حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۱۰ اس (Galaxy M10s) با نمایشگر AMOLED بزرگ ۶.۴ اینچی در راه است

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری اس (S) خانواده گلکسی A 2019 و گلکسی M در راه هستند و جدیدترین شایعه به ما می گوید گلکسی ام ۱۰ اس (Galaxy M10s) با نمایشگر AMOLED بزرگ ۶.۴ اینچی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ام ۱۰ اس

گلکسی ام ۱۰ اس

گلکسی ام ۱۰ اس

سامسونگ عموما تلاش می کند تا میان رده و پایین رده های محبوبی با نمایشگر LCD تولید کند اما همواره به این تیجه می رسد که نقطه قوت دستگاه‌هایش نسبت به رقبا مشخصا نمایشگر اولد است. در همین راستا به نظر می رسد ارزان ترین عضو سری اس خانواده گلکسی ام (Galaxy MXs) با نمایشگر OLED ارایه خواهد شد، آن هم یک نمایشگر بزرگ.

اطلاعات منتشر شده در کتابچه راهنمای گلکسی M10s سامسونگ به استفاده از نمایشگر امولد و دوربین فوق عریض در این گوشی هوشمند اشاره می کند. دوربین فوق عریضی که اپل در پرچمدارهایش به آن می بالد، حالا در ارزان‌ترین موبایل سامسونگ هم قرار خواهد داشت، البته توجه دارید که مشخصات و پردازش تصویر این دوربین با آیفون های اپل متفاوت است.

گوشی گلکسی M10s سامسونگ چندی پیش در فهرست Android Enterprise به نمایش درآمد. این دستگاه در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی گلکسی M10 به صفحه نمایش بزرگتری مجهز شده و ظرفیت حافظه بیشتری دارد. اخیرا کتابچه راهنمای این محصول نیز منتشر شده و جزییات بیشتری را در اختیار ما گذاشته است.

گلکسی ام ۱۰ اس

گلکسی ام ۱۰ اس

گلکسی M10s سامسونگ از نمایشگر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. حسگر اثر انگشت روی پنل پشتی قرار دارد و قدرت پردازش آن نیز به وسیله چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ هست هسته ای با دو هسته Cortex-A73 و پردازنده گرافیکی مدرن Mali-G71 MP2 تامین می شود.

این چیپست قابلیت پشتیبانی از Game Tools را نیز دارد. بدین ترتیب کاربران قادر هستند تا از محیط بازی خود فیلم برداری کرده و یا از آن اسکرین شات بگیرند. ظرفیت حافظه از 2/16 گیگابایت به 3/32 گیگابایت افزایش یافته است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی به چشم می خورد که لنزهای آن از نوع واید و اولترا واید هستند. ناگفته نماند که امکان استفاده از قابلیت Live Focus نیز برای افراد فراهم آمده است.

گلکسی ام ۱۰ اس

گلکسی ام ۱۰ اس

گلکسی ام ۱۰ اس سامسونگ احتمالا به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پورت USB-C مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی را دارد. در نظر داشته باشید که M10 دارای باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بوده و با شارژر 5 واتی به بازار عرضه شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون و پخش رادیو FM اشاره کرد. افراد همچنین قادر هستند تا علاوه بر استفاده همزمان از دو سیم کارت، ظرفیت حافظه را نیز از طریق کارت میکرو SD افزایش دهند.

این محصول ابتدا در بازار هند عرضه می شود و قیمت آن برابر با ۱۴۰ دلار است. نسخه 3/32 گیگابایتی گوشی M10 اکنون با قیمت ۱۱۰ دلار به فروش می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی ام ۱۰ اس (Galaxy M10s) می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

همیشه تو اکثر رنجای قیمتی پنل سام نقطه قوتشه

mosayebso

مهمترین چیزی ک با این موبایل میشه بهش امیدوار بود ارتقا تجربه گیمینگ حتی توی پایینرده ترین های اندرویید هس(پشتیبانی ازopengl es3.2 و.vulkan)
اکسینوس ۷۸۸۵ توی رزولوشن hd میتونه پرفورمنس مشابه ۹۶۱۰ توی رزولوشن ۱۰۸۰ رو داشته باشه
امیدوارم تا چند سال دیگ حداقل چندین عنوان با گرافیکی حداقل درسطح ps3 برای دنیای موبایل ساخته بشه حتی اگر مختص پرچمداران باشه

Taskin

A30 منم همین مشخصات رو داره و حتی چنتا A30 که دیدم همه اگزینوس ۷۸۸۵ هستند
فقط رزولوشنش شده hd اصن همون a20 فقط و فقط اختلاف خیلی کم پردازنده

Mani

پنلش خوبه تو رنج قیمتش

Amir galaxy

یکی از نقاط قوت گوشی هاش همین پنل هست چ پرچمدار چه بالارده چ میانرده چ پایین رده😋

Milad7

🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)