حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نحوه امتیازدهی DxOmark آپدیت شد: بررسی حالت شب و عریض به همراه تغییر امتیازات

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | تست، دوربین

می دانیم که یکی از قابل توجه‌ترین مراجع بررسی دوربین موبایل DxOmark است. وب‌سایت رسمی DxOMark که به عنوان مرجع اصلی امتیاز دهی و بررسی دوربین گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، تصمیم گرفته است تا حالت عکاسی عریض و حالت عکاسی در شب را به جدول امتیازات خود اضافه کند. نحوه امتیازدهی DxOmark آپدیت شده و بررسی حالت شب و عریض به همراه تغییر امتیازات اضافه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

DxOmark آپدیت شد

 DxOmark آپدیت شد

DxOmark آپدیت شد

سایت DxOMark شرایط ویژه و سخت‌گیرانه‌ای را برای حالت عکاسی عریض و حالت عکاسی در شب در نظر گرفته است و تمام جزئیات مربوط به نحوه امتیاز دهی به این حالات را در سایت خود منتشر کرده است. سایت DxOMark اطلاعات کامل در خصوص نحوه امتیاز دهی در تمام حالات مختلف را برای مخاطبان خود توضیح داده است و این موضوع در خصوص تمام بررسی‌های انجام شده توسط این سایت صدق می‌کند.

در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند مورد بررسی قرار گرفته که اکثر آن‌ها شامل پرچمدارهای تازه وارد می‌شوند، با نتایج جدیدی بروزرسانی شده‌اند و با توجه به این موضوع جدول صدرنشینان DxOMark دست خوش تغییرات بسیاری شده است. بدون شک اضافه شدن حالت‌های عکاسی جدید در جدول امتیازات DxOMark، صفحه جدیدی از رقابت‌ها را میان پرچمداران موجود در بازار باز می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا شرکت‌ها بر روی بهبود حالت عکاسی عریض و شب خلاقیت بیشتری به خرج دهند.

جدول امتیازات جدید سایت DxOMark به نفع پرچمدارانی که دوربین های چند اپتیکه قوی داشته اند تمام شده است، زیرا پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ پلاس در این بروزرسانی موفق شده است تا امتیازات خود را افزایش دهد و جایگاه خود را مجدداً به عنوان صدرنشین جدول DxOMark تحکیم کند. با توجه به بروزرسانی‌های انجام شده، نسخه 5G پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ پلاس موفق شده است تا 4 امتیاز دیگر را در رده بندی DxOMark کسب کرده و امتیاز 117 را برای خود به ثبت برساند.

در جدول زیر می‌توانید جزئیات آپدیت DxOmark انجام شده برای امتیازات ثبت شده برای گوشی‌های هوشمند در رده بندی DxOMark را مشاهده کنید:

بر اساس بروزرسانی‌های انجام شده بر روی جدول امتیازات رده‌بندی DxOMark، گوشی‌های گلکسی نوت 10 پلاس 5G، هواوی پی 30 پرو و گلکسی اس 10 5G موفق به کسب مقام بهترین دوربین برای حالت عکاسی در شب شده‌اند و با یک امتیاز در کنار یک‌دیگر در یک رده قرار دارند. از طرفی دیگر در حالت عکاسی عریض گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G مقام اول و گلکسی اس 10 5G مقام دوم را کسب کرده است.

در جدول زیر می‌توانید امتیاز گوشی‌های بروزرسانی شده با حالات عکاسی شب و عریض را مشاهده کنید:

پس از معرفی هواوی میت ۳۰ پرو باید این جدول را دید. البته که آیفون ۱۱ پرو هم حرف های زیادی خواهد داشت. نظر شما چیست؟ صدر این جدول را می تواتد حتی پیکسل ۴ تصاحب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

جالب می ناین هست که از اس تن پلاس جلو زده و خمچنین میت ۲۰ پرو

Mahdi

تصحیح : همچنین

_V_

گل من یکم کاملتر خود وب سایت رو چک کنی و دقت کنی میبینی ک زده همه گوشیارو آپدیت نکردن هنوز! و اس۱۰ پلاس یکیشونه

esi3fat70

پرچم سامسونگ همیشه بالاس

Genesis

یعنی فقط منتظر بود اپل لنز واید بیاره تا اضافه کنن
بعد بعضی ها میگن جیره خور سامسونگه😂😂😂

Soraygoular

و منتظر بود اپل نایت مود بیاره🤣🤣🤣😂

chalton

میت 30 پرو هم که معرفی شد🤣هیچ چیز خاصی نداشت حالا بعدا با ترول ها کار دارم

Saeed Mohammadipouya

جالبه اپل نتیت مود اورد اینم تغییر داد

Milad7

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)