار دهید. Vivo NEX 3 سنسور را در زیر قاب پنهان می کند و حسگر فشار را روی قاب میانی پیاده می کند. تفاوت این است که MIX Alpha در صفحه جانبی پیاده سازی شده است. ارزن دارای چهار سنسور فشار در قسمت پایین صفحه آلفا است. مورد استفاده در چهار منطقه کاربردی ، اثر دکمه های فیزیکی سنتی را شبیه سازی می کند.

MIX Alpha از وقت خود جلوتر است و درجه سختی بسیار بالایی دارد. چه شیائومی باشد و چه برند های دیگر ، این نوع طراحی صفحه نمایش فراگیر بعید است که در سال آینده به تولید انبوه واقعی برسد ، اما شیائومی در آینده را برای ما باز کرده است. این امر به ناچار کل صنعت را ترغیب می کند تا در این راستا پیشرفت داشته و محصولات خلاقانه تری را در زمینه تلفن همراه آینده به ارمغان بیاوریم. ”

مترجم گوگل زدم برای همین اگر بعضی کلمات نامفهوم بود شرمنده…👌

Milad7

7T انتظارات را براورده نکرد در برخی موارد پسرفت هم داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)