حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۹ لایت با اسنپدارگون ۷۱۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | شیائومی

شاید کمی گیج شده باشید و از این بابت به شما حق می دهم اما به هر صورت ما شاهد رونمایی از ششمین عضو از خانواده پر جمعیت شیائومی Mi 9 هستیم که این بار با پسوند Lite پیش روی کاربران قرار می‌گیرد. شیائومی می ۹ لایت با اسنپدارگون ۷۱۰ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می ۹ لایت

شیائومی می ۹ لایت

شیائومی می ۹ لایت

این گوشی در واقع نسخه ریبرند شده شیائومی CC9 است که پیش از این در شرق دور معرفی شده بود و حالا با تغییری در نام و استراتژی عرضه در اروپا و کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

همانطور که گفتیم این گوشی را می‌تواند همان گوشی Mi CC9 دانست که ماه گذشته شاهد رونمایی از آن بودیم. یک گوشی خاص و زیبا که شیائومی در طراحی آن از دانشجویان رشته‌های طراحی و هنر کمک گرفته و تلاش شده تا قدرت و زیبایی را همزمان با هم در اختیار کاربران قرار دهد.

در بحث فنی هم مانند ظاهر، همه چیز مانند CC9 است. برای شیائومی می 9 لایت شاهد استفاده از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی جای گرفته در داخل بریدگی نمایشگر هستیم و در پشت دستگاه نیز دوربین سه‌گانه که متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و همچنین سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی است جای گرفته و یک ترکیب بسیار قدرتمند را برای یک محصول میان‌رده ایجاد می‌کند.

در ساخت بدنه این گوشی از تکنیک ساخت دو شیشه با پاشیدگی تنظیم شده نور و  شیفت طیف رنگ خاص استفاده شده که جلوه‌ای بسیار جذاب به دستگاه داده و با رنگ‌های کلاسیک آبی، سفید و مشکی، یک گوشی بسیار زیبا را پیش روی شما قرار می‌دهد.

اسنپدراگون 710

اسنپدراگون 710

این گوشی در داخل نیز با سخت‌افزار بسیار مناسبی شامل چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ با حافظه‌های رم 4 و 6 گیگابایت و همچنین حافظه داخلی قابل افزایش 64 و 128 گیگابایتی همراه شده که یک باتری قدرتمند 4030 میلی‌آمپر ساعتی با شارژر سریع 18 واتی به همراه آن عرضه خواهد شد.

شیائومی این گوشی را در فعلاً در اسپانیا و به قیمت 319 یورو عرضه خواهد کرد ولی مسلماً در آینده نه چندان دور شاهد عرضه گسترده‌تر آن در دیگر نقاط دنیا نیز خواهیم بود که با توجه به مشخصات رده‌بالای آن باید فروش و آینده‌ای روشن را برای آن انتظار داشته باشیم.

نظر شما درباره شیائومی می ۹ لایت با اسنپدراگون ۷۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

Mi9 lite SD 710 320€
Mi 9T SD 730 270$
/-:

Dr.Nazer

او نو سامان بیبی

Mohammad 13759

یورو با دلار در اروپا حدودا یه قیمت در میاد فوقش ده تا بالاتر یا پائینتر

UnderTaker

گوشی های شیائومی داخل هر کشور ، قیمت متفاوتی دارن و تو کشور های اروپایی گرون فروخته میشن و اختلاف قیمت خرید می٩ لایت بین دبی و اسپانیا نزدیک به 1 میلیون تومن میشه.
گوشی های شیائومی که وارد بازار ایران میشن، عمدتا از دبی یا عراق وارد میشن که داخل کل دنیا میشه گفت کمترین قیمت رو دارن که نزدیک به همون قیمت گوشی داخل کشور چین هست.

قیمت گوشی Mi CC9 یا همون نسخه چین Mi 9 Lite داخل کشور چین، 1800 یوان یا به عبارتی حدود 250 دلار هست و قیمت می٩ لایت داخل ایران هم همین حدود خواهد بود.

_V_

👌👍

Milad7

با توجه به قیمتش بد نیست 😛

HOSEIN

نسبت ب مشخصاتش یکم گرونه

The Destroyer

این تو اسپانیا هست مثل mi a3 قیمتش برای سایر نقاط پایین تر خواهد بود

m.b

comment image
comment image
comment image
بدون شرح…

_V_

😍

The Destroyer

شیائومی امسال به شدت رو طراحیاش کار کرده که گل سرسبدشون هم تا الان k20 و همین cc9 بودن. منتظر میکس آلفا هستیم

m.b

مشخص نیست این اسم رو داشته باشه یا نه…
این اسم در لیستی در چین برای شیائومی ثبت شد اما اینکه استفاده کنه یا نه مشخص نیست…
تو پوستراش هم از Mi MIX 5G داره استفاده میکنه…

afsoon

ای ۲ هم گفتن ۲۵۰ یورو اما دو هفته بعد سفارش از دبی گرفتن ۲۴۰۰ که امروز ۲۱۰۰ هست و اگر با سود وارد کننده حساب شود شاید ۱۸۰ دلار قیمت ای ۲ باشه .پس اینم خیلی پایین تر از این قیمت هاست

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)