حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ در حال توسعه است

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

جدیدترین شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ در حال آزمایش آپدیت اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹

چندی پیش ما لیستی را منتشر کردیم که شامل تمامی مدل‌‌هایی بود که به روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند. حالا گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ در حال توسعه و آزمایش آپدیت اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است.

لیست تمام دستگاه های آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ را اینجا ببینیم

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ به سختی در حال کار بر روی دو نسخه G960FXXU7DSI3 و G965FXXU7DSI3 برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس است. حرف D موجود در این شماره ساخت‌ها نشان دهنده نسخه بعدی اندروید است.

همان‌طور که برای اندروید ۹ در شماره ساخت از حرف C استفاده شد. به نظر می‌رسد سامسونگ امسال قصد دارد به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را به سرعت برای گوشی‌های خود منتشر کند. با این حال از آنجا که خبر آزمایش اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۹ به‌تازگی منتشر شده است، آماده سازی نهایی و عرضه گسترده آن مدت زمان زیادی به طور می‌انجامد.

هنوز نمی‌دانیم که اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در چه تاریخی منتشر می‌شود، با این حال انتظار می‌رود که پس از انتشار آپدیت اندروید ۱۰ برای خانواده گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ باشد.

انتظار می‌رود انتشار نسخه آزمایشی برای این دو مدل طی روزهای آینده آغاز شود، اما مدت زمانی طول می‌کشد تا برنامه بتا به پایان رسیده و نسخه نهایی آماده انتشار شود. هم‌چنین به احتمال قوی بعد از آن گلکسی اس 9 نیز باید مرحله آزمایشی را پشت سر بگذارد، درست همان‌طور که گلکسی اس 8 قبل از دریافت اندروید 9 این مرحله را به انجام رساند.

همان‌طور که مشخص است کاربران گلکسی اس 9 برای دریافت آپدیت اندروید 9 باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند. با این حال مطمئنا دریافت یک به‌روزرسانی کامل و خالی از ایراد ارزش صبر کردن را دارد.

شما گلکسی اس ۹ دارید؟ منتظر آپدیت اندروید ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خب پس به زودی برای نوت 9 هم عرضه میشه 🙂

pedram_01

برای منی که یک سال نیم هست اس 9 پلاس دارم خبر خیلی خوبیه تو این دو سال هم انقدر قیمت ها رفت بالا فعلا گوشی نمیشه عوض کرد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)