حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می گوید اگر تحریم نبود ما به فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه موبایل می رسیدیم

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | هواوی

هواوی اگر طبق برنامه خود پیش می رفت و حتی فروش بازار امریکا را هم نمی داشت می توانست به راحتی از هدف فروش ۳۰۰ میلیون دستگاه موبایل بگذرد. تحریم هواوی اما همه چیز را بهم ریخته و حالا وقتی هواوی میت ۳۰ پرو از گوگل پلی سرویس بهره نمی برد، حتی شرایط بدتر هم شده است. هواوی می گوید اگر تحریم نبود ما به فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه موبایل می رسیدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تحریم هواوی

هواوی میت ۳۰

هواوی میت ۳۰

ریچارد یو، مدیر بخش امور مشتریان هواوی اخیراً طی نشستی خبری حول محور محصولات سری میت ۳۰ اعلام کرد:

«اگر به خاطر تحریم‌ها نبود، آمار فروش گوشی‌های هوشمند هواوی از مرز 300 میلیون‌دستگاه عبور می‌کرد».

وی در ادامه افزود: علی‌رغم پابرجا ماندن تحریم‌ها رشد هواوی همچنان ادامه دارد و این شرکت هنوز دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند است.

ریچارد یو میزان رشد در فروش از ماه ژانویه تا آگوست سال میلادی جاری را 26 درصد برای اسمارت‌فون‌ها،249 درصد برای نوت‌بوک‌ها، 256 درصد برای اسپیکرهای هوشمند و 278 درصد برای گجت‌های پوشیدنی اعلام کرد.

اوضاع هواوی در بازارهای شرقی حتی از این هم بهتر شده و به گفته ریچارد یو هواوی هم‌اکنون سهمی 22.8 درصدی از مجموع اسمارت‌فون‌های هنگ‌کنگ دارد. آمار فروش سالانه افزایشی 40 درصدی را تجربه کرده و میزان فروش محصولات جدید نظیر ساعت‌های هوشمند نیز رشدی 110 درصدی داشته است. وی در ادامه گفت: «اگر جنگ تجاری فعلی آغاز نمی‌شد، سری P30 هواوی فروش 20 میلیونی را تجربه می‌کردند».

رشد هواوی علی‌رغم وجود فشارهای بین‌المللی نکته‌ای است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده. از سوی دیگر ما نیز همانند قشر بزرگی از کاربران منتظر هستیم تا تاثیر جنگ تجاری میان چین و امریکا و تحریم‌های وضع شده توسط امریکا را بر آینده شرکت هواوی ببینیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی زمین می خورد یا ادامه خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

خدا پدرشو بیامرزه نگفت تحریم ها بر ما اثر ندارد !!!🤣😂

Amin B3DA

😐😂😂😂😂👏👏👏

m.b

خب دروغ هم نمیگه…
چون نگفته تا کی به این رقم میرسیدیم و فقط گفته به 300 میرسیدیم که منم موافقم…
اگر تحریم نبود میرسیدن…

Amin B3DA

قول داده بود سال 2020 رتبه یک بیاد و تاحالا هرچی گفته بود محقق شده بود و اگر تحریم ها نبود این موضوع هم محقق میشد مطمئنا

نیما عرفانی

بارها گفته بودم اگه جنگ تجاری بین آمریکا و چین شکل نمی‌گرفت که بعد تبعاتش هواوی رو درگیر خودش کنه که منجر شد این برند تحریم بشه ، با سرعت پیشرفتی که هواوی روز به روز داشت به جلو میرفت خیلی راحت و شیرین میتونست حتی تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ جایگاه سامسونگ رو تصاحب کنه و به مرور زمان جایگاه خودش هم مستحکم کنه.
اما چیزی که مشخصه اینه که اگه شرایط به همین منوال باقی بمونه قطعاً دودش تو چشم دوطرف می‌ره علی الخصوص در طولانی مدت بیشتر خودِ آمریکا لطمه میبینه و گریبان گیرش میشه.
/ این خط این نشون \

afsoon

با وجود تحریم هر روز داره رشد می‌کنه اونم در زمانی که فروش گوشی های همراه افت جهانی داشته و بقیه برند ها یا فروش کمتر تجربه کردن یا ثابت موندن .اگر تحریم ها نبود امسال هواوی پرفروش ترین برند میشد بدون هیچ شکی .

The Destroyer

دیگه رشد نمیکنه. تازه از الان بدبختی‌هاش شروع میشه و میت ۳۰ اولین قربانی بود.
البته اینم اضافه کنم که به شخصه اصلا دوست ندارم این وضع ادامه پیدا کنه و امیدوارم هر چه زود تر تحریم‌ها رفع بشه. حیف شرکت بزرگی مثل هواوی هست

علی شیخ زاده

بدجور قربانی سیاست شدن..
امیدوارم هرچه زودتر تحریم ها رفع بشه

pedram_01

همچین شرکت هایی مثل هواوی هرچند اصلا ازش خوشم نمیاد ولی وجودشون لازمه . چون اگ نبود گوشی های برند های دیگ پیشرفت و امکانات الانشون رو نداشتن . حتی اگ جایگاه سامسونگ رو میگرفت هم باعث میشد شرکت سامسونگ بیشتر از همیشه تلاش کنه و همه اینا به نفع خریدار میشه امیدوارم هرچی زود تر تحریم ها از روش برداشته بشه .

Milad7

خدایی ظلمه هم در حق هواوی هم در حق مصرف کننده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)