حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سرویس اپل آرکید ماهانه ۵ دلار است و از ۲۸ شهریور ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

شرکت اپل دقایقی پیش در کنفرانس معرفی آیفون ۱۱ به طور رسمی اعلام کرد که سرویس استریم بازی اپل آرکید سرانجام از تاریخ ۲۸ شهریور با هزینه اشتراک ماهانه ۵ دلار در دسترس عموم افراد قرار خواهد گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت سرویس اپل آرکید

قیمت سرویس اپل آرکید

قیمت سرویس اپل آرکید

شرکت اپل برای اولین بار از سرویس گیمینگ آرکید اوایل سال جاری و در کنفرانس WWDC 2019 پرده برداشت. پل آرکید به هیچ عنوان شبیه به سرویس استریم بازی Stadia معرفی شده از سوی گوگل نیست و در آن صرفا کاربران می‌توانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه به فهرستی طویل از بازی‌های پولی اختصاصی توسعه یافته برای پلتفرم iOS دسترسی پیدا کنند.

هدف اصلی از معرفی اپل آرکید، ترغیب هرچه بیشتر کاربران به استفاده از بازی‌های باکیفیت بالا و ترغیب توسعه دهندگان به منظور تولید بازی‌های اختصاصی برای پلتفرم موبایلی این شرکت عنوان شده است. بر این اساس در آینده‌ای نه چندان دور 100 عنوان بازی اختصاصی سرویس اپل آرکید از طریق اپ استور قابل نصب و اجرا بر روی دستگاه‌هایی از جمله آیفون، آی‎پد، اپل تی وی و حتی سیستم‌های مبتنی بر مک خواهد بود.

حال تقریبا پس از 6 ماه اپل اعلام کرده که در توسعه ایجاد این بستر با بازی‌سازهای به نامی از جمله استودیوی Monument Valley Ustwo و سازندگان ماجراجویی آلتو، Snowman و سازنده Final Fantasy Hironobu Sakaguchi و خالق SimCity ویل رایت همکاری داشته است.

افرادی که حق عضویت آرکید را پرداخت کنند، می‌توانند بازی‌های این سرویس را تا هر زمان که مایل باشند بر روی دستگاه‌های مختلف (صرفا گجت‎های یاد شده اپلی) دانلود و اجرا کنند. بازی‌های موجود در این سرویس هیچ‌گونه تبلیغاتی را به منظور کسب درآمد نمایش نخواهند داد و در سوی دیگر والدین می‌توانند از طریق ویژگی ScreenTime، محدودیت زمانی اجرای بازی‌ها را برای فرزندان خود در نظر گیرند.

اپل آرکید

اپل آرکید

اپل در مراسم معرفی آیفون‌های جدید همچنین تیزرهای ویژه‌ای از استودیو بازی افسانه‌ای ژاپنی با نام Frogger و بازی Frogger in Toy Town from از سوی کونامی و بازی جدید Capcom با نام Into The Depths به نمایش گذاشت.

آغاز به کار اپل آرکید از اواخر ماه جاری در حالی صورت می‌گیرد که خدمات اشتراک بازی‌های ویدیویی روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود. مایکروسافت با Xbox Game Pass موفقیت‌های خوبی را تجربه کرده است، گوگل در حال کشف برخی از ظرفیت‌های سرویس استریم بازی Stadia است و بازی‌سازانی مانند Ubisoft سرویس مستقل خود را راه اندازی کرده‌اند.

نظر شما چیست؟ می ارزد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)