حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 13 تاریخ ۲۸ شهریور ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل

اپل آپدیت سیستم اختصاصی خود یعنی iOS 13 را در اواخر ماه شهریور برای آیفون ها منتشر می‌کند. در حقیقت آپدیت iOS 13 تاریخ ۲۸ شهریور ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زمان عرضه آپدیت iOS 13

تم تاریک iOS 13

iOS 13

آپدیت iOS 13 اپل در تاریخ ۲۸ شهریور ماه برای گوشی‌های آیفون ۶ اس و نسخه‌های بعد از آن منتشر می‌شود. همچنین iOS 13.1 در اوایل مهر ماه برای گوشی‌های مذکور انتشار خواهد یافت. این بروزرسانی بیشتر روی اپلیکیشن‌های قدیمی iOS مانند Maps، Photos و Reminders متمرکز است.

البته در نهایت آنچه طرفداران مدت زیادی منتظر انتشار آن بودند را هم در این بروزرسانی شاهد هستیم و آن چیزی نیست به جز حالت تاریک یا همان Dark Mode که می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

آپدیت اپلیکیشن اختصاصی Maps تغییرات عمیقی را در آن به وجود خواهد آورد. رابط آن به صورت کامل با ارائه اطلاعات بیشتر و یک ردیف جدید از آیکون مکان‌های مورد علاقه افراد مانند خانه و محل کار بازطراحی شده است. در Maps جدید می‌توانیم زمان حمل و نقل‌های عمومی را به صورت تقریبی تخمین بزنیم و البته با این که دیر است اما در نهایت حالتی شبیه به گوگل استریت ویو برای این اپلیکیشن منتشر شده است. این حالت شاید توانایی مقابله با استریت ویو گوگل را نداشته باشد اما کاربران وفادار به iOS قطعا بابت آن قدردان هستند.

آپدیت iOS 13 اپل برای کدام آیفون یا آیپدها ارایه می شود و برای کدام ها ارایه نمی شود؟

در بین تغییرات کوچک دیگر می‌توانیم به ترکیب Find My iPhone و Find My Friends در اپ Find My اشاره کنیم. اکنون می‌توانید از مموجی‌ها به عنوان استیکر استفاده کرده و البته اپلیکیشن Health اکنون دارای یک ترکر دوره داخلی است تا چرخه قاعدگی را پیش‌بینی کرده و با اپل واچ سینک شود.

منتظر آپدیت iOS 13 هستید؟ آیفون شما این آپدیت راه دریافت می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مینای محبوب

سلام. سایت بسیار خوبی دارید از مطالبی که منتشر میکنید سپاس گزارم.

_V_

آپدیت خیلی خوبیه
عمکرد گوشی خیلی بهتر میشه با این اپدیت(تستاش هست)

pouya

بیا که منتظر اپدیتیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)