حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف پخش CD خور پژو ۲۰۶ تیپ ۲ توسط ایران خودرو

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

کاهش آپشن پژو ۲۰۶ موضوع جدید نیست. دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم به تازگی متوجه شدیم که پژو ۲۰۶ مدل ۹۸ دیگر فاقد پخش مولتی مدیا و حتی سنسورهای عقب است که بر روی سپر نصب می شد. ایران خودرو با حذف این دو آپشن، بار دیگر قابلیت های پژو را کاهش داده است. ظاهرا این دو آپشن تا مدل های 97 بر روی آنها نصب بوده اما حالا باید پژو ۲۰۶ خود را بدون این دو قابلیت خریداری کنید! امروز اما شاهد حذف پخش CD خور پژو ۲۰۶ تیپ ۲ توسط ایران خودرو هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حذف پخش CD خور پژو ۲۰۶ تیپ ۲

پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو  در ادامه حذف امکانات رفاهی و ایمنی از محصولات خود، پخش CD خور را از پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را حذف کرد. احتمالا این شرکت خودروسازی با هدف کاهش هزینه تولید به حذف چنین امکاناتی روی آورده است.

گروه صنعتی ایران خودرو که به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی داخلی محسوب می‌شود، با مشکلات متعددی چون تامین قطعات مورد نیاز برای محصولات خود مواجه شده و در همین راستا چندین آپشن را از محصولات خود حذف کرده است. برای مثال ایران خودرو اخیرا دو آپشن سانروف و رینگ آلومینیومی را از خودرو دنا پلاس برداشت و چندین خودرو دیگر را نیز بدون رینگ آلومینیومی به بازار عرضه کرد.

در ادامه اقدامات ایران خودرو در راستای حذف قابلیت‌های رفاهی و ایمنی، این بار شاهد حذف آپشن ضبط CD خور از ۲۰۶ تیپ ۲ هستیم. برخی از کارشناسان بر این باورند که خودروسازان داخلی برای کاهش هزینه تولید به حذف امکانات رفاهی و حتی جایگزین کردن آنها با قطعات بی‌کیفیت روی آورده است. البته نمی‌توان مشکلات کمبود مواد اولیه و مشکلات مربوط به تحریم صنعت خودرو کشور را نادیده گرفت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کاهش هزینه یک پخش سی‌دی‌خور ساده پژو ۲۰۶ چقدر به ایران خودرو کمک مالی می کند؟!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

هرروز یه چیزی حذف میشه 😐 خیلی فعالن بخش توسعه و تحقیق شرکت ها 😐 R&D

afsoon

آخه کل سیستم سنسور جلو و عقب توی بازار آزاد بهترین برند یک ملیون هست و حتی اگر با مانیتور و دوربین هم بزاری نهایت به دوملیون میرسه .پخش هم که بود و نبودش مهم نیست چون نه بلوتوث داره و نه خروجی خوبی و خواه و ناخواه باید تعویض کنی همون اوایل .در هر صورت یه ماشین دهه نود میلادی با کیفیت درجه ۳ چین دارن می‌فروشند هشت هزار دلار .سه هزار دلار بزاری روش نیسان تیانا ۲۰۱۹ میشه خرید تازه میشه بدون پیش پرداخت بدون سود طی پنج سال قسط بندی کنی .کمپانی نیسان به هر کارگر ماهیانه ۱۵۰۰ دلار پول میده ایران خودرو هم ماهیانه ۱.۵ ملیون تومان معادل ۱۲۰ دلار .برق مصرفی کمپانی نیسان صد برابر گران تر هزینه های تولید صد برابر گران تر .ایران خودرو بهش برق مفت آب مفت فلزات مفت بازاری بسته و انحصاری دادن شده این سرطان .

Amir galaxy

اینا چرا حذف میکنن؟!
خب بزارین یه گوشه بمونن قول میدیم به کسی اسیب نزنن😑

Milad7

تا خر هست خر سوار هم هست

Milad7

تیپ 2 خودش بنجل بود آپشن ها را هم حذف کردن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)