حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام ۵.۱۱ با قابلیت ارسال پیام زمان بندی شده و تم شخصی سازی شده معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، پیام رسان

جدیدترین آپدیت تلگرام با دو قابلیت جذاب معرفی شده است. امروز آپدیت تلگرام ۵.۱۱ با قابلیت ارسال پیام زمان بندی شده و تم شخصی سازی شده معرفی شد و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت تلگرام ۵.۱۱

آپدیت تلگرام ۵.۱۱

آپدیت تلگرام ۵.۱۱ و قابلیت ارسال پیام زمان بندی شده

تلگرام پیام رسانی آنی مبتنی بر ابر و سرویس VOIP که به دلیل روان بودن و سهولت استفاده بسیار مشهور است و از زمان انفجار اولیه در محبوبیت، به طور مداوم ویژگی های جدیدی را اضافه کرده است. این پلتفرم  که به دلیل امنیت بیشتر شناخته شده است، را به هیچ وجه نمی توان کامل دید و برخی قابلیت ها که ما در برنامه های پیام رسان محبوب تر مانند Facebook Messenger عادت کرده ایم را ندارد.

تلگرام در جدیدترین نسخه اصلی خود ویژگی های بیشتری را اضافه کرده است که باعث می شود حتی مسنجر فیسبوک هم با حسادت سبز (!) شود. این شامل پیام های برنامه ریزی شده، یادآوری ها، تم های ابری سفارشی و تنظیمات حریم خصوصی گسترده است.

قابلیت ارسال پیام زمان بندی شده تلگرام

اولین قابلیتی می تواند طرفدار زیادی پیدا کند، ارسال پیام زمان بندی شده است. هنجار اکثر برنامه های پیام رسانی این است که شما روی دکمه ارسال پیام تپ می کنید و تمام؛ همه اکنون می توانند پیام را ببینند. اما اکنون با استفاده از تلگرام می توانید پیام هایی را برای ارسال در زمان و تاریخ آینده تعیین کنید.

همانطور که در ویدیو بالا می بینید، با نگه داشتن دکمه ارسال هنگامی که آماده ارسال پیام هستید، منویی اضافه شده در آپدیت جدید ایجاد خواهد شد، فقط اکنون این منو دارای دو گزینه است. شما می توانید پیام را بدون صدا بفرستید، یا برای یک تاریخ بعدی برنامه ریزی کنید.

تنظیم یادآور در تلگرام ۵.۱۱ با قابلیت پیام زمان بندی شده

این توانایی پیام زمان بندی شده همینجا به پایان نمی رسد، نگه داشتن ارسال در یکی از پیامهای ذخیره شده شما باعث می شود یادآوری یک زمان خاص را تنظیم کنید. هنگامی که یادآوری شروع شد ، یک اعلان منحصر به فرد از تلگرام با عنوان “یادآوری” دریافت خواهید کرد.

تلگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ تم های قابل سفارشی سازی را فعال کرد. اکنون آنها با موضوع های ابری سفارشی از این به بعد دنبال می شوند. شبیه به ویژگی های رنگ چت مسنجر فیس بوک، تلگرام اکنون به شما امکان می دهد یک حاله رنگ را تنظیم کنید که رنگ تمام عناصر اصلی رابط کاربری را تغییر دهد. می توانید موضوع خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برای کاربران iOS تلگرام اکنون گزینه های پیام را برای ارسال، پاسخ دادن و موارد دیگر در یک منوی واحد متراکم کرده است، در حالی که قبل از این کارها سخت تر انجام میشد. اکنون برنامه به شما امکان می دهد به جای فقط کل پیام، قسمت های جداگانه ای از پیام را برای کپی کردن انتخاب کنید.

اموجی تقریبا متحرک در تلگرام ۵.۱۱

با توجه به نکته جدیدتر تلگرام هنگامی که اموجی را در یک پیام ارسال می کنید از ایموجی های متحرک استفاده می کند. ارسال یک تک 😁 ، 😧 ، 😡 ، 💩 ، 😢 در حال حاضر ایموجی ها را با کمی انیمیشن نمایش می دهد.

نظر شما درباره آپدیت تلگرام ۵.۱۱ چیست؟ آن را دانلود کردید؟ کدام قابلیت برای شما جذاب تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

خداست این تلگرام 😍 آپدیتاش از آپدیتای اندروید کاربردی تره 😂

Dr.Nazer

پیام‌رسان س‌روش هم هر آپدیت میزان جاسوسیش بیشتر میشه

Milad7

عالی شده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)