حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ ۵ با نمایشگر همیشه روشن رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اپل امشب در رویداد ویژه خود پیش از معرفی نسل جدید آیفون ۱۱ از نسل پنجم ساعت هوشمند محبوب و پرفروش اپل واچ رونمایی کرد. این ساعت هوشمند از نظر ظاهری تفاوت چندانی نسبت به نسل قبل خود نداشته و صرفا شاهد اضافه شدن چند قابلیت ساده و جنس بدنه و بندهای جدید در آن هستیم. اپل واچ ۵ با نمایشگر همیشه روشن رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اپل واچ ۵ با نمایشگر همیشه روشن

اپل واچ ۵

اپل واچ ۵

برخلاف گوشی‌های آیفون، شرکت اپل برای نام گذاری ساعت‌های هوشمند خود یک روند ثابت در پیش گرفته است و نسخه‌ای که امشب توسط اپل معرفی شده است، نسل پنجم ساعت هوشمند اپل واچ به شمار می‌رود. اپل واچ به عنوان پیشرفته‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت هوشمند موجود در بازار شناخته می‌شود. اپل واچ چهار، اولین ساعت هوشمندی بود که به فناوری ECG یا همان نوار قلبی الکتروکاردیوگرام مجهز شده بود و بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تا به امروز جان چندین بیمار قلبی را نجات داده است.

صفحه نمایش اپل واچ ۵ نسبت به نسل قبل تغییری نداشت است، در حالی که گوشه‌های صفحه نمایش نسل چهارم نسبت به نسل سوم گردتر شده بود. متاسفانه اپل واچ ۵ بر خلاف انتظار‌ها، هیچ تفاوت چشم‌گیر و قابل توجهی نسبت به نسل قبل خود نداشته است. در ابتدا پیش‌بینی‌های شده بود که نسل پنجم ساعت هوشمند اپل واچ به سنسور سنجش میزان گلوکوز و سنسور خواب برای تحت نظر گرفتن کیفیت خواب کاربر مجهز خواهد شد، اما این موضوع محقق نشد.

بلکه در نسل جدید اپل واچ از قطب نما هوشمند و قابلیت تماس اضطراری برای نسخه‌های سلولار در نظر گرفته شده است که به کمک آن کاربران در زمان وقوع مشکل، بدون نیاز به گوشی آیفون بتوانند با فشردن یک دکمه وضعیت اضطراری خود را به اورژانس یا پلیس اعلام کنند؛ همچنین به لطف قطب نما هوشمند امکان نقشه خوانی و مسیریابی را برای کاربران ماجراجو آسان‌تر خواهد شد.

کوپرتینویی‌ها مانند رقبای خود حجم باتری اپل واچ را گسترش داده‌اند، اما اپل به حجم دقیق باتری این ساعت اشاره‌ای نکرده است و فقط به شارژ دهی 18 ساعته ان با شارژ کامل اشاره کرده است. متاسفانه اپل در این رویداد اطلاعات بسیاری محدودی را در مورد نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ منتشر کرد و به نوع تراشه به کار رفته در آن اشاره نکرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اپل واچ 5، صفحه نمایش همیشه روشن یا Always On است که کاربر برای نگاه کردن زمان دیگر نیازی به ضربه زدن و روشن کردن صفحه نمایش ساعت هوشمند خود ندارد.

اپل به منظور حفظ محیط زیست، بدنه اپل واچ ۵ را از آلومینیوم 100 درصد قابل بازیافت تولید کرده است؛ همچنین این ساعت هوشمند با دو بدنه تیتانیومی و سرامیکی به بازار عرضه خواهد شد. اپل در نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ، تنوع رنگ‌ها را بیشتر کرده است و چندین بند مختلف با جنس‌های چرم، پارچه، سیلیکون و فلزی در رنگ‌های متفاوت برای کاربران در نظر گرفته است.

قیمت اپل واچ ۵

قیمت اپل واچ ۵

قیمت اپل واچ ۵

در مجموع ساعت اپل واچ ۵ نسبت به نسل گذشته تفاوت قابل توجهی نداشته است و خرید آن برای مالکین اپل واچ 4 چندان واجب به نظر نمی‌رسد. نسخه GPS اپل واچ 5 با قیمت پایه 399 دلار و نسخه سلولار آن با قیمت پایه 499 دلار از تاریخ 20 سپتامبر به فروش خواهد رسید.

نظر شما درباره اپل واچ ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

عه
اینو که گیر اس ۳ منم داره
😐😂
سامسونگ اگه میخواست با این جزعیات راجب قابلیت های محصولاتش صحبت کنه هر مراسم معرفیش یک هفته طول میکشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)