حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) رسما مشخص شد: ۴ مهر

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

پس از شایعات مختلف به نظر همان خبر سه هفته پیش که می گفت وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو تاریخ ۴ مهر رونمایی خواهند شد، صحیح است. امروز دعوتنامه های مربوط به تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) منتشر شده و روی آن ها تاریخ ۴ مهر دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی

وان پلاس ۷ تی

وان پلاس ۷ تی

گوشی‌های وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) در تاریخ ۴ مهر در آمریکا و هند رسما معرفی می‌شوند. در ضمن در تاریخ ۱۸ مهر هم یک مراسم معرفی جداگانه در لندن برگزار خواهد شد.

در این مراسم باید انتظار معرفی مدل استاندارد و مدل پرو وان پلاس ۷ تی را داشته باشیم که طبق شایعات منتشر شده، از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و نمایشگر اولد ۹۰ هرتز بهره می‌برند. همانطور که در تصویر دعوتنامه مراسم معرفی وان پلاس ۷ تی نیز می بینید، تنها مورد مورد اشاره همین نمایشگر ۹۰ هرتز است. در حالی که آیفون ۱۱ از این ویژگی بهره نمی برد و گلکسی نوت ۱۰ پلاس هم به آن مجهز نشده است، مجال مانور مناسبی برای وان پلاس مهیا شده تا این ویژگی خوب خود را که با وان پلاس ۷ معرفی شد را اینجا هم خوب نمایش دهد.

اگرچه طبق رندرهای منتشر شده، مدل پرو این گوشی شباهت زیادی به وان‌پلاس ۷ پرو دارد و مانند آن از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می‌برد، ولی ظاهرا در پنل پشتی مدل استاندارد این گوشی یک ماژول دایره‌ای شکل مختص دوربین‌های اصلی تعبیه شده که می‌تواند توجهات زیادی را جلب می‌کند.

هنوز در مورد قیمت این گوشی‌ها گزارش موثقی منتشر نشده ولی شرکت وان‌پلاس به عرضه گوشی‌های همه‌فن‌حریف با قیمت مناسب شهرت دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، طبق شایعات منتشر شده، ظاهرا وان‌پلاس بار دیگر از طریق همکاری با شرکت مک‌لارن قصد دارد مدل مخصوص موسوم به مک‌لارن را روانه‌ی بازار کند که از پنل پشتی از جنس فیبر کربن بهره می‌برد. احتمالا این مدل مک‌لارن از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند.

منتظر وان پلاس ۷ تی پرو و وان پلاس ۷ تی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ظاهرا بیشتر یک آپدیت بر مدل قبله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)