حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس

نوشته

4 سال قبل | 24 دیدگاه | اپل، تست، سامسونگ، عمر باتری، مقایسه

هفته گذشته بود که با هم در ترنجی تست سرعت گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس را دیدیم. گلکسی نوت ۱۰ پلاس در یک پیروزی تقریبا غیرقابل‌پیش‌بینی آیفون Xs مکس را به شکل تحقیرآمیزی شکست داد و این یک شروع خوب برای پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۹ سامسونگ البته در مقابل پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ اپل است. اگر دوست دارید بدانید این دو موبایل بزرگ یا اصطلاحا فبلت قرار است در بحث باتری چطور با یکدیگر مقایسه شوند، بسیار خوب، تست باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس را در ترنجی با ما به تماشا بنشینید!

تست باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس

مقایسه مشخصات گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس برای تست باتری

مقایسه مشخصات گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس برای تست باتری

همانطور که در جدول بالا می بینید شاهد مقایسه مشخصات گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس برای تست باتری هستیم. گلکسی نوت ۱۰ پلاس تقریبا ۳۵٪ حجم باتری بیشتری نسبت به آیفون Xs مکس دارد و این می تواند تاثیر ویژه ای در تست بگذارد.

البته که نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ پلاس بزرگتر و با رزلوشن بیشتر است و از نظر سخت افزار و نرم افزاری تفاوت هایی وجود دارد. به هر صورت اما اجازه بدهید که مقایسه تست باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس را ببینید:

همانطور که می بینید، اینجا نیز گلکسی نوت ۱۰ پلاس با قدرت خاصی از پس آیفون Xs مکس برمی‌آید و عمر باتری بهتری را ارایه می کند. اختلاف حدودا ۱۵٪ است که می تواند قابل توجه باشد.

به این ترتیب اگر باتری تنها فاکتور خرید موبایل شما باید باید بین گلکسی نوت ۱۰ پلاس و آیفون Xs مکس و البته بر اساس این تست، گلکسی نوت ۱۰ پلاس بخرید.

نظر شما درباره عملکرد عمر باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

خداییش چطور میگید آیفون رو تحقیر کرد؟!دقیقا برعکسه!با سخت افزار بهینه تر و ۳۵ درصد باتری بزرگتر فقط ۱۵ درصد عمر بیشتر داره؟؟؟!!!این دقیقا چیزیه که اندرویدیها در مقابل آیفون ازش بی بهرن.بهینگی و مدیریت منابع بینظیر آیفون.البته یه ویدیویی دیدم چند وقت پیش در مورد اینکه چطور آیفون میتونه با رم کمتر اینقد از اندرویدیها بهینه تر باشه و هنوز هیچ جوابی براش ندارن و این به نبوغ سازندگان آی او اس و آیفون برمیگرده.شما فکرش رو بکنید آیفون یه باتریه پنج هزار داشته باشه!چه شود!

Farcry

حالا همین رو با باتری 1600 میلی آمپری iphone se مقایسه کن! گوشی های ده سال پیش هم که دکمه ای بودن باتری با ظرفیت بیش تری نسبت به iphone se داشتن و واقعا هم شارژدهی خیلی خوبی داشت.واقعا اپل استاد بهینه سازیه.

MdbM

مهندس نوت10 صفحه‌ش بزرگتره رزولوشن بیشتر داره رم‌ش هم که بیشتره پس مصرفش هم بیشتر میشه بازم بهتر بود دیگه قراره معجزه کنه؟

Faraz

مگه آیفون رو مجبور کردن از باتری ضعیف استفاده کنه خب اونم باتری بهتری استفاده میکرد ماشالا پول که خوب میگیره ولی احترام به مشتری نمیذاره فقط فکر سود خودش هست …

MohammadFarhaadi

جیگر نوت ده باید با آیفون بعدی مقایسه بشه نه با آیفون سال قبل!الان یعنی خواستی ایراد بگیری از اپل؟!چون آخرین آیفون در دسترس و بالاترین مدل بود با نوت ده که تازه معرفی شده مقایسش کردن وگرنه رقابت بین آیفون بعدیه و نوت و گوشیهای تازه معرفی شده.اینکه اپل چرا باطریه بزرگتر نمیزاره دلیلش برمیگرده به خیلی چیزا مثل صرفه اقتصادی و تکنولوژی روز و استفاده همزمان از همه امکانات به بهترین نحو و مطمئنا اون کسی که اینا رو هندل میکنه و پرفروشترین پرچمدار دنیا نگهش داشته احتمالا بیشتر از شما سرش میشه که کجا چی بزاره!!!و به همین خاطره که هیچوقت یه مدلش کاملا با هم دیگه قابلیت انفجار نداشتن.بر عکس اون چیزی که خیلیا فکر میکنن آیفون هر چیزی که داره جزء بهترینهاست یا بهترینه و این در هیچ گوشیه دیگه ای صادق نیست.مثلا بلوتوث آیفون که همه میگفتن نداره و … میتونه همزمان به شونزده دیوایس وصل بشه و حتی تو حالت گوشیه خاموش هم کار میکنه!

Faraz

شعر نگو خوشگل پسر

MohammadFarhaadi

جوابی داری دبلیوسیت رو باز کن و جواب درست بده اگر نداری هم بزار لالنگات باز بمونه ملت بیان بزارن توش.

Amin B3DA

از اول مشخص بود این نتیجه

علی شیخ زاده

اولا که باید گفت جفتشون در دوام باتری عالی هستن!
دوما بحث بهینه سازی و حجم باتری ک بیاد وسط هیچ برند اندرویدی توان رقابت با اپل رو نداره.
ولی خب نوت ۱۰ پلاس با حجم باتری خیلی بیشتر و درکل سخت افزار بروز تر تونست بهتر ظاهر بشه

Shiral

خدایی تو بحث مصرف باطری آیفون رودست نداره

Reza01112

اگه با ایفون ایکس ار مقایسه میکرد مطمئنا ایکس ار برنده این تست بود.. شاید با اختلاف کم منتها حتما برنده بود

Taskin

انصافا که توقع نداشتین نوت با اون صفحه نمایش و شارژ قلم و حافظه رم بیشتر و رابط کاربری(ios خامه دیگه) ۵۰ درصد جلو بیوفته؟؟

Dr.Nazer

بسم‌الله

Naranj

شارژدهی مهم هست ولی مورد مهم دیگه زمان شارژ شدن هست که نوت ده با ۶۵ ایفون رو محو میکنه!

MohammadFarhaadi

اگه به زمان شارژ شدنه که خود نوت ده روبروی خیلیا پودر میشه.مقایسه با گوشیه سال قبل اپل هم منصفانه نیست.

_V_

نوت توی شارژ شدن پودر میشه استاد؟
شارژر ۴۵ واتیم اناناسه

MohammadFarhaadi

توصیه میکنم مقایسه سرعت شارژ ۴۵ واتی رو با شارژر فست بیست وپنجی خود سامی ببینی بعد بیای افاضات تف بدی!میگم هنوز ثابت نگردی گلاستیک بهتر از شیشت ها!نکنه فراموش کردی جیگر؟

_V_

اتفاقا همون تست رو دیدم و میگم ک الان جز تعداد محدود دیوایس این از همه شارژرا سریعتره خوشگل پسر😂

_V_

پلی کربنات نمیشکنه
ارزونتره
منعطف و سبکتره و تعمیرشم راحت تره
دیگه من حرفی ندارم

_V_

بعد میگیم ی سری آنتی سامن بر میخوره بشون

یارو ۲۴ ساعته تو زوم یت جلو کلی **** مث خودش شر و ور میگه سر قیمت سامسونگ و نحوه قیمت گذاری اونوقت میاد طرف اپلو میگیره ک تو پرچمدار ۱۵۰۰ دلاریش هنوز عملا شارژر سال ۲۰۰۷ دارن میدن ب ملت
/-:

و خوب شد انصافا نوت ۷ باتریش مشکل داشت واقعا حس خوبی دارم چون اگه نبود اون بزرگوار ی سری دیگه چیزی برا مزه پروندن و به قول خودمون سسنمکی نداشتن!

MohammadFarhaadi

جیگر قیمتها رو که اپل فضایی نکرد.یه نگاه به میانرده های بی ارزش سامسونگ بنداز ببین با چه قیمتی میفروشنشون در حد پرچمدارای بقیه برندا!یا همین معرفی مدلهای پلاس پرچمداراش که باهاش مردم رو تیغ میزنه.نمیگم اپل کم میگیره ولی مثل بقیست ولی سامسونگ و گوگل و اچ تی سی و موتورلا واقعا کثیف قیمت گذاری میکنن و اگر شرکتای چینی نبودن خدا میدونه چه ها که نمیکردن با خریدارای بیچاره!

_V_

قیمت هارو اپل فضایی نکرد؟
سیاست قیمت گذاری اپل کثیف نیستتتت؟!
سامسونگ سیاست قیمتاش در برابر اپل جوکی بیش نیست!
نسخه پلاس برای تیغ زدنه؟!!!!

_V_

اگر داری در برابر شیائومی میگی باید بگم هم وطنای خود شیائومیم توان رقابت توی بحث قیمت باهاش ندارن اونوقت تو از سامسونگ میگی؟
اگرم درباره هواوی میگی والا باید بگم تو قیمتی ای۵۰ رقیب پی۳۰ لایته حالا خودت ی مقایسه کن اونارو بعد بیا اینجا

Milad7

باتری آیفون های امسال عالی شدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)