حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اپل واچ ۵ (Apple Watch 5) در تمام نسخه ها از ۴۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

هر چند کمی شک و شبهه وجود داشت اما در نهایت اپل واچ ۵ (Apple Watch 5) دیشب یعنی ۱۹ شهریور و در کنار آیفون ۱۱ عرضه شد. اپل واچ ۵ امسال نسخه های متفاوت و قیمت های متنوعی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قیمت اپل واچ ۵ (Apple Watch 5) در تمام نسخه ها را مرور کنیم.

قیمت اپل واچ ۵ (Apple Watch 5) از ۴۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار

قیمت اپل واچ ۵

قیمت اپل واچ ۵

اگر ساعت جدید اپل در کنار آیفون جدید معرفی نمی شد، طرفداران اپل مایوس می شدند. در حال حاضر اپل واچ عنوان پرفروش ترین ساعت هوشمند را از آن خود کرده است و اپل واچ ۴ یکی از بهترین محصولات این کمپانی است.

اپل واچ ۵ در کنار آیفون جدید معرفی شد. از ۲۹ شهریور می توان این ساعت را خریداری کرد و اما قیمت ها:

  1. ۱- قیمت ساعت اپل واچ مدل GPS و 40 میلی متری آن 399 دلار
  2. ۲- قیمت ساعت اپل واچ مدل GPS و 44 میلی متری 429 دلار
  3. ۳- قیمت ساعت اپل واچ مدل سلولار 40 میلی متری 499 دلار
  4. ۴- قیمت ساعت اپل واچ مدل سلولار 44 میلی متری 529 دلار

این قیمت ها برای فریم آلومینیومی در نظر گرفته شده است. مدل آلومینیومی این ساعت در رنگ های طلایی، مشکی و خاکستری موجود خواهد شد.

اپل واچ ۵ استیل ضدزنگ

اپل واچ ۵ استیل ضدزنگ

مدل استیل ضد زنگ اپل واچ ۵ کمی گران قیمت تر است. این مدل با بند اسپرت ۶۹۹ دلار، با بند میلانس ۷۹۹ دلار و با بند چرمی ۷۹۹ دلار به فروش می رسد.

اپل واچ ۵ تیتانیوم

اپل واچ ۵ تیتانیوم

اپل واچ ۵ مدل تیتانیومی هم در دو رنگ تیره و روشن عرضه خواهد شد. این مدل با بند اسپرت ۷۹۹ دلار و با بند چرمی ۸۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

اپل واچ ۵ سرامیکی

اپل واچ ۵ سرامیکی

اپل واچ ۵ سرامیکی نیز ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد و قیمت آن با بند چرمی تا ۱۳۹۹ دلار بالا می رود.

اپل واچ ۵ سرامیکی

اپل واچ ۵ سرامیکی

اپل واچ ۵ نایکی هم با بندهای اضافی و تم های جدید به بازار می آیند.

اپل واچ ۵ هرمس

اپل واچ ۵ هرمس

اپل واچ ۵ هرمس هم با بدنه ی استیل سیاه رنگ و بند چرمی تولید شده است. اپل در مورد این که این دو مدل از شبکه ی سلولار و یا فقط GPS برخوردارند، حرفی نزده است.

اپل واچ ۵ دارای قابلیت Always On است، بدین ترتیب صفحه نمایش هیچ گاه کاملاً خاموش نمی شود، بلکه تا زمانی که کاری با آن ندارید، تاریک می شود. بنابراین ساعت و اعلانات همیشه بر روی صفحه هستند. کافی است ساعت را حرکت دهید تا نور صفحه نمایش زیاد شود. این امکان به وسیله ی درایور نمایشگر جدید فراهم شده است و نرم افزار ساعت از آن پشتیبانی می کند. قابلیت جدید سبب نشده تا ۱۸ ساعت عمر باتری کاهش پیدا کند.

تم ها و رابط کاربری به خوبی با دستگاه تناسب دارند. برنامه ی ورزشی به طور مداوم وضعیت و داده های ورزشی را نمایش می دهد. قطب نمای اپل واچ ۵ پیشرفت زیادی کرده است: طول و عرض جغرافیایی، شیب و ارتفاع را نشان می دهد. نقشه هم به روزرسانی شده است.

اپل واچ ۵ با دارا بودن قابلیت تشخیص سقوط، تماس با اورژانس و حساب کاربری پزشکی از صاحب خود مراقبت می کند. تماس با اورژانس بهبود پیدا کرده است: در مدل سلولار، با نگه داشتن کوک ساعت، تماس به سرعت برقرار می شود.

در این مراسم اپل در مورد پژوهش پزشکی صورت گرفته و همکاری انیستیتوها و بیمارستان ها برای پایش قلب و سلامتی بانوان صحبت کرد. برنامه ی Apple Research در اواخر سال به ساعت های اپل اضافه می شود و داده هایی برای پژوهش فراهم می کند. این داده ها امکان دسترسی از سوی اپل را ندارند.

سیستم عامل WatchOS 6 اپل رسما معرفی شد: فروشگاه نرم افزار مجزا و واچ فیس های جدید

در حالی که چیز زیادی در مورد watchOS 6 منتشر نشده بود، طرفداران مشتاقانه برای ظهورش در ساعت اپل واچ 5 انتظار می کشیدند. یکی از بزرگترین ویژگی های این سیستم عامل، دسترسی مستقیم به اپ استور بر روی ساعت است. بنابراین دیگر لازم نیست، تلفن همراه نقش واسطه داشته باشد. WatchOS 6 با داشتن برنامه های Apple Books، Voice Memos و Calculator کاری می کند که دیگر از ساعت به تنهایی و بدون نیاز به آیفون استفاده کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قیمت اپل واچ ۵ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

“اپل واچ ۵ دارای قابلیت Always On است، بدین ترتیب صفحه نمایش هیچ گاه کاملاً خاموش نمی شود، بلکه تا زمانی که کاری با آن ندارید، تاریک می شود. بنابراین ساعت و اعلانات همیشه بر روی صفحه هستند. کافی است ساعت را حرکت دهید تا نور صفحه نمایش زیاد شود. این امکان به وسیله ی درایور نمایشگر جدید فراهم شده است و نرم افزار ساعت از آن پشتیبانی می کند”

اینو گلکسی واچمم داره که😐

Milad7

چه خبره؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)