حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جک اس ۷ پرو به عنوان فیس لیفت جک اس ۷ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

دو ماه پیش بود که در ترنجی با هم فیس لیفت جک اس ۷ (Jac S7) را دیدیم، البته به صورت محو و تیزرگونه دو تصویر از چراغ های عقب و جلو ارایه شده بود. امروز جک اس ۷ پرو به عنوان فیس لیفت جک اس ۷ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ فیس لیفت در نمایشگاه گوانگژو چین به صورت رسمی معرفی شد. در طراحی این خودرو از زبان طراحی جدیدی استفاده شده که البته در نمای جلو شاهد ظاهری همانند سدان A5 هستیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های بخش جلو می‌توان به جلو پنجره ۶ ضلعی بزرگ با طرح آبشاری اشاره کرده که دارای نمایی به شکل کوسه است. طراحان چراغ‌های جلو را به شکل دو قسمتی طراحی کرده‌اند که قسمت بالایی آن تا جلوپنجره امتداد دارد که همین موضوع باعث ایجاد ظاهر تهاجمی در این کراس اوور چینی شده است.

کمپانی خودروسازی “جک” با معرفی کراس اوور سایز بزرگ S7 در سال 2017 میلادی، پرچمدار شاسی بلندهای خود را معرفی کرد و توانست در سال 2017 میلادی حدود 14 هزار و 539 دستگاه در بازار چین بفروشد، اما شرایط برای یکی از بزرگ ترین و گران ترین کراس اوورهای چینی در سال 2018 بسیار تغییر کرد و این خودرو تنها توانست 6787 سفارش دریافت کند.

در سال 2019 میلادی هم از ماه ژانویه تا ماه اکتبر، تنها توانست 1547 دستگاه به فروش برساند که تقریبا 4 برابر کمتر از میزان فروش سال گذشته خود است، ولی باوجود این شرایط شرکت خودروسازی “جک” تصمیم ندارد از تلاش های چند ساله و پروژه پرهزینه جک اس ۷ دست بردارد و آن را کنار بگذارد، به همین دلیل در نمایشگاه گوانگژو چین یک نسخه فیس لیفت از این اتومبیل را با تغییرات بسیار زیاد ظاهری معرفی کرده است تا شاید بتواند بار دیگر اعتبار از دست رفته این کراس اوور سایز بزرگ را بدست آورد، ولی با پسوند جدید Pro تا مشتریان خود را بیشتر به خرید ترغیب کند و اینکه نسخه اصلی جک S7 را همچنان در تولید باقی بگذارد.

فیس لیفت جک اس ۷

فیس لیفت جک اس ۷

فیس لیفت جک اس ۷

در این مورد، طراحان چراغ های کشیده و باریک در قسمت جلو نصب کرده، جلوپنجره آن را به کلی تغییر داده و از الگوهای کرومی در داخل آن استفاده کرده و همچنین در اطراف سپر اتومبیل دو ورودی بزرگ هوا تعبیه شده است تا این خودرو تفاوت بسیار زیادی با نسخه اصلی خود داشته باشد.

این خودرو با طول ۴۷۷۶ میلی متری ساخته شده است که نسبت به نسخه اصلی جک اس ۷ نزدیک به 14 میلی متر طول کمتری خواهد داشت، اما دیگر ابعاد اتومبیل مثل عرض 1900 میلی متری، ارتفاع 1760 میلی متر و یا حتی فاصله بین دو محور 2750 میلی متری اتومبیل تغییری پیدا نکرده است.
در بخش فنی این خودرو از موتور چهار سیلندر توربوشارژر 1.5 لیتری استفاده شده است که حداکثر 174 اسب بخار قدرت و نزدیک به 251 نیوتن متر گشتاور خواهد داشت که نیروی خود را با کمک یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ ها ارسال خواهد کرد. نسخه جدید جک اس ۷ پرو به زودی وارد بازار چین خواهد شد و سپس به عنوان پرچمدار محصولات این شرکت عازم کشور روسیه خواهد شد.

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

جک اس ۷ پرو

نظر شما درباره جک اس ۷ پرو چیست؟ فیس لیفت جک اس ۷ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

عین قیافه چینی هاست

hamid reza

و در کشوری مردمانی زندگی میکنن که با دیدن جک اس5 ذوق مرگ میشوند

عـــلـــۍ

والا🤦😂

Milad7

خیلی از مردم ایران زیر خط فقر هستن و با پراید هم بسیار خوشحال میشن ، جک که جای خود داره و برای خیلی از مردم ما لاکچری حساب میشه 🙂

afsoon

طراحی های جک واقعا دوست داشتنی هست.

Milad7

به نظر من که خوشگله 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)