حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیس لیفت جک اس ۷ (Jac S7) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | خودرو

جک می خواهد فیس لیفت Jac S7 را به زودی معرفی کند. این شرکت به‌تازگی تیزری از فیس لیفت جک اس ۷ (Jac S7) را منتشر کرده که در آن برخی المان‌های طراحی با بهره‌گیری از همین زبان طراحی جدید مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فیس لیفت جک اس ۷ (Jac S7)

 

کمپانی JAC چین که طی سال‌های گذشته روند رو‌به‌جلویی در طراحی و تولید محصولات خود داشته است، به‌تازگی در نمایشگاه خودرو چنگدو 2019 اعلام کرد از این پس تمام محصولات سواری این برند با بهره‌گیری از زبان‌ طراحی جدید موسوم به «دوره سوم خودروهای سواری جک» روانه بازارهای جهانی خواهند شد.

فیس لیفت جک اس ۷

فیس لیفت جک اس ۷

بر این اساس این شرکت به‌تازگی تیزری از فیس لیفت جک S7 را منتشر کرده که در آن برخی المان‌های طراحی با بهره‌گیری از همین زبان طراحی جدید مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ازجمله این موارد می‌توان به چراغ‌های روشنایی در روز نواری اشاره کرد که ظاهری نسبتا آشنا را در ذهن ایجاد می‌کنند. همچنین جلوپنجره شش‌ضلعی بزرگ با خطوط عمودی از دیگر مواردی است که ظاهر متمایزی را برای این کراس‌اوور چینی رقم خواهد زد. اما نکته قابل‌توجه در این تصویر، شباهت ظاهری نمای جلو جک اس ۷ به هیوندای سانتافه است.

گویی بهره‌گیری از این طرح در خودروسازان چینی نیز مورد استقبال واقع شده و قرار است از این پس شاهد محصولات گوناگونی با این طرح باشیم. از سوی دیگر طرح جلوپنجره به‌کار‌رفته در این خودرو بی‌شباهت به محصولات مازراتی نبوده که پیش از این بارها مورد استقبال دیگر خودروسازان ازجمله کیاموتورز کره‌‌جنوبی قرار گرفته است. سایر بخش‌ها ازجمله چراغ‌های عقب، سپرها و گلگیرهای این خودرو نیز دستخوش تغییراتی اساسی شده‌اند. اما قوای محرکه این خودرو تغییر نکرده و با همان دو پیشرانه 1.5 و 2 لیتری توربو عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره فیس لیفت جک اس ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

مدل فیس لیفتش که واقعاً چشم نواز و عالیِ حتی اگه مدل عادیش هم وارد بازار کشور بشه قشنگ می‌تونه در اکثر پارامترها رقبای خودش از برندهای کوپا(ریگان خودرو)، چری تیگو، چانگان ، برلیانس ، هاوال و هایما رو به چالش بکشه.

Genesis

ما ایرانیا چه بدبختی هستیم که باید شاهد رقابت اینا باشیم

نیما عرفانی

توصیف بهترش اینه؛
ما ایرانی ها چقدر بدبخت و خار و خفیف شدیم که حتی با چینی ها هم فرسنگ ها فاصله داریم .
#التماس تفکر 🤲

نیما عرفانی

البته به عنوان پاسخ بهتر در جهت اینکه یکم به خودتون بیاین و عادت به اینکه جلوی هر چیزی گارد بگیرین رو بذارین کنار و در نهایت هم دیگران رو متهم کنید به آپدیت نبودن😉 که از بحث زیرکانه فرار کنید😄 و با اینکه می‌دونم جواب قانع کننده و منطقی ندارین اما این سؤال رو ازتون میپرسم؛
ما ایرانیا در این حوزه و در این حیطه کجای دنیارو گرفتیم که بخوایم از چینی ها انتظار فراتر از حد تصورات و تخیلاتمون رو داشته باشیم؟؟؟

Genesis

اول از همه باید بگم که من هیچکاره هستم در این وضعیت مملکت 🤷🏻‍♂️تو یه جور به من‌ حمله میکنی انگار من اینکارو کردم.
از مقصرین اصلی بگذریم بخشی از این بدبختی رو مدیون ادم هایی هستیم که بدون‌ هیچ اطلاعاتی از شرکت تولید کننده میرن این اشغال هارو میخرن فقط چون ظاهر قشنگی دارن ،ادمایی مثل شما.
مردم ما اگه عقل داشتن میرفتن یه ماشین کره ای ۴ سال کارکرده میخریدن به جا چینی صفر .
با ادم هایی مثل شما که روی کاغد اینارو مقایسه میکنن با مدل های دیگه از برند های ناشناخته و نتیجه گیری هم میکنن .معلومه وضعیت اینقدر خراب میشه😞
#التماس_تفکر

نیما عرفانی

من هنوز جوابمو نگرفتم ، گفتم که جواب منطقی و قانع کننده نداری فقط میخوای بیای یه حرفی بزنی اعلام حضور کنی در حالی که اینجور وقتا که حرفی نداری سکوت بهترین خروجی رو میده👌
مقایسه ؟ با برندهای ناشناخته؟ هیچ اطلاعاتی از شرکت تولید کننده ؟ ⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩ خوبه خوبه
محض اطلاع ؛ چینی های الان فعال در داخل کشور چینی های چندسال پیش نیستن که کیفیت پایین و استهلاک بالایی داشته باشن ، این طرز تفکر که ماشین چندسال کار کرده ی کره ای بهتر از ماشین صفر چینیِ خیلی وقته خاک گرفته و دورانش گذشته . اگه همین ماشین های چینی داخل کشور نبودن شما و امثال شما باید به همین محصولات بی کیفیت داخلی و کره ایِ چندسال کار کرده دلخوش میکردین، اگه همین چینی ها نبودن هیچ خانواده ای از قشر متوسط و بعضاً کم درآمد جامعه نمیتونست رنگ یه ماشین صفر شاسی بلند در سگمنت SUV , کراس اوور رو به خودش ببینه .
آره شما هنوز آپدیت نیستی و تا زمانی که آدمایی مشابه جنابعالی در تخیلات خودشون به سر میبرن وضع مملکت همینه، هر موقع یه ماشین چینی از یکی از همین برندهای ناشناخته رو از نزدیک دیدی و سوار شدی بعد بیا باهم حرف می‌زنیم…

Genesis

فقط میشه تاسف خورد برای ملتی که با دیدن چهارتا چراغ و ظاهر شروع میکنن به گفتن اینکه کیفیتش خوبه.
طرز تفکر غالب به جامعه طرز تفکر شما هست برای همین اینقدر این اشغالا زیاد شدن
طرز تفکر یه جهان سومی دقیقا تفکر شماست که بدون کوچک ترین شناخت و اطلاعاتی میرین پولتون رو دور میریزین.
اگه اون زمانا که ماشین های چینی تازه اومده بودن ایران مردم چشم و گوش بسته مثل شما با دیدن اونا دست و پاشون شل نمیشد الان کشور ما محل تست برند های ناشناخته از ناکجا اباد نبود و وضعیت بازار خودرو اینقدر بد نبود.
ماشین سرتا پاش و اسمش و همه چیش کپی از اینور اونوره بعد میگی از هیوندای ۴ سال کارکرده بهتره؟؟؟
و در اخر به این تفکر میگی خاک خورده؟؟
این تفکر خاک خورده نیست این تفکر یه ادمی هست که یکم فکر میکنه هم برای خودش هم برای جامعه‌تفکر یک ادم چند بعدی.
نصف این ماشین هایی که نام بردی هنوز ۳ سال هم نیست اومدن تو ایران.
رو چه حسابی بهشون اعتماد داری؟؟
از لیفان و هایما بگیر برو تا بقیه میدونی چقدر خرابی داشتن مخصوصا تو توربو و سیستم برق؟؟
ای کاش حداقل یکم اطلاعات داشتین و میدونستین این برند هایی نام میبرین اصلا چند ساله فعالیت میکنن
چرا اشغال هاشون رو فقط تو کشور های جهان سوم میفروشن
مطرح ترینش چری هست که اون فقط چهارتا کشور دیگه ماشین میفرسته و البته هیچکس نمیخره.
و در نهایت هم خوشحالی که ماشین صفر suv سوار میشن مردم؟؟
اون بو پلاستیک خوشت میاد؟؟
اینقدر اطلاعاتت کمه که حتی نمیدونی هیچکدوم از اینا suv نیستن.
تو که اینقدر طرفدار اینایی حداقل اسمشون رو بدون .
اگه ادعا داری تفکر من خاک خورده هست حداقل یکم اطلاعات داشته باش بعد ادعا کن تفکرت نوین هست.
در ضمن
ادمایی مثل من خیلی تو این مملکت تعدادشون کمه
اکثرا مثل شما تازه به دوران رسیده هستند متاسفانه و با وجود شما این اشغالا همینطوری بازم وارد میشن و باز هم قیتشون بالاتر میره.
ولی اینا به کنار
ماشین چهار ساله کره ای بی کیفیته
چینی با کیفیته؟؟
یه بلیط بگیر حداقل تا ترکیه برو چهارتا چیز ببین
حالا نمیخواد اروپا بری
حداقل همین بغل برو😂😂
خواهش میکنم برو 😂
تجویز کردم برات😂😂😂🤷🏻‍♂️

نیما عرفانی

اگه تعریف درست منطق و استدلال علمی به دور از تعصبات کاذب ، نشأت گرفته از ذهنیت و تفکرات آدم هایی مثل جنابعالی داره ، اوکی من ترجیح میدم بی منطق و تازه به دوران رسیده باشم 🤲😄
شما که وانمود میکنی ادعای معلوماتت میشه و ایران و ایرانی رو در این حد لایق و شایسته ی واردات گسترده و استفاده بدون محدودیت از خودروهای برندهای مطرح جهان می‌دونی اما اینقدر فرهنگ و درک نداری که با بیان این مهمل ها و زیر سؤال بردن خودروهای چینی در اصل داری توهین می‌کنی به تمام افرادی که اتفاقاً از روی آگاهی نه از روی ناآگاهی و از روی اختیار و سلیقه ی شخصی و خانوادگی و به نسبت بودجه و حقوقی که سخت و با عرق ریختن به دست اومده میسنجن که برن سراغ خریداریِ خودروهای چینی نه خودروهای کره ایِ چندسال کارکرده که مشخصه آمار دقیق و به روز از قیمت های همین کارکرده های کره ای تو بازار و سایت های مرتبط نداری . ضمناً اگه کسی عقل سلیم داشته باشه و تصمیم بگیره ماشین چندسال کارکرده بگیره قطعاً خودروهای ژاپنی و اروپایی براش در اولویت قرار داره نه کره ای😉👍.(جنابعالی همونی هستی که در بحث موبایل و تکنولوژی و تلویزیون همه ی برندهارو حتی باوجود نوآوری و پیشرفت به سخره میگیری الی برند مورد علاقت ، چرا؟ چون به مذاقت خوش نمیاد)
#جانم فدای کره ی جنوبی و سامسونگ!!!
*****
مگه کیا و هیوندای و جنسیس و سانگ یانگ از همون اولِ تأسیسشون زبان طراحیِ مخصوص به خودشون رو داشتن؟؟مگه از همون اول اسم و رسم داشتن؟؟؟ نه مهندس یا شایدم دکتر ! سخت در اشتباهی ، به جای اینکه مغلطه و فرافکنی کنی و دیگران رو متهم کنی به ناآگاهی و تهمت و افترا زدن یکم وقت بذار سرچ کن تحقیق کن ببین چی به چیه کی به کیه وگرنه نیاز به ترکیه رفتن هم نیست.
#خانه از پای بست ویران است
اینم من برای شما تجویز کردم …
****
زبان طراحیِ اغلب محصولات کیا , هیوندای , جنسیس و سانگ یانگ الهام گرفته از لکسوس که زیر مجموعه‌ی تویوتاست، بنز ، بی ام و ، آئودی که زیر مجموعه‌ی فولکس واگنِ و فورد که زیر مجموعه‌ی جنرال موتورِ هست. بعد میای انتخاب خودروی چینی رو صرفاً از روی چهارتا چراغ و دیزاین ظاهرش می‌دونی ⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩دیگه ارتقاء در بخش فنی، قوای محرکه ، پیشرانه و گیربکس ،ارتقاء در طراحی داخلی و متریال به کار رفته و آپشن های به روز به چشمت نمیاد که 😄😉
کدوم بوی پلاستیک؟؟ مثل اینکه جنابعالی بنز سری S یا بی ام و سری ۷ سوار میشی که از چرم و متریال مرغوب نهایت لذت رو میبری و این چیزا به چشمت نمیاد 😂😂
یکم یواش تر ، زاویه ی دیدت زیادی از بالا به پایینِ😂 طرز نگاهت رو عوض کن یا لااقل مراعات حال دیگران رو کن 🤣
به شدت پیشنهاد میکنم چند تا صفحه داخل مرورگرت باز کنی و تاریخچه و سوابق گذشته ی برندهایی مثل BYD ، جیلی ، فاو ، MG ،جک ، چری ، چانگان ، برلیانس و غیره رو با دقت بخونی(قبلِ خوندن حتماً عینک درست با عدسیِ مناسب رو به چشم مبارکت بزن) و با جایگاه و پیشرفت های الانشون مقایسه کن تا بفهمی اوضاع از چه قراره ، شاید فرجی شد تا از اون چهاردیواری که برای گنجوندن تخیلاتت ساختی بیای بیرون …
آره من نمی‌دونم SUV چیه کراس اوور چیه کراس چیه ،همون حد که شما می‌دونی بسه چون من با کسی که سیاست و ذات خود برتر بینی و خود متخصص پنداری داره و ادعای بروز و فوران منطق در کالبد بی منطقی در جهت گمراهی دیگران می‌کنه سر ناسازگاری دارم و به اصطلاح آبم تو یه جوب نمیره .
اینم اضافه میکنم ؛ آره در جریانم که آدم هایی مشابه جنابعالی تعدادشون تو جامعه و به ویژه تو این مملکت خیلی کمه ولی اینم می‌دونم که غده ی سرطانی رو اگه نسبت بهش بی تفاوت باشی کم کم شروع می‌کنه به گسترش پیدا کردن تا جایی که از درجه ی خوش خیم تبدیل میشه به درجه ی بدخیم ، اون موقع دیگه به قدری پیشرفت میکنه که اثرات مخربش تمام مناطق و سلول های بدن رو دربرمیگیره اما اگه قبل از رسیدن به جاهای باریک و خطرناک پیش گیری انجام بشه دیگه درصد بهبودی(اصلاح جامعه و مملکت) خیلی می‌ره بالا👌
#از ماست که بر ماست
متوجه شدی؟ متوجه هم نشی مهم نیست چون حرفام فراتر از سطح درک و فهم و شخصیت شماست
😉😎
خلاصه که اینجور ، امثال جنابعالی فقط دنبال مقصر میگردین غافل از اینکه مقصر واقعی خودتون هستین…
البته ببخشیدا که لحنم یکم بد شد ولی خب در چنین مواقعی شرایط ایجاب می‌کنه با هرکی باید مثل خودش رفتار کرد چراکه احترام هم حد و حدودی داره و اگه از حد اعتدالش بگذره طرف فکر می‌کنه چه خبره و هوا برش میداره.
شب عالی متعالی

نیما عرفانی

اصلاح
الی/ إلا

Milad7

اسکی رفته =))

vahid

نمیدونم چرا با دیدن چراغاش یاد آزرای ۲۰۱۹ افتادم،،
آیا اتفاقی🤔🤔

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)